Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ingmar_ schreef:Ik rook makkelijk een pakje op een dag. Bier drink ik alleen wanneer er ècht niets anders is of wanneer ik niet zoveel geld bij heb. Ik vind het niet heel vies, maar waarom bier drinken als ik voor een euro meer een veel lekkerder drankje heb?
Ingmar_ schreef:Ik rook makkelijk een pakje op een dag. Bier drink ik alleen wanneer er ècht niets anders is of wanneer ik niet zoveel geld bij heb. Ik vind het niet heel vies, maar waarom bier drinken als ik voor een euro meer een veel lekkerder drankje heb?
DDW1190 schreef:Ik zou het ook niet durven, daarom doe ik het niet.. (pillen)
ik zou het denk ik dan ook vaker gaan gebruiken mij kennende
Een Jointje heb ik weleens gerookt, maar daar liggen mijn interesses niet in...
Als je het over sloom worden hebt, dan word je het daar wel van!
en vooral dom..
Ingmar_ schreef:Ik ben altijd in voor een gezellig gesprek aan de bar, maar ik ga daar dus niet de hele avond aan hangen.
Mijn zelfbeeld is al heel erg omhoog gekrikt, hulp..sja. Ik zou niet weten waar en bij wie.
Joolien schreef:Ik kan echt genieten van een perfect geschonken Hertog jannetje. Het gekke is, ik ging in Heemskerk van naar Cafe Lokaal en kwam daar altijd goed dronken weer vandaan, zal het aan de Hertog jan liggen en het feit dat hij goed geschonken wordt? Want ik kon daar bijna nooit maat houden, heel apart!
DDW1190 schreef:Haha gelukkig maaranders word het nog Het leed dat verslaving topic heet
Joolien schreef:Ik kan echt genieten van een perfect geschonken Hertog jannetje. Het gekke is, ik ging in Heemskerk van naar Cafe Lokaal en kwam daar altijd goed dronken weer vandaan, zal het aan de Hertog jan liggen en het feit dat hij goed geschonken wordt? Want ik kon daar bijna nooit maat houden, heel apart!
Fiffill schreef:Joolien schreef:Ik kan echt genieten van een perfect geschonken Hertog jannetje. Het gekke is, ik ging in Heemskerk van naar Cafe Lokaal en kwam daar altijd goed dronken weer vandaan, zal het aan de Hertog jan liggen en het feit dat hij goed geschonken wordt? Want ik kon daar bijna nooit maat houden, heel apart!
Hertog Jan is ook gewoon het beste bier.