vreemdgaan; de aard van het beestje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 22:28

colette_007 schreef:
Ik denk dat het in de aard zit.... En ook een deel ''erfelijkheid'' (dit is tenminste 'bewezen' heb ik ergens gelezen).
Ik zelf uh nouja ben ook niet altijd even trouw. Mijn vriend weet hiervan. maar je hebt het lichamelijk en het fysieke... En dat heb ik 'ontdekt' dat dat echt te scheiden is. Natuurlijk als mijn partner zou zeggen dat ie met een ander in bed heeft gelegen zal ik daar niet blij mee zijn... absoluut niet zelfs, maar dat is meer de 'angst' hem kwijt te raken (hij heeft hier echter geen behoefte aan, maar ik af en toe wel). Hij weet er van, vraagt er zelfs naar al ben ik niet zo 'opén' met details als hij zou willen.
Degene waar ik mee 'vreemdga' of hoe je het wil noemen, weet ook van de hele situatie hij heeft zelf het zelfde 'probleem' en tja voor beide is het puur fysiek en leuk gesprek niks meer niks minder.
Al is het wel een hele knappe vent :o

Is die man op het paard in je profiel je vriend?

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 22:35

Ik meld mezelf ook nog maar een keer, was hier aan het begin al.

Ik ben iemand die wel eens wat met bezette mannen gehad heeft. Dont shoot me.. :=

Op dit moment ben ik de ander voor mijn ex.. En wat ik wel merk na ons samen zijn is dat hij heel aanhankelijk word naar zijn vriendin. Lieve krabbeltjes ed op haar hyves. Dus ik denk dat hij toch wel een soort van schuldgevoel naar haar heeft. Ik heb hem ook gevraagd waarom hij weer naar mij terug komt en ik krijg er niet meer uit als dat de relatie niet lekker loopt en dat hij zich bij mij gewoon goed voelt. Ik weet dat wat ik doe fout is, maar aan de andere kant.. Het is zijn vriendin, niet de mijne. Ik heb niemand die thuis op mij wacht. En hij is mijn grote liefde, zeg daar maar eens nee tegen.

Ook mail ik met een getrouwde man. Ik heb voor mezelf besloten dat ik niks met hem ga doen, maar op de een of andere manier komt die boodschap niet over. Terwijl ik toch echt niet subtiel ben. :+
Zijn reden is dat hij "het" niet meer bij zijn vrouw krijgt en daarom het buiten de deur zoekt. Nu weet ik dat het hypocriet is, maar de reden dat ik niks met hem wil is omdat hij getrouwd heeft en kinderen heeft. Ik wil gewoon niet in een huwelijk zitten. Aan het eind van de rit zal ik altijd de schuldige zijn en ik wil geen gezin uit elkaar trekken.
Maar het kromme is dat ik het seksuele op afstand houd en dat meneer er juist steeds weer op aanstuurt. Hij stuurt mij dingen waar je afentoe het schaamrood van op de kaken krijgt en ik ben niet snel onder de indruk.

Ik denk dat heel veel mannen vreemdgaan omdat het spannend is. Zeker als je al jaren bij dezelfde vrouw bent.
Met mijn ex is het denk ik dat hij mij als vertrouwd ziet nu zijn relatie niet loopt en hij zich daar niet gelukkig in voelt, maar bij Maildude is het denk ik puur de spanning en het gebrek aan seks.

Sallandval,

Waarom zou je het wel trekken als hij het een keer met een ander doet en niet als hij een seksrelatie heeft?
Bij seksrelatie horen, imo, ook geen gevoelens te spelen dus beide personen want dan zal het nooit werken.

Ashley5760

Re: vreemdgaan; de aard van het beestje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 00:25

Idd, die ik 'erbij heb' dat is gewoon hy of ik smst heb zin kun je bij wijze van tijd plek geregeld. Hebben we t 2/3 uurtjes heel leuk
Praten ook wel over 'thuis' maar niks zwaars/diepzinnigs. Daarna aankleden kus en tot volgende keer.
En moet zeggen werkt prima, niet gedacht datk dat zou 'kunnen'.
Profiel is mijn 'vaste' ja.
Tja en de getrouwde is eigenlijk 9 vd 10 keer vrouw wil niet meer of t is elke keer t zelfde.
Kben niet meer van de one night stands (paar keer gedaan) maar de tweede keer is 100x beter dan de eerste keer (als je elkaar nog niet zo goed kent ;))

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:35

Ik denk dat het ervan af hangt hoeveel je van iemand houd, hoe trouw je bent en of je al wilt binden ja of nee.
Denk dat deels dit vastligt in je persoonlijkheid, maar als je écht zeker bent van je relatie en van diegene houd,
zou je volgensmij nooit vreemdgaan.

Ik vind vreemdgangers altijd maar watjes. Ze hebben gewoon niet de ballen om eerlijk tegen hun vriend of vriendin te zijn,
of tegen degene waarmee ze vreemdgaan. Het is gewoon fout, punt :D.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:56

sallandval schreef:
Fijn dat dit zo'n respectvol topic is trouwens!

Helemaal mee eens!

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 00:04

Ik ben twee keer vreemgegaan uit pure wraak en wanhoop. Mijn toenmalige vriend was al met een meisje of vijf vreemgegaan en hield er allerlei vage verhalen op na. Ik wist niet meer wat te geloven en wat niet en ben heb toen gezoend met twee jongens(niet op dezelfde dag, de ene een week na de ander). Ik praat het absoluut niet goed want ik ben er alles behalve trots op en heb me enorm beroerd gevoeld hierna. Een paar maanden later is het helemaal stuk gelopen, het had sowieso nooit gewerkt tussen ons.
Maar ik ben er van overtuigd dat als je ECHT van iemand houdt, je het nooit zal doen. Mits je wel alle vorige relaties op een goede manier hebt afgesloten enzovoorts. Ik kan het me namelijk echt niet voorstellen dat ik ooit vreemd zou gaan binnen mijn huidige relatie. Ben enorm gek op hem en hij is écht één van de weinige personen(incl. familie) waar ik van kan zeggen: Ja, ik hou van hem!

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 03:17

Mijn vriend heeft me toen we 1 dag samen waren op msn verteld dat hij zijn 1e vriendin ooit bedrogen had. Hij had een vriendin van haar gekust, ze is erachter gekomen en heeft het daarop meteen uitgemaakt.
Toen moest ik toch wel even slikken, maar vond het op zich wel fijn dat hij er zo open over was. Gaf me op een gekke manier toch wat vertrouwen. :)

Over wraak heb ik ook nog een verhaaltje, waarmee ik nu wel kan lachen, maar moet er toch aan denken telkens ik dat meisje tegenkom.. Ik was in het weekend bij mn ouders, vriendje was met een vriend op café, waar zij dus ook was. Die vriend is na een tijd vertrokken, vriendjelief had daar nog geen zin in en heeft nog een tijd met haar zitten kletsen. (Ze kent mij ook en wist goed genoeg dat hij met me samen is) Ze heeft hem uitgenodigd op haar studentenkamer, want ze had daar nog een fles champagne die ze had gekregen voor haar 18e verjaardag die ze wou bewaren voor een 'speciale gelegenheid'. Mijn vriendje zag die champagne wel zitten (dat meisje vond hij trouwens absoluut niet aantrekkelijk). :o Vertelt ze hem op de weg naar daar nog dat ze erachter is gekomen dat haar vriendje haar bedrogen had, en nu wou ze hem eerst bedriegen om hem daarna te confronteren. :P Drinken ze lekker champagne, zij maakt een bed op, ervan uitgaande dat hij blijft slapen. Vriendjelief zegt dat hij toch maar vertrekt, waarop ze toch een beetje beteuterd reageerde..
Op de weg naar huis belt vriendjelief me op (om 6u 's ochtends) om me dit verhaaltje te vertellen, en moet zeggen dat ik het ergens toch wel komisch vind.. Vooral dan omdat het dr toch maar niet gelukt is mijn vriendje in te pikken om haar vriend te bedriegen. :Y)

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 15:41

Nanne schreef:
Sallandval,

Waarom zou je het wel trekken als hij het een keer met een ander doet en niet als hij een seksrelatie heeft?
Bij seksrelatie horen, imo, ook geen gevoelens te spelen dus beide personen want dan zal het nooit werken.

cognitief klint dat heel aannemelijk; gevoelens scheiden van seks. Maar ik geloof dat het lichaam soms meer 'weet' dan onze logica. Als je lijf systematisch hunkert naar een ander dan je vaste partner zegt dat misschien wel iets. Als ik na een leuk nachtje met een ander sterk het verlangen heb om dat meermaals te herhalen denk ik dat mijn man en ik toch eens goed zouden moeten praten. Het ligt er ook aan hoe je relatie praktisch is. Als één van tweeen vaak weg is voor werk of zo vind ik het een ander verhaal. Maar bij ons is dat niet zo.

Daar moet ik ook bij zeggen dat wij een heel passionele relatie hebben. Als de passie 'thuis' tekort schiet is het misschien een ander verhaal.

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 15:46

Suus__ schreef:
Inderdaad, of ze zijn echt heel trouw of gaan keihard vreemd.
Mijn ex heeft het met mijn beste vriendin gedaan (is nu ook geen beste vriendin meer)... :\

En dat is mijn dus 3x over komen,

indd zijn dat geen beste vriendinnen meer,,

maar ik ben het helemaal met je eens!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 15:49

Colette007; ik sluit me geloof ik helemaal bij jou aan. Ik kan me goed vinden in wat jij zegt. Ik kan het heel goed scheiden, seks hebben met iemand voor de fun of serieus met gevoelens...

Ik had het er van de week met een vriend over. Wat als je nou een relatie hebt waarbij je elkaar allebei open laat? Ik bedoel, seks hebben met een ander lijkt mij niet zo erg. Het lijkt me erger dat je partner meer gevoel heeft voor een ander dan voor jou. Maar daar hoef je zelfs geen seks voor te hebben... En als je vriend dan seks heeft met een ander, is het officieel 'vreemdgaan'. Dan kun je er een stempel op drukken. Maar als je vriend verliefd is op een ander en dit verborgen houdt... Dat is gevoelsmatig voor mij erger dan seks hebben zonder gevoelens...

(Nou heb ik geen vreemdgaande partner gehad, dus dat gevoel is bij mij onbekend.)

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 16:03

@ Mikkk: Dat lijkt me idd ook verschrikkelijk, als je partner gevoelens voor een ander heeft en dit voor jou achterhoudt. Dan is het fysieke vreemdgaan er idd niet, maar het mentale wel. Ik zou het ook echt not done vinden als ik erachter zou komen dat mijn vriend bijvoorbeeld sms- of msn-contact heeft met een meid dat verder gaat dan alleen vriendschap. Je hebt sowieso veel varianten, hier had ik het laatst ook nog over met een vriendin. Stel dat je vriend uit is geweest en een meisje probeerde te zoenen, maar zij wees hem af. Daadwerkelijk vreemdgaan was het niet, maar de intentie was er wel.. Gelukkig heb ik een trouw vriendje.. :) (even afkloppen)

Edit: ik weet trouwens niet of ik dat erger zou vinden dat seks zonder gevoelens, want daar moet ik ook echt niet aan denken. Je partner heeft dan misschien geen gevoelens voor de persoon, maar het idee.. gewoon smerig vind ik dat en gelukkig denkt mijn vriend daar ook zo over.
Laatst bijgewerkt door GummyBear op 11-02-11 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 16:06

Ja, precies! Vriendschap is écht geen probleem, en wat closere vriendschap ook niet. Maar ja, waar zit de grens? Als hij liever haar heeft dan mij... denk ik. Ik geloof best dat je 'warm' kan worden van een ander. Ik bedoel, dat is mens-eigen. Gebeurt mij zelf ook, dat ik voor meerdere mannen warmloop haha.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 16:10

Ik heb (helaas) de insteek: "Once a cheater, always a cheater" En mijn bloedeigen vader is er het levende bewijs van.. Hij bedroog mijn moeder na 30 jaar huwelijk, trok bij zijn miep in, heeft nu samen een huis gekocht met die miep en hij bedonderd haar nu dus ook..

*iets met midlife crisis ofzo*

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 16:16

Ja, dat is ook zeker mens-eigen. Maar ik denk dat je zelf wel weet of je voor een bepaald persoon alleen vriendschap voelt of dat er wat meer aan de hand is. Zodra je meer aan die persoon denkt en liever bij die persoon bent dan aan/bij je eigen partner, denk ik dat dat idd de grens overschreden is. Ik heb ook wel aantrekkelijke vrienden waar ik warm van wordt, maar het gevoel voor m'n vriend gaat nog veel verder.

Edit: Jeetje, dat is heftig Tallie1979.. Na 30 jaar huwelijk. Ik snap dat je daardoor deze insteek hebt, er zijn naar mijn idee ook wel mensen bij wie het gewoon 'erin' zit. Ik ben zelf ook wel eens vreemdgegaan terwijl ik normaal zo trouw als een hond ben en ik heb daar echt mee gezeten. Heb geleerd van mijn fouten en nu denk ik oprecht dat het mij niet meer zal overkomen.
Maar ik denk nogmaals dat er mensen zijn die de verleiding niet kunnen weerstaan en bezig blijven. Als ze er eenmaal een keer van geproefd hebben gaan ze later weer op zoek naar die spanning.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 16:56

Tallie1979 schreef:
Ik heb (helaas) de insteek: "Once a cheater, always a cheater" En mijn bloedeigen vader is er het levende bewijs van.. Hij bedroog mijn moeder na 30 jaar huwelijk, trok bij zijn miep in, heeft nu samen een huis gekocht met die miep en hij bedonderd haar nu dus ook..

*iets met midlife crisis ofzo*

Snap dat je er zo over denkt, maar dan nog is het over 1 kam scheren ;)

Omdat hij zoiets ergs heeft geflikt, dat wil niet zeggen dat iedereen het doet..
Zoals ik al eerder heb gezegd, het ligt er maar net aan, een slippertje kan eenmalig zijn (en doet ook verschrikkelijk veel pijn, believe me), maar dat kan een fout geweest zijn, wat diegene dus nooit meer doet.

Doet iemand het elke keer weer opnieuw, ja, dan geld je uitspraak inderdaad wel :)

@ sallandval: Grappig dat meningen toch zo kunnen verschillen! Mij zegt het juist al genoeg als ik 1x sex zou willen met iemand anders, ook dan zit er iets niet goed (zoals ik erover denk he ;) )
En dat vaak weg zijn.. tsja, al zou mijn vriend op uitzending moeten (wat gelukkig niet meer het geval is), dan zou ik ook een paar maanden geen sex hebben.. Jammer dan, ik zou dat echt geen reden vinden om met een ander sex te hebben :n
Ik ben en blijf trouw aan mijn vent..

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 17:03

Tja tallie1979 geloof goed dat t klote is. Eens een vreemdganger altijd... Pfdf hoop t van niet haha. Mijn 'vriend' gaat met mij 'vreemd'
(In eerste instantie puur fysiek (ik single) maar erna werd hij echt verliefd, hebben t er bijna dagelijks over.
Hy wil op den duur voor mij gaan (hij wilde eigenlijk nu scheiden, maar heb gezegd dat hy ivm kinderen (14jaar) beter niet kan doen en kan wachten tot ik klaar ben met studie (6jaar) en zyn kids volwassen zijn.
Tov vrouw voel ik me niet schuldig, soms denk ik zelfs eigenschuld... (Wil niks meer etc)
Maar tov kinderen vind ik dat hij t niet kan maken, thuis gaat t prima (maja als broer en zus).
Zelf zyn myn ouders gescheiden toenk 13 was en toen zatk echt nt te wachten op 'de nieuwe liefde van..) Dus van daaruit geredeneerd vind ik datie voor thuis moet kiezen.
Mede doordat ik 20jaar jonger ben is het natuurlijk 'dubbel cliche ;)'

Tallie1979 ik ken je situatie niet (van je ouders) maja vaak weet je als 'kind' minder dan als man-vrouw (al is het natuurlijk niet goed te praten)

Wat ik eigenlijk wilde zeggen :p : met eens een vrd altijd een vrd, ik ben natuurlijk ook bang dat t mij overkomt ;)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 18:05

'Eigen schuld' vind ik wel ver gaan :n
Misschien zitten haar wel bepaalde dingen dwars of wat dan ook, misschien had daar goed over gepraat moeten worden.. Verhaal komt natuurlijk nu maar van 1 kant..

En zij weet van niks..?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 18:09

pfff...dat is volgens mij de meest gebruikte smoes van kerels die vreemdgaan....Ik kan dat niet begrijpen, dat je met een getrouwde vent rotzooit en je niet schuldig voelt.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 18:17

Kinke schreef:
pfff...dat is volgens mij de meest gebruikte smoes van kerels die vreemdgaan....Ik kan dat niet begrijpen, dat je met een getrouwde vent rotzooit en je niet schuldig voelt.

Ik geloof inderdaad ook dat het de meest gebruikte smoes is. De man waar ik mee mail haalt ook de dingen aan als ze is altijd chagrijnig, ze wil geen seks meer, we leven als broer en zus blablabla.

Je hoort het inderdaad maar van een kant en dat is soms lastig.

Ik kan mezelf wel voorstellen dat je geen schuldgevoel krijgt. Dat heb ik ook niet naar de vriendin van "mijn vreemdganger" omdat ik haar niet ken en omdat ik mezelf voorhoud dat het zijn vriendin is, niet de mijne.

Zelf wil ik niet in een huwelijk rotzooien al weet ik dat het hypocriet is. Maar net als wat Colette al aan geeft, je zit toch ook met kinderen ed.
Al ligt de relatie bij Colette denk ik wel anders aangezien ik duidelijk opmaak dat er bij hun beide ook gevoelens mee spelen.

Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger klopt denk ik ook niet. Dat is te makkelijk gezegd.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 19:23

Vinden de dames die met andermans man het bed delen het niet verschrikkelijk om andermans geluk (van de desbetreffende vrouw) kapot te maken? Je bent daar namelijk wel een deel in.

Ik vind het persoonlijk erg kwalijk als vrouwen er misbruik van maken als een relatie even wat instabieler is, dat komt in iedere relatie voor en na mijn idee moet een vrouw die zo graag andermans man wil veroveren bij zulke mensen uit de buurt blijven en lekker een eigen mannetje zoeken, land vol toch? Is natuurlijk niet je verantwoordelijkheid want het is niet jouw relatie, maar je hebt er wel een aandeel in..

Of zien jullie dat anders?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 19:28

JuliaMaria schreef:
Vinden de dames die met andermans man het bed delen het niet verschrikkelijk om andermans geluk (van de desbetreffende vrouw) kapot te maken? Je bent daar namelijk wel een deel in.

Ik vind het persoonlijk erg kwalijk als vrouwen er misbruik van maken als een relatie even wat instabieler is, dat komt in iedere relatie voor en na mijn idee moet een vrouw die zo graag andermans man wil veroveren bij zulke mensen uit de buurt blijven en lekker een eigen mannetje zoeken, land vol toch? Is natuurlijk niet je verantwoordelijkheid want het is niet jouw relatie, maar je hebt er wel een aandeel in..

Precies mijn mening _/-\o_

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 20:06

DeadxStar schreef:
@ sallandval: Grappig dat meningen toch zo kunnen verschillen! Mij zegt het juist al genoeg als ik 1x sex zou willen met iemand anders, ook dan zit er iets niet goed (zoals ik erover denk he ;) )
En dat vaak weg zijn.. tsja, al zou mijn vriend op uitzending moeten (wat gelukkig niet meer het geval is), dan zou ik ook een paar maanden geen sex hebben.. Jammer dan, ik zou dat echt geen reden vinden om met een ander sex te hebben :n
Ik ben en blijf trouw aan mijn vent..

Ik ben ook trouw aan mijn vent hoor. Maar ik heb ook een levendige fantasie. En ik kan me best voorstellen als hij of ik op vakantie zijn (we gaan soms weleens apart) dat je dan een keer zin hebt en het doet met iemand die je verder niet kent en die je nooit meer gaat zien of zo. Of een keer zoenen met een vreemde; voor de kick van het veroveren. Daar ga ik niet dood aan, en hij ook niet.

Het zal ook wel aan je sexdrive liggen; wij doen het normaal gesproken bijna elke dag. En als je dan een week zonder zit is dat echt wel veel kan ik je vertellen. En dan hebben mannen nog meer drive dan vrouwen... Kan teveel zijn als je dan net een lekker exemplaar van het andere geslacht tegen het lijf loopt. Dat lijkt me dan menselijk. Voor mij betekent dat niet dat er iets tussen ons niet goed zit.

Maat vaker afspreken dat lijkt me niks. Al was het maar omdat je dan toch ook verwachtingen creeert bij de ander. Jij kunt dan misschien (nog) geen gevoelens hebben; maar wie zegt dat je 'minnaar' (of minnares) dat ook niet heeft? En als er een ander bij komt die bijvoorbeeld zou gaan stoken omdat hij jou wil wordt het allemaal erg ingewikkeld en vervelend.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 20:19

colette_007 schreef:
Tja tallie1979 geloof goed dat t klote is. Eens een vreemdganger altijd... Pfdf hoop t van niet haha. Mijn 'vriend' gaat met mij 'vreemd'
(In eerste instantie puur fysiek (ik single) maar erna werd hij echt verliefd, hebben t er bijna dagelijks over.
Hy wil op den duur voor mij gaan (hij wilde eigenlijk nu scheiden, maar heb gezegd dat hy ivm kinderen (14jaar) beter niet kan doen en kan wachten tot ik klaar ben met studie (6jaar) en zyn kids volwassen zijn.
Tov vrouw voel ik me niet schuldig, soms denk ik zelfs eigenschuld... (Wil niks meer etc)
Maar tov kinderen vind ik dat hij t niet kan maken, thuis gaat t prima (maja als broer en zus).
Zelf zyn myn ouders gescheiden toenk 13 was en toen zatk echt nt te wachten op 'de nieuwe liefde van..) Dus van daaruit geredeneerd vind ik datie voor thuis moet kiezen.
Mede doordat ik 20jaar jonger ben is het natuurlijk 'dubbel cliche ;)'

Tallie1979 ik ken je situatie niet (van je ouders) maja vaak weet je als 'kind' minder dan als man-vrouw (al is het natuurlijk niet goed te praten)

Wat ik eigenlijk wilde zeggen :p : met eens een vrd altijd een vrd, ik ben natuurlijk ook bang dat t mij overkomt ;)

je bent bang dat het jouw ook overkomt, maar pakt wel een vrouw haar man af... ben ik nu dom of klopt er iets niet....

Ik ben dan weer van mening dat als je vind dat hij moet wachten met scheiden om de kinderen, je zelf ook moet wachten tot die volwassen zijn. Je wilt de kinderen geen pijn doen, maar de vrouw boeit je niet zo erg.

Ik denk dat ieder huwelijk/samenwonen bepaalde crisisen kent. Daar moet je samen doorheen. Dat sommige mannen dan maar gauw een ander gaan zoeken vindt ik slap, dat er vrouwen zijn die daarmee (het wetende!) inlaten vind ik nog erger.
Iemand die echt zulke problemen ervaart in zijn huwelijk dat het niet meer te doen is kan scheiden..

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 20:43

sallandval schreef:
Ik ben ook trouw aan mijn vent hoor. Maar ik heb ook een levendige fantasie. En ik kan me best voorstellen als hij of ik op vakantie zijn (we gaan soms weleens apart) dat je dan een keer zin hebt en het doet met iemand die je verder niet kent en die je nooit meer gaat zien of zo. Of een keer zoenen met een vreemde; voor de kick van het veroveren. Daar ga ik niet dood aan, en hij ook niet.

Het zal ook wel aan je sexdrive liggen; wij doen het normaal gesproken bijna elke dag. En als je dan een week zonder zit is dat echt wel veel kan ik je vertellen. En dan hebben mannen nog meer drive dan vrouwen... Kan teveel zijn als je dan net een lekker exemplaar van het andere geslacht tegen het lijf loopt. Dat lijkt me dan menselijk. Voor mij betekent dat niet dat er iets tussen ons niet goed zit.

Maat vaker afspreken dat lijkt me niks. Al was het maar omdat je dan toch ook verwachtingen creeert bij de ander. Jij kunt dan misschien (nog) geen gevoelens hebben; maar wie zegt dat je 'minnaar' (of minnares) dat ook niet heeft? En als er een ander bij komt die bijvoorbeeld zou gaan stoken omdat hij jou wil wordt het allemaal erg ingewikkeld en vervelend.

Nee, maar aan een sexrelatie ook niet, en dat wil je zelf ook niet ;)

Wel of geen sexdrive, dat heeft er weinig mee te maken vind ik zelf.. Ik vind het meer te maken hebben met zelfbeheersing. :j
Als wij elke dag bij elkaar zijn doen we het ook elke dag, aangezien we allebei een behoorlijk libido hebben. Maar dat wil niet zeggen dat als ik hem even moet missen, dat ik dan maar een of andere vreemde gozer bespring :n Daarvoor hou ik veelste veel van mijn vriend. En hij doet het gelukkig ook niet :)

En een levendige fantasie vind ik heel wat anders dan het ook daadwerkelijk doen..

Eens met gekvanfleur.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 21:02

JuliaMaria schreef:

Ik begrijp jouw reactie volkomen hoor. :j

Ik zal eerlijk zeggen dat ik niet denk aan de vrouw, of in mijn geval vriendin. Hij zoekt contact met mij, ik niet met hem.

Voor mij is het ideaal omdat ik geen relatie wil. Heb ooit geprobeerd om mezelf aan iemand te binden en daar heb ik een flinke knauw van opgelopen.

Het gaat mij ook niet om het feit dat ik de man van een ander verover. Dat geeft mij absoluut geen kick. :n

Het grootste voordeel wat ik er aan onder vind is dat ik mijn vrijheid gewoon behoud en hij is discreet. Discretie vind ik erg belangrijk want het dorp hoeft niet te weten met wie ik het doe en waar en hoe.. Dat zijn dingen die hij nooit zal vertellen omdat hij zichzelf dan verraadt.

Natuurlijk denk ik wel eens van ik zou het niet moeten doen, maar ik denk heel vaak wat niet weet, wat niet deert.
Nu ken ik zijn vriendin niet, en zij mij niet, en ik ken haar vrienden oid niet omdat we niet bij elkaar om de hoek wonen dus de kans dat het uitlekt is al een stuk minder.

Ik probeer het tegen mezelf ook wel eens goed te praten, want ik weet dondersgoed wat ik doe. Maar zo'n soort relatie komt mij goed uit. Daar ben ik ook gewoon eerlijk in.

Ik zal er nooit op uit zijn om bewust een bezette man te scoren, echt niet.