Heb heb begin toen gelezen en zie dat je in het jaar al best veel hebt bereikt 
Vind dat heel knap.
Je begint ook heel duidelijk dingen voor jezelf neer te zetten, echt top.
Herkende ontzettend veel in je gevoelens toen je door moest naar een andere psycholoog ook al heb ik andere problematiek.
Heb zelf ervaring van doorwissel van studentenpsycholoog naar 2e lijns naar 2e lijns naar 2e lijns (raar geregelt in NL - andere centra's)
En het heeft bij mij ook heel lang geduurd voordat ik mensen beetje vertrouw. heb degene die ik nu heb ruim een jaar en het begint nu pas "beetje" te komen.
Hoop dat ik dezelfde moed vindt als dat jij hebt laten zien om door te zetten.
Ik durf daar niet veel over te zeggen omdat ik bang ben dat als ik me in een discussie meng ik veel te ver ga en vervolgens huilend in de klas zit. Waar ik niet op zit te wachten. 
Het is even allemaal te veel, te groot, op de voorgrond en veel te gecompliceerd. Ben ook heel erg moe. Zowel fysiek als mentaal. Alweer een paar nachten slecht kunnen slapen snachts. Heb nog steeds geen mail terug van mijn therapeute en ik begin héél, héél erg te twijfelen of het wel een goed idee was om haar te mailen. Had haar vanmorgen ook gesmst met daarin de vraag of de tijd van de sessie van morgen wel klopt. Ik weet bijna zeker van wel, maar ik begin toch een beetje te twijfelen. Maar krijg niks terug van haar!
Zit op het punt dat het me allemaal niet meer zoveel kan schelen. Ik heb een beetje het gevoel... dat ik me 'overgeef' aan alles. En met de combinatie van druk maken, maakt me dat helemaal gek! Kan het niet goed uitleggen...
Dat staat ook niet in de openingspost. Waarom? Omdat het allemaal te moelijk was. Te veel. Te heftig. Te dichtbij. Ik wist niet hoe ik het op moest schrijven, uit kon leggen. En ontkennen, is (was) een poging om het allemaal wat 'dragelijker' te maken -het valt allemaal wel mee, was niet zo erg etc-. Maar jezelf zo voor de gek houden heeft geen zin. Al heb ik daar wel even tijd voor nodig gehad. En daar heeft psychologe mij goed mee geholpen. Overzicht krijgen.

) Terwijl zij het aan het lezen was. Grote stilte.... Ze heeft kleine stukjes voorgelezen. Niet over wát er allemaal gebeurde. Maar meer over daarna en hoe ik me dan voelde enzo. Ja eenzaam natuurlijk. En bang. Verdrietig. En hoe het dan was als ik eindelijk weer mocht gaan. Mezelf zo goed mogelijk proberen te verzorgen.
Nu valt dat nog wel mee, maar ik denk dat het eind volgende week wel anders is.