ben ik zo jaloers of houd hij nou geen rekening met mij.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 23:32

*nu gaat er iemand reageren die sowieso erg jaloers in :') *

Zie trouwens dat het al in uitgepraat & super dat ze mee betaalt.
Maar bij mij was ze heel de auto niet meer ingekomen, Ten eerste als ik naar mijn werk ga wil ik gewoon mijn ding doen, Mijn muziek opzetten & keihard mee gillen als ik daar zin in heb.
Helemaal als het ook nog in mijn auto is!
Dat vriendjelief daar een probleem mee heeft dat ik mevrouw niet in de auto wilt hebben zou dus zijn probleem zijn,Hij kan dan zelf ook gaan kiezen of gewoon braaf met mij mee rijden of moeilijk gaan doen en met die meid samen met het ov :) .
Bovendien als hij dan ook nog eens haar "kant" kiest zou ik echt over de toeren zijn.
En dan hebben we ook nog het punt dat mevrouw doodleuk nee zegt als je om een bedragen vraagt, Sorry maar jou auto kost geld en als ze elke dag meerijd gaat ze ook maar mee betalen, Ov kost ook geld hoor :)
Nee ik zou er snel klaar mee zijn denk ik :') , Dus imo stel je je niet aan.. Maar he wie ben ik :+

En gaat je vriend nu tegen haar zeggen dat ze moet betalen , En wat als ze weer nee zegt ?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 23:34

Specials, het is nog maar afwachten of ze gaat meebetalen ;)
*edit* ik zie nu je laatste zin Specials, sorry

Ik ben trouwens ook zo hoor :o Helemaal niet sociaal van me ik weet het, maar ik zit gewoon het liefste alleen in de auto. Muziekje aan, beetje met mezelf discusieren wat we gaan eten die avond en wat ik allemaal nog moet doen die dag, heerlijk!!!!

Yviertje

Re: ben ik zo jaloers of houd hij nou geen rekening met mij.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 23:45

Ben ook erg benieuwd. Als ze niet mee wilt betalen gewoon ene, tweeje hupakeje de auto weer uit. Want lopen is heeeel gezond en gratis (Schoenen niet meegerekend, kan ze die declareren?)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 23:58

Wordt nog leuk als je haar morgenochtend in de vrieskou die auto weer uit mikt, ga maar fietsen :D

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 02:42

SAKKIA schreef:
Je had verwacht dat het uit zou gaan? Om zoiets? Op zijn MINST?
Wat voor relatie heb je dan :?

Dit vraag ik me ook wel een beetje af eigenlijk.........

Mooi dat het nu opgelost is en ik ben benieuwd hoe ze gaat reageren.[/quote]

Nou ja ik snap het wel eerlijk gezegd.
Als mijn vriend een ander boven mij zou verkiezen, zou ik er snel klaar mee zijn. Dan weet je toch eigenlijk al voldoende!

Fijn TS dat jullie het eens werden en nu maar hopen dat hij zijn poot stijf houd!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 02:58

tsja... als iemand dag in, dag uit met mij mee wil rijden moeten ze ook maar mee gaan betalen.
ik ben geen liefdadigheidsfonds :')
Een aantal keer iemand ophalen en wegbrengen vind ik geen probleem, dat doe ik vaak genoeg... maar als het echt een vast ritueel gaat worden, wil ik wel een kleine bijdrage. Al is het maar 1 euro... het gaat om het principe :')
Mijn vriend zou het trouwens 100% met me eens zijn... hij is nogal van de 'ik ben toch geen taxi' methode _O-

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 09:46

Ben benieuwd of ze heeft moeten lopen O:)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 10:02

nou ik heb dus geen idee hoe ze op t werk is gekomen...
maar me vriend heeft vanmorgen tegen dr gezegd van we willen dat je 20 euro per maand gaat mee betalen aan benzine..(voor elke dag meerijden vind ik dat geen geld)
dat is +- 50 cent per dag(ik vind dat echt niks in vergelijking met de bus of wat dan ook)
mevrouw vond t wel heel erg veel en trok een hele arrogante rot kop..en bedankte en reed dus niet mee.
ze zou erover nadenken of ze t wou betalen of niet....nou ja ik heb gezegd niet betalen is ook niet meerijden.

heb t ook even met mams erover gehad en die vond t meer dan logisch dat ik benzine geld wou aangezien ze meereed iedere dag.

t gesprek liep van mega kwaad naar t feit dat we elkaar helemaal verkeerd begrepen hadden... en dat ik dus duidelijker moest wezen tegen elkaar en in wat ik dus wou zeggen..(als ik kwaad ben is dat voor mij soms nogal moeilijk om niet alles eruit t willen gooien) t was uiteindelijk van lieverd t spijt me dat ik jou slecht heb begrepen en jij mij en dat daardoor ruzie is ontstaan...

ik moet voortaan rustiger reageren en niet gelijk als een bom ontploffen :o .. ben er nou wel achter dat je op sommige punten af en toe wat duidelijker moet wezen en dat niet alles gelijk gesnapt word door de man...
vriend lief zei wel van volgende keer anders formuleren want soms ben jij niet t snappen...(of t komt bij de man gewoon niet over zoals ik wil dat t overkomt) :o
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 09-12-10 10:10, in het totaal 3 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:04

Prima opgelost zo en 20 euro per maand is heel schappelijk :-)

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:10

Ik zou willen dat ik voor 20 euro in de maand iedere dag op mijn werk kwam! :Y)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 10:11

ik had wel zoiets van 20 euro is toch gewoon netjes? wou eerst 30 vragen maar dat vond ik al gauw te gierig...

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:13

Ik had ook zo'n collega, reed altijd met mij mee.
En echt, ik ben niet de beroerdste maar ik ben idd geen taxi.

Ik moest steeds mijn halve planning omgooien met mijn zoontje wegbrengen, en dan stond ik elke keer 10 minuten op haar te wachten!
Heb haar toen ook gezegd dat ik haar niet meer kwam halen, mevrouw was helemaal op haar tenen getrapt.

Euh sorry hoor maar je mag al blij zijn dat je met iemand mee kan rijden, zorg dan tenminste dat je optijd klaar staat...
Dus ik haal geen collega's meer op tenzij ze echt in nood zitten.

En fijn dat ze meegaat betalen, vind ik persoonlijk wel zo netjes.

danneke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:19

Meebetalen gaat ze volgens mij helemaal niet doen.
Ik vind het wel heel erg hoor, als ze 20 euro moet betalen dan rijd ze ineens niet meer mee?
Wat is dat voor een type zeg. Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 10:21

ja dat zei ik dus tegen me vriend ook al...:S ik dacht idd ook van wat is 20 euro nou zie jij maar voor 50 cent a 1 euro per dag op je werk t komen zonder t hoeven fietsen in de regen..zelfs de bus is duurder daar ben je 2 euro heen en 2 euro terug voor kwijt...

maja wat zei wil als zei niet wil betalen nou ja dan rijd ze toch niet mee :D maakt mij ook niet uit hoor

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:27

Goed gedaan :D :j

petradek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:30

Je krijgt toch gewoon reiskostenvergoeding van je werkgever? Ik denk dat je je een beetje aanstelt, zoals ik het lees. Carpoolen is goed voor het milieu en als je toch naar hetzelfde bedrijf gaat..? Je bent toch met z'n 3en? Waarom zou je jaloers zijn als je er zelf bij bent? Of wil je meer tijd alleen met je vriend?

Gewoon duidelijk zijn in wat je nu echt wil.

Edit. ik zie nu je andere verhaal :evaw:
Laatst bijgewerkt door petradek op 09-12-10 10:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:31

Petradek misschien moet je het topic even wat beter lezen :=

petradek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:33

Ing__ schreef:
Petradek misschien moet je het topic even wat beter lezen :=

haha, inderdaad. :=

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:41

:D

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:47

Hahaha... ik lach me rot. Wat voor figuur is dat als ze zelfs over 20 euro loopt te miepen. Zorg iig dat je het aan het begin van de maand krijgt, want ik zie haar er voor aan dat ze het steeds "vergeet" te betalen...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 10:48

helaas word er niet vaak door gelezen dan de eerste post jammer weer...;) maar t is al opgelost ben benieuwd of madam nog van plan was om t gaan betalen of dat ze nu niet meer mee rijd...
(maar denk bijna haast dat ze niet betaald en dus ook niet meerijd)
ceaser dat was ik dus ook van plan :o en zolang zij niet betaald rijd ze ook gewoon niet mee heel makkelijk en gelukkig ben ik daar over eens geworden met me vriend

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:05

c_alsemgeest schreef:
Mijn vriend zou het trouwens 100% met me eens zijn... hij is nogal van de 'ik ben toch geen taxi' methode _O-

:') je moet nog even wennen zeker

Mooi geregeld zo TS!

Hoe kan het opeens zo dat je vriend overstag ging?
Edit: had er overheen gelezen. Miscommunicatie dus van jullie beiden.

Ze mag in haar handjes knijpen dat ze voor 20E per maand niet hoeft auto te rijden, niet hoeft te fietsen, niet op de bus hoeft te wachten en dat ze elke dag warm en droog op werk wordt afgezet.
Ik heb een collega in de buurt wonen die elke dag langs m'n huis rijdt met de auto, maar ik ga netjes elke dag met de bus, want ik voel me bezwaard om het te vragen. Moet je rekening houden met elkaar enzo (ik wil nog weleens overwerken)...
Laatst bijgewerkt door Lins_Vetra op 09-12-10 11:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:06

stel....dat ze haar hersencellen nog gaat vinden dit jaar...en ze gaat uitrekenen wat het haar gaat kosten om met het OV of met haar eigen auto te gaan....zal zij ff balen van zichzelf :D :+

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:09

Haha stom mens! Ik mocht ook willen dat voor €1,-- pd op mn werk kwam. Vind dit gewoon een netjes bedrag.
Duidelijk zijn tegen m'n vriend..... daar heb ik ook af en te moeite mee. Maar hij wacht tot hij er zo boos over is dat er ook geen normaal gesprek gevoerd kan worden.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:12

Fijn dat je vriend voet bij stuk hield!
Nou opgelost zo te lezen.! :)