fenna1995 schreef:Raar verhaal.
Tussen de kachel? In de schoen van je moeder?
Of in de kachel of tussen de schoenen van je moeder
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lusitana schreef:Nou niet om het een of ander, maar dit lijkt erg op wat mij meerdere keren is overkomen. Eerst een ring. Toen dacht ik nog dat een muis die had meegenomen, ware het niet dat hij maanden later op dezelfde plek terug kwam en het lijkt me stug dat een muis iets terug gaat leggen.
Vorig jaar raakte mijn moeder een zware schakelarmband kwijt in mijn huis. Nu woon ik in een piepklein huis met zeer weinig meubels dus veel plek waar het heen kan verdwijnen is er niet. Een jaar later net voordat ze weer op bezoek zou komen, sta ik voor de kachel, ik draai me om en de armband ligt schuin achter me. Er is geen enkele verklaring voor. Onlangs is er een vork verdwenben, die is nog niet terug. Maar gezien het feit dat de andere dingen wel terug zijn gekomen, zou ik zeggen er is nog hoop.
Persoonlijk denk ik aan een "leen spook" die schijnen te bestaan. Maar een vriendin van mij zegt ook altijd :"Wat het huis neemt, geeft het ook weer terug" en dat is dus ook meestal wel zo. Vroeger of later komt het weer voor de dag.
Geen idee of het bij mij ook zo zal zijn, maar in spoken geloof ik in ieder geval niet
wendy1987 schreef:Dat is een heel eng verhaal Lusitana!
Maar een verklaring voor het verdwijnen van de telefoon zou daarmee wel enigzins "opgelost" kunnen zijn!
Hij kan ook niet onder tapijt ofzo zijn geschoven? Dat die gevallen is, met openen van de deur ergens onder geschoven en nu klem liggen?
laverite schreef:T3mptati0n schreef:Heb je m niet toevallig in je hand?
Ik heb altijd dat ik dingen kwijt ben, gigantisch chagerijnig word omdat ik het niet kan vinden, dan vind ik het in mijn hand
Ja, ik heb hem al 3 dagen in m'n hand?
hestejente schreef:Een leenspook was ook mijn eerste gedachte![]()
En anders, maar ik weet niet of dat al geopperd is, misschien onderin de wasmand? Dat je 'm per ongeluk toch met je rijkleding in de wasmand hebt gedaan en dat het wasgoed het geluid gedempt heeft toen je belde?
Roadracer schreef:Wel jammer dat er zolang overheen kan gaan voordat zo'n leenspook dingen teruggeeft...is je mobiel echt zwaar verouderd en wil je er niet meer mee gezien worden, krijg je 'm ineens terug (is leenspook er ook op uitgekeken)
Heb je 'm niet onbewust toch verplaatst omdat je op enig (helder?) moment dacht dat ie op een andere plek beter lag / beter hoorbaar zou zijn?
Dat heb ik altijd; ruim ik dingen op naar een véééél logischer plaats, kan ik het acuut nooit meer terugvinden
Avalon_ schreef:Schuif het bureau van z'n plaats, dingen kunnen soms 'onlogisch' vallen. Misschien wel onder het bureau, weet niet hoe deze in elkaar steekt. Maar bij mij zit erachter onderaan, bij de laadjes, een soort ruimte. Als iets valt ligt het er bij mij altijd onder. Dus ik zou even gaan schuiven!
laverite schreef:T3mptati0n schreef:Heb je m niet toevallig in je hand?
Ik heb altijd dat ik dingen kwijt ben, gigantisch chagerijnig word omdat ik het niet kan vinden, dan vind ik het in mijn hand
Ja, ik heb hem al 3 dagen in m'n hand?