Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eleionomae schreef:Pff daar zou ik dus echt niet tegen kunnendat je allebei lekker je eigen leventje leidt naast het leven wat je samen hebt is prima, en impulsieve acties hoeven ook niet erg te zijn, maar het moet niet zo zijn dat je vervolgens geen afspraak meer met hem kan maken omdat hij ze toch nooit na komt.. Je zit samen in een relatie en dat betekend voor mij ook dat je ook samen afspraken moet kunnen maken en ook samen na komt.. Ik zou er dus nog eens goed over praten en als hij niet wil veranderen, goed over nadenken of je hier wel tegen kunt..
Misschien dan ook een optie om zelf gewoon een poosje precies te doen waar je zelf zin in hebt, zodat hij ook eens kan voelen hoe irritant het is?

winnie03 schreef:Ik heb, tevergeefs, nogmaals gevraagd waarom hij er zich niet aan houdt, waarom hij compleet zijn eigen gang gaat en of het hem dan totaal niets doet dat ik op hem wacht en dus in dit geval doodziek thuis lag te wachten tot hij eindelijk op zou komen dagen. Hij bleef antwoorden met: ik wil er niet over praten, laat me met rust, ik weet het niet, ik weet het niet.., Heb gevraagd of hij het ten minste kan erkennen en hoe hij het denkt op te gaan lossen. Ook dat wist hij niet., Hij weigert om erover na te denken of er ook maar een normaal volwassen gesprek over te voeren. Op een gegeven moment liepen de gemoederen zo hoog op dat hij uitschreeuwde, iets wat ik al dacht maar hij had het nooit gezegd, 'Ik wil geen afspraken maken! Ik wil geen afspraken maken hoor je dat! Ik wil doen waar ik op dat moment zin in heb!'. Ik was zo met stomheid geslagen dat ik daar niks op terug had. Heb hem later gevraagd of hij meende wat hij zei en of hij besefte dat als dat het geval was dat ik morgen weg zou zijn. Na mijn vraag eerst met 20 wedervragen beantwoordt te hebben antwoordde hij 'Ja ik meen wat ik zei'..
) is. 

winnie03 schreef:Hij bleef antwoorden met: ik wil er niet over praten, laat me met rust, ik weet het niet, ik weet het niet..,
Op een gegeven moment liepen de gemoederen zo hoog op dat hij uitschreeuwde, iets wat ik al dacht maar hij had het nooit gezegd, 'Ik wil geen afspraken maken! Ik wil geen afspraken maken hoor je dat! Ik wil doen waar ik op dat moment zin in heb!'.
Na mijn vraag eerst met 20 wedervragen beantwoordt te hebben antwoordde hij 'Ja ik meen wat ik zei'..