Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:54

Er is ook een soortgelijk topic op een ander forum. Om dit verhaal heb ik dus echt 20 minuten op de vloer liggen rollen van het lachen! :o
Een jaartje of tig terug...Ik en mijn toenmalige vriendin hadden het huis voor ons alleen, we waren bij haar thuis. Affijn beetje liggen vozen op de bank in de woonkamer, de spanning liep op. Ze stond op en nam mij aan mijn hand mee naar haar kamer op de zolder. Onderweg richting de zolder gingen er wat kledingstukken uit...we kwamen aan op zolder. Daar ontdeed ze zich van haar kleding en ging gebukt staan, leunend op de trillende en werkende wasmachine. Ze keek me aan en zei "Ga er maar achter staan...dit trilt extra lekker".

Nou goed, ik ben de moeilijkste niet...mijn broek en onderbroek gingen richting mijn enkels, pakte haar heupen beet...en plop. We waren lekker bezig en de wasmachine was lekker aan het zoemen en trillen. Mijn vriendin werd wilder en wilder...ik pakte haar haren beet..en begon steeds harder te stoten. Diep kreunend stond ze tegen de wasmachine aangeplakt en ik erachter. We waren in ons eigen wereldje op dat moment...geen rekening houdend met de omgeving.

Na een minuut of 10 hoorde ik wat gekraak..maar dacht dat het van de wasmachine kwam, dus verder geen aandacht aan gegeven. Tot op een gegeven moment..hoorde ik gekuch achter mij...ik stop..en kijk om..Daar staat haar vader met haar topje en sokken in zijn handen Ik stond perplex...mijn mannelijkheid krimpte gelijk in elkaar. Mijn vriendin kwam bijna klaar...en riep toen "He, schiet eens op, niet ophouden, doorstoten....ik ben er bijna!!!" Ik kon mezelf niet meer bewegen...kon ook geen kant op...

Toen zei haar vader "Jij bent er bijna, maar ik ben er al...." Binnen luttele seconden was ze naar haar kamer gevlucht...en liet mij daar staan...De beste man gaf mij haar kleding en zei niks..maar die kop van hem zei genoeg...

Ik ben maar niet blijven eten die avond...

MaritB

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:01

mm.. komt een beetje ongeloofwaardig over :+ de taal waarin het beschreven is..

en anders is h et super stom :P

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:02

Maritje1991 schreef:
mm.. komt een beetje ongeloofwaardig over :+ de taal waarin het beschreven is..

en anders is h et super stom :P

Tis waarschijnlijk wel waar gebeurd, maar op dat bepaalde forum wordt er veelal in deze verhaallijnen dingen geschreven en meestal met ook nog wat ongebruikelijke taal. Deze is nog beschaafd en kan ik m hier plaatsen :')

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:03

Fok?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:03

mm welk forum? hou wel van zulke sappige verhalen :P

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:11

KBTP schreef:
Er is ook een soortgelijk topic op een ander forum. Om dit verhaal heb ik dus echt 20 minuten op de vloer liggen rollen van het lachen! :o
Een jaartje of tig terug...Ik en mijn toenmalige vriendin hadden het huis voor ons alleen, we waren bij haar thuis. Affijn beetje liggen vozen op de bank in de woonkamer, de spanning liep op. Ze stond op en nam mij aan mijn hand mee naar haar kamer op de zolder. Onderweg richting de zolder gingen er wat kledingstukken uit...we kwamen aan op zolder. Daar ontdeed ze zich van haar kleding en ging gebukt staan, leunend op de trillende en werkende wasmachine. Ze keek me aan en zei "Ga er maar achter staan...dit trilt extra lekker".

Nou goed, ik ben de moeilijkste niet...mijn broek en onderbroek gingen richting mijn enkels, pakte haar heupen beet...en plop. We waren lekker bezig en de wasmachine was lekker aan het zoemen en trillen. Mijn vriendin werd wilder en wilder...ik pakte haar haren beet..en begon steeds harder te stoten. Diep kreunend stond ze tegen de wasmachine aangeplakt en ik erachter. We waren in ons eigen wereldje op dat moment...geen rekening houdend met de omgeving.

Na een minuut of 10 hoorde ik wat gekraak..maar dacht dat het van de wasmachine kwam, dus verder geen aandacht aan gegeven. Tot op een gegeven moment..hoorde ik gekuch achter mij...ik stop..en kijk om..Daar staat haar vader met haar topje en sokken in zijn handen Ik stond perplex...mijn mannelijkheid krimpte gelijk in elkaar. Mijn vriendin kwam bijna klaar...en riep toen "He, schiet eens op, niet ophouden, doorstoten....ik ben er bijna!!!" Ik kon mezelf niet meer bewegen...kon ook geen kant op...

Toen zei haar vader "Jij bent er bijna, maar ik ben er al...." Binnen luttele seconden was ze naar haar kamer gevlucht...en liet mij daar staan...De beste man gaf mij haar kleding en zei niks..maar die kop van hem zei genoeg...

Ik ben maar niet blijven eten die avond...

Deze is geweldig :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:12

natasjuhh schreef:
Wat zielig dat je paard nou net gaat steigeren bij je vriend, eerlijk gezegt zou ik dat niet grappug maar erg sneu :)

het kwam door hoe hij hem vasthield en ik zei ook nog iets van die maar relax hij doet toch niets, maar hij deed krampachtig en dan denkt die pony, adios ik trek een sprintje :P

en dat forum wil ik ook wel weten, ga dan helemaal stuk waarschijnlijk :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:20

xManon_ schreef:
Fok?

Precies! }>

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:27

Haha ik heb er ook nog een :Y)

Mijn ex ging op vakantie met zijn ouders voor 2 weken. Nouja prima, daag! En toen kwam hij terug had hij aan iedereen, maar dan ook werkelijk iedereen die ik kende verteld dat hij met 6 verschillende meisjes had gezoend en meer en de slimme man had dat ook tegen mijn beste vriendin verteld. Dus toen ik mijn beste vriendin sprak kreeg ik dat natuurlijk meteen te horen waarna ik hem erop aansprak: "Je bent vreemd gegaan" en na een wellus nietus spelletje van 5 minuten kwam er uit: Ja maar.. Op vakantie mag je toch vreemd gaan?! _O- Whahahahaha. Ooh ik kwam niet meer bij. (Ik was hem al behoorlijk zat) Waarop ik het dus uit maakte en hij een paar uur later belde of we het toch nog konden proberen :+ En vervolgens ging hij iedereen vertellen dat ik een slet was wat nog meer humor opwekte gezien hij de persoon was die vreemd ging :Y)
Laatst bijgewerkt door Cubone op 06-01-11 00:41, in het totaal 2 keer bewerkt

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:37

Horsii_mine schreef:
Mijn ex die iedereen die ik kende ging vertellen dat ik een slet was terwijl hij degene was die 6 keer vreemd was gegaan :D Hij had het zelfs aan mijn beste vriendin verteld en dan verwacht hij dat ik het niet te horen krijg?! En achteraf ging hij huilend vragen of we het nog een keer konden proberen :') Oh, oh wat heb hem toen hard staan uitlachen.

En zo wordt het maar weer bewezen dat er ook écht hopeloze gevallen zijn... :')

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:44

heerlijke verhalen komen hier voorbij :)

grootste blunder van mijn ex...nou, die heeft hij toch vandaag wel gemaakt.
klein inleidinkje:
heb 3 jaar een aan-uit relatie met die jongen gehad, hij was verslaafd en de liefde van mijn kant maakte me blind.
na elke afkickperiode nam ik hem weer terug.
helaas ruim 2 jaar geleden zwanger geraakt van hem, niet gepland!
toch gehouden, en o hij was er zo blij mee.
heel mijn zwangerschap niets van hem vernomen, toen de kleine was geboren hem nog 1 kans gegeven en heb hem de kleine laten zien.
gosh, hij was zo blij, hij ging zijn leven nu echter beteren en niet meer aan de rotzooi bla bla bla.
totdat meneer weer vast kwam te zitten, en ik er echt klaar mee was.
nu is hij weer vrij, en denkt gewoon op dezelfde voet verder te kunnen gaan.
hij heeft mijn hyves gevonden en stuurt berichten dat ie de kleine zo mooi vind en niet kan wachten tot ie haar vast kan houden(kan ie lang wachten, maar dat terzijde)
vandaag dus het toppunt:
hoi schatjes(ja, meervoud!!!) dit is mijn nummer, dus ben nu altijd bereikbaar(uhuh...totdat ie weer opgepakt word) dikke kus papa (!!!!!)

tjonge, wat een plaat heeft die voor z'n kop zeg!
ten eerste ben ik zijn schatje niet meer, en ten tweede...papa?!?!?!?ja, biologisch gezien ja, maar de "naam" papa moet je imo verdienen....

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:53

Ik herinner me net de meest geniaalste ooit! _O- Als ik er aan terug denk springen de tranen me weer in mijn ogen.. Nouja, eigenlijk was het een ex scharrel, maargoed.

Ik was bij hem en we waren een beetje bezig en ik ging hem even een beetje helpen. Nouja hij lag op zijn rug en hij vond het schijnbaar erg lekker want er kwam een steekvlam uit zijn brandweerslang, recht in zijn OOG! _O- En hij gillen en springen: AAH, AAH, HET BRAND!!!!! STA NIET ZO TE LACHEN!! HET DOET PIJN!! Begrijpelijk dat er bij mij een paar uur lang niks meer uit kwam als wat geproest. Ik pest hem er nu nog mee :')

Oohja die ex die dacht dat je vreemd mocht gaan op vakantie ging ook altijd vertellen hoeveel handjobs hij had gedaan voor hij naar mij toe kwam :') Hoezo afknapper?!
Laatst bijgewerkt door Cubone op 06-01-11 01:33, in het totaal 1 keer bewerkt

iris_oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 01:03

Leuk topic :D

Noem het niet echt een blunder maar weet ook niet hoe ik het anders moet noemen :7 .
Hij had een nieuwe telefoon en liet die zien aan een (wederzijdse) vriend.
Die vriend ging even schaamteloos zijn smsjes lezen.
Maar goed dat het een wederzijdse vriend was want die kon mij fijn vertellen hoe erg mijn ex zijn ex miste en andersom en ook zeker de se*.
En die smsjes gingen gerust over en weer terwijl ik praktisch naast hem zat.
Vond ik niet zo tof van hem :Y) (heb zelf nog even gecontroleerd of het er echt allemaal stond)

En een langdurige scharrel (met vriendin.. hoe fout) die zijn (bij)baantje kwijt is geraakt doordat ik per ongeluk na een leuk avondje stappen bleef slapen, hij daardoor zn wekker vergat te zetten en dus voor de zoveelste keer te laat kwam. :(:)

Nu ruim twee jaar al gelukkig met een echte lieverd <3
(Die mij wel eens knock out heeft gekregen door een voetbal keihard tegen mijn oog aan te knallen en mij een gekneusde neus bezorgde omdat hij precies daar zijn elleboog moest neerplanten :+ )

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 01:07

Ik lig dubbel om dat verhaal van die CD. haha. _O-

Mijn ex maakte de grootste blunder pas jaren nadat het uit was. Hij vroeg mij, waarom ie het ook al weer had uitgemaakt? Dat was helemaal niet, want ik had het uitgemaakt. Hij hoopte alsnog om nog wat te kunnen bereiken bij mij daarna. Toen heb ik hem eindelijk op zijn poef kunnen zetten. Wraak is heel zoet. :+

Mijn huidige vriendje is ook mijn echtgenoot en ons huwelijk is nog steeds echt genieten... <3

Milligan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 01:27

Wat een geweldige topic dit _O-

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 03:17

Jezus al die verhalen die hier al zijn langsgekomen _O-

Najoveh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 04:04

Niet bij mij maar bij mijn moeder:
Ze is een eeneiige tweeling, en haar zus en zij leken vroeger écht hard op elkaar.
Op een keer hadden ze allebei een vriendje, die zelf ook met elkaar bevriend waren. Mijn moeder en haar zus hadden van jas gewisselt omdat ze hun eigen beu waren, en natuurlijk liepen hun vrienden recht naar de verkeerde... Mij moeder en tante kwaad omdat zelfs hun vriendjes hen niet uit elkaar kende, hun vriendjes kwaad omdat ze dachten dat ze hen expres hadden beetgenomen. :+
Tja, tweeling zijn is ook niet alles dus :Y)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 11:52

Merileth schreef:
@Hvelreki: World of Warcraft... heb serieus een bloedhekel aan dat spel gekregen....
Ik begrijp je volkomen. Dat spelen mijn broers dus ook.. :=

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 11:53

Ben ook erg blij dat ik mijn vriend zo ver heb weten te krijgen na zijn gratis proefperiode niet verder te gaan met WOW. Als ik zie wat het met sommige mensen doet. :=

Roos_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 12:03

Maritje1991 schreef:
mm welk forum? hou wel van zulke sappige verhalen :P

idd ik ben ook wel benieuwd naar dat forum
linkje?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 12:04

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 12:14

WoW is hier ook verboden terrein :P Ik heb neit veel eisen aan vriendlief maar dat wil ik niet hebben ;) Hij speelt call of duty, mij prima, alles is goed maar geen wow! Gelukkig vind hij cod ook leuker ;)

Najoveh schreef:
Niet bij mij maar bij mijn moeder:
Ze is een eeneiige tweeling, en haar zus en zij leken vroeger écht hard op elkaar.
Op een keer hadden ze allebei een vriendje, die zelf ook met elkaar bevriend waren. Mijn moeder en haar zus hadden van jas gewisselt omdat ze hun eigen beu waren, en natuurlijk liepen hun vrienden recht naar de verkeerde... Mij moeder en tante kwaad omdat zelfs hun vriendjes hen niet uit elkaar kende, hun vriendjes kwaad omdat ze dachten dat ze hen expres hadden beetgenomen. :+
Tja, tweeling zijn is ook niet alles dus :Y)

Ooh fantastisch!! Geniaal!!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 12:45

svdijk, dat vind ik geen blunder, maar een zeer triestige situatie :=

Mijn vriend heeft gelukkig nauwelijks een gameboy in huis, en als ik het zo hoor zal ik zoiets maar niet voor zijn verjaardag aanschaffen :D .
Die tweeling is ook echt geweldig. Zou mij nog kunnen overkomen :') .

Leonieee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 13:01

ik heb alles gelezen en vind gewoon jammer dat ik alweer op de laatste pagina zit :')

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 13:18

Oja, mijn ex (toen was ik 14) ging me vertellen dat hij een kleine piemel had, of ik dat niet erg vond. Blijkbaar wilde hij dus meer dan ik, heb hem niet veel later ook verteld dat ik het niet meer zo zag zitten met hem. Had overigens niets met het formaat van zijn piemel te maken. _O-