DarkShines schreef:maroescha schreef:'Studentenhuis vind ik toch echt erger als mijn buren hoor!
Was niet MIJN studentenhuis he, maar de overige bewoners van het huis wipte er ook lustig op los hoor. Ik denk dan, als je er last van hebt klop je maar ff op de deur. Maargoed ik ben in dat soort dingen vrij makkelijk als ik mijn vriendin mag geloven. Die was totaal gechoqueerd toen een vriendin van haar in een dronken bui seks had met een vriend in háár woonkamer. Ik kan me echt niet druk maken om zo iets
als ze maar niets achterlaten.....

.
, had geen baan maar wel iedere avond een paar keer een hoop gepiep, gebonk en gegil boven mij. Een bed had ze niet alleen een matras op de grond.
. Niet veel later ging ze verhuizen.
Toen ik ging puberen...... let wel bij mij in het gezin werd overal gewoon normaal over gepraat...... heb ik een keer in een boze bui wat gezegd dat ik moe wwas van studeren en mijn slaap erg op prijs stelde om de volgende dag er weer tegen aan te kunnen. Niet leuk natuurlijk maar werd wel rekening gehouden. Ze hebben het nooit geweten dat het in huis zo gehorig was en ik een slechte slaper!
)
En aan schoonouders