Gek verhaal, wie vindt een verklaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:51

fenna1995 schreef:
Raar verhaal.
Tussen de kachel? In de schoen van je moeder?

Of in de kachel of tussen de schoenen van je moeder _O-

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:52

x__Danielle schreef:
of een spook die niet zo goed zag, vandaar dat die altijd 2 verschillende sokken meenam

:')

Appeltje00

Re: Gek verhaal, wie vindt een verklaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:01

ik ben benieuwd of je hem nog weer vind...
raar verhaal

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:05

Schuif het bureau van z'n plaats, dingen kunnen soms 'onlogisch' vallen. Misschien wel onder het bureau, weet niet hoe deze in elkaar steekt. Maar bij mij zit erachter onderaan, bij de laadjes, een soort ruimte. Als iets valt ligt het er bij mij altijd onder. Dus ik zou even gaan schuiven!

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 18:06

T3mptati0n schreef:
Heb je m niet toevallig in je hand? :')

Ik heb altijd dat ik dingen kwijt ben, gigantisch chagerijnig word omdat ik het niet kan vinden, dan vind ik het in mijn hand :+

Ja, ik heb hem al 3 dagen in m'n hand? _O-

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 18:07

3bengels schreef:
is hij niet met de handdoeken van je haar in de wasmachine verdwenen? Dan komt er water in en doet hij het ook niet meer.

Nee, alles gecontroleerd. I am telling you: ons huis van kop tot teen ondersteboven gehaald. We zijn met 6, dus dat vlotte wel goed :D

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 18:07

Lusitana schreef:
Nou niet om het een of ander, maar dit lijkt erg op wat mij meerdere keren is overkomen. Eerst een ring. Toen dacht ik nog dat een muis die had meegenomen, ware het niet dat hij maanden later op dezelfde plek terug kwam en het lijkt me stug dat een muis iets terug gaat leggen.
Vorig jaar raakte mijn moeder een zware schakelarmband kwijt in mijn huis. Nu woon ik in een piepklein huis met zeer weinig meubels dus veel plek waar het heen kan verdwijnen is er niet. Een jaar later net voordat ze weer op bezoek zou komen, sta ik voor de kachel, ik draai me om en de armband ligt schuin achter me. Er is geen enkele verklaring voor. Onlangs is er een vork verdwenben, die is nog niet terug. Maar gezien het feit dat de andere dingen wel terug zijn gekomen, zou ik zeggen er is nog hoop.
Persoonlijk denk ik aan een "leen spook" die schijnen te bestaan. Maar een vriendin van mij zegt ook altijd :"Wat het huis neemt, geeft het ook weer terug" en dat is dus ook meestal wel zo. Vroeger of later komt het weer voor de dag.

Wel een interessant verhaal :) Geen idee of het bij mij ook zo zal zijn, maar in spoken geloof ik in ieder geval niet :)

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 18:08

wendy1987 schreef:
Dat is een heel eng verhaal Lusitana!

Maar een verklaring voor het verdwijnen van de telefoon zou daarmee wel enigzins "opgelost" kunnen zijn!
Hij kan ook niet onder tapijt ofzo zijn geschoven? Dat die gevallen is, met openen van de deur ergens onder geschoven en nu klem liggen?

Wij hebben nergens tapijten in huis. :)

MloesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:08

laverite schreef:
T3mptati0n schreef:

Ik heb altijd dat ik dingen kwijt ben, gigantisch chagerijnig word omdat ik het niet kan vinden, dan vind ik het in mijn hand :+

Haha. Je weet het niet!
Wel raar ja, ik zou het echt niet weten. Ben benieuwd of je m ooit nog terug zal vinden!

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 18:08

Cayenne schreef:
Toch misschien ergens achter gevallen waardoor door de klap misschien de telefoon uit is gegaan?

Neen, want dan had ik niet 2uur lang kunnen bellen :)

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 18:09

hestejente schreef:
Een leenspook was ook mijn eerste gedachte :j

En anders, maar ik weet niet of dat al geopperd is, misschien onderin de wasmand? Dat je 'm per ongeluk toch met je rijkleding in de wasmand hebt gedaan en dat het wasgoed het geluid gedempt heeft toen je belde?

Ik had enkel de stallen gemest, niet gereden! Dat doe ik met een jeans en trui en die lagen nog in de douchekamer. Die heb ik ook gecontroleerd :)

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 18:10

Roadracer schreef:
Wel jammer dat er zolang overheen kan gaan voordat zo'n leenspook dingen teruggeeft...is je mobiel echt zwaar verouderd en wil je er niet meer mee gezien worden, krijg je 'm ineens terug (is leenspook er ook op uitgekeken :') )

Heb je 'm niet onbewust toch verplaatst omdat je op enig (helder?) moment dacht dat ie op een andere plek beter lag / beter hoorbaar zou zijn?
Dat heb ik altijd; ruim ik dingen op naar een véééél logischer plaats, kan ik het acuut nooit meer terugvinden :P

Nee, dat ben ik echt zo zeker! :)

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 18:10

dutchy_ schreef:
Dat van een leenspook lijkt me niet logisch.
Wat moet een spook met een mobiele telefoon? Hij heeft er ook nog niet mee gebeld blijkbaar, dus waarom zou hij hem dan lenen?

:') dat klinkt zo serieus dat het grappig wordt hahahaha!

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 18:11

Avalon_ schreef:
Schuif het bureau van z'n plaats, dingen kunnen soms 'onlogisch' vallen. Misschien wel onder het bureau, weet niet hoe deze in elkaar steekt. Maar bij mij zit erachter onderaan, bij de laadjes, een soort ruimte. Als iets valt ligt het er bij mij altijd onder. Dus ik zou even gaan schuiven!

Is ook gebeurd :)

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:11

Wat voor mobiel had je?
Wel vaag zeg dat hij er eerst nog lag en later niet meer....

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 18:12

Een openschuifbare samsung, al 2,5 jaar oud ofzo, ik was er zoo trots op dat ik al zolang met m'n gsm deed, ik wou dat ie 3jaar ging worden, verdwijnt ie toch wel ;(
Laatst bijgewerkt door laverite op 18-11-10 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:12

Okee ik beken ik heb hem :P

hahaha grapje
(okee dat was dom)

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:13

En wandel je veel terwijl je smst? OF sms je veel terwijl je wandelt?
Of bellen

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:18

laverite schreef:
T3mptati0n schreef:

Zo ben ik serieus ooit mijn zonnebril kwijt geweest.. Overal gezocht een halve dag lang.. Uiteindelijk kwam mijn moeder thuis, en vroeg ik of ze ergens mijn zonnebril gezien had met een wanhopig gezicht. Ze begint enorm hard te lachen en stuurt me naar de spiegel, staat ie op mijn hoofd... _O-

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:44

haha ik heb me mobile wel eens kwijt geraakt bij de paarden in de wei(met sneeuw)
Dus ik thuisen ik wist zeker dat ik hem me had... hij lag namelijk naast me....toch maar gezocht bij de paardjes en toen zagen we hem in de wei liggen (?) hoe kan dat ik had hem nog tot ik opmerkte dat hij weg was... nog steeds een raadsel...
PS. hij deed het ook nog terwijl we 5 dagen gezocht hebben en hij in een plas en onder de sneeuw lag! :S

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:25

wasmachine?

paschja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:32

Marchador schreef:
Wat voor mobiel had je?

Muhaha... }> alsof sommige merken / types een bug hebben waardoor ze opeens verdwijnen!

Ik zie de terugroep advertentie al voor me in de dagbladen _O-

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:39

ik weet wel waar ie is hoor :j
Bij mij verdwijnen altijd sokken tijdens het wassen.
Heb dan ineens geen even aantal meer.
Denk dat jouw mobiel bij alle vermiste sokken ligt :=

Ik geef het stofkonijntje dus de schuld van deze verdwijning :D

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:47

Hahaha, die verhalen over leenspoken _O-
Hier zijn het ik-hou-het-spoken. Tenminste, er is één ding die we nooit meer terug gevonden hebben. En dat was van onze kat, een klein zwart poesje die nog niet zo oud was. Hij speelde altijd met een soort stokje met een pluimpje eraan (zoiets, alleen dan was het pluimpje groen en wat minder dik: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:rlKR ... 24.jpg&t=1), dat nam ie ook altijd overal mee naar toe, dan sleurde dat hele ding achter 'm aan. Nu is die kat dood, en dat speeltje is nergens meer te bekennen? Zelfs onder het aanrecht ligt het niet, ook niet op zolder, nergens. We hebben het nogsteeds niet terug :')

Ben benieuwd of TS haar telefoon weer terug vindt!

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:50

haha leenspoken :D zalige droge opmerking over dat hij er nog niet mee heeft gebeld *\o/*
ik kijk elke dag of je hem hebt gevonden D maar nee hoor