Jaime_ schreef:Oooh men, eindelijk een topic waar ik mn vuur kan spuwen.. ik was laatst zo pissig!!!
Ik boodschappen doen bij AH, hele kar vol boodschappen, onderop een kartonnen treetje met blikjes drinken.. en een paar pakjes voetbalplaatjes.. gelijk 100000000 kinderen op me afgestormt, niet eens netjes vragen he, ik kwam er bijna niet doorheen.. dus uit frustratie maar die voetbalplaatjes in hun hand gedrukt (normaal gaat dat buiten mijn principes om, zo moedig je dat schooiergedrag alleen aan) maar goed dan kon ik er tenminste door.. loop ik 3 meter verder, scheurt dat kartonnen treetje kapot, alle blikjes rolden alle kanten op.. en die kinderen begonnen te lachen.. echt, dat je lacht omdat het grappig is prima, maar hun wezen met hun vinger mijn kant op, en begonnen buiten proportie te lachen, op een gegeven moment was het lachen om het uitlachen en niet eens lachen omdat het grappig was.. ik was echt laaiend.. ben eerst naar die kinderen gelopen en heb mn voetbalplaatjes teruggegist en ze heel boos aangekeken, toen was het lachen ze ineens vergaan.. daarna rustig al mn blikjes bij elkaar gezocht, nog steeds kwaad, begonnen ze me uit te schelden voor de meest vreselijke dingen, ben heel snel weggelopen want had echt zin om die kinderen iets aan te doen... blegh!
En hoe ze daar ook staan, het waren stuk voor stuk onbeschofte kinderen, geen mevrouw mag ik alstublieft uw voetbalplaatjes? Maar nee, opdringen en schreeuwen GEEF ME DIE VOETBALPLAATJES!! stuk voor stuk waren het dikke kinderen, met in hun ene hand een zak chips en in de andere hand een blikje cola.. maarja eigenlijk kun je het de kinderen niet kwalijk nemen, het ligt denk ik grotendeels aan de opvoeding. No way dat ik vroeger het lef had om zo brutaal op iemand af te stappen of een in mijn ogen volwassen persoon zo uit te lachen..
Ik vind jouw bewoordingen ook niet echt netjes te noemen.