Die eeuwige rotziekte... een mooi mens is heen gegaan. Wat een prachtige liefdevolle rouwkaart. Marije, Ben, familie en vrienden, heel veel sterkte de komende tijd...
ben ik echt van geschrokken !! Familie en nabestaanden...hèèl veel sterkte met dit verlies.
Keeva
Geplaatst: 12-12-10 13:08
Jeetje, ik weet niet wat ik lees .... ... had niet meegekregen dat Fenneke ziek was geworden en alles zo snel is gegaan ... heb altijd enorm genoten van jullie verhaaltjes in de Kraamstal, de liefde voor jullie dieren én voor elkaar vonkte er vanaf ... heel veel sterkte Marije, voor jou en voor je vader uiteraard !!
Heel veel sterkte aan jou Marije en aan je vader en alle anderen voor wie je moeder wat betekend heeft.
Emerald
Geplaatst: 12-12-10 13:35
Lieve nabestaanden..
Ik kende Fenneke niet goed helaas. Ben wel eens een berichtje van haar tegengekomen en ze kwam over als een erg lief en warm persoon. Dan te horen krijgen dat ze zo'n vreselijke ziekte heeft en zo kort daarna jullie al verlaten heeft. Wat moeten jullie je overdondert voelen door dit verlies. Ik wil jullie dan ook heel erg veel sterkte wensen om dit een plaatsje te kunnen geven. Ze zal vast een zonnestraal op jullie leven schijnen, ook al is het nu vanaf de andere kant. Nogmaals heel veel sterkte met dit enorm zware verlies.
Marije wat een prachtige kaart hebben jullie gemaakt. Nogmaals: veel sterkte gewenst.
djuno
Geplaatst: 12-12-10 13:44
De kaart is mooi maar het hem liever niet gelezen..want dan was je er nog gewoon geweest!
sandra3235
Marije wat een prachtige kaart,...
Wat is jullie leven dan in zo'n korte tijd totaal op zijn kop gezet,..niet te bevatten. Nogmaals sterkte meid
Billy
Ik had het gisteren al even gelezen, maar geen tijd om te reageren. Fenneke was een wereldmens, wijs, lief, eerlijk, humoristisch..... Ik zal dr enorm missen.... Marije en Ben, gecondoleerd met jullie enorme verlies...wat zal het leeg zijn in huis....
Jeetje nog geen 7 weken geleden... Niet te bevatten eigenlijk...
Heel veel sterkte...
Steffi_H
Geplaatst: 12-12-10 14:30
Ik kende Fenneke niet, maar lees hier dat ze vele mensen op het forum geraakt heeft. Een hele mooie kaart en ik wens jullie ontzettend veel sterkte en moed bij het verwerken van jullie verlies!