Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sporter schreef:B*llshit dit is nu precies wat er al zoveel jaar verkeerd gaat in dit land. Als je moet gaan slaan doe je iets verkeerdWat een onzin net alsof je een stel dronken idioten in bedwang houd door ze aan te kijken.
In mijn ogen moeten ze een stuk vaker slaan en een stuk harden. Zodat de volgende keer als er een idioot in de bus zit en de politie stapt binnen dat hij zo bang is dat ie er niet meer aan denkt om uberhaubt zijn mond open te trekken.
em_papillon schreef:Omdat ze dan waarschijnlijk een stuk of 30 van de persoon B situaties krijgen
Vienna2007 schreef:em_papillon schreef:Omdat ze dan waarschijnlijk een stuk of 30 van de persoon B situaties krijgen
Dit had gigantisch uit de hand kunnen lopen als heel de bus zich tegen de politie had gekeerd...
Ze hebben dit gewoon poedersuiker aangepakt. Ze zijn als katten in het nauw als heel die bus het kwaad krijgt.
Ze hadden deze persoon gewoon moeten boeien, en naar buiten moeten brengen als ze er gevaar zien. Niet eerst 5 minuten discussie aangaan, waarin beide partijen alleen maar geirriteerder worden. Je moet altijd proberen geweld buiten spel te houden, de politie wachtte gewoon veel te lang in dit geval, en resultaat is dan dat ze met 4 man op 1 gozer in staan te hakken...
prakkie schreef:Wat ik erg vind, is dat er zoveel politie aan te pas moet komen om 1 persoon. Ik wordt dagelijsk niet netjes aangesproken en als ik dan maar elke dag ruzie moet gaan zoeken...kom opzeg...
Vienna2007 schreef:Dit had gigantisch uit de hand kunnen lopen als heel de bus zich tegen de politie had gekeerd...
Ze hebben dit gewoon poedersuiker aangepakt. Ze zijn als katten in het nauw als heel die bus het kwaad krijgt.
Ze hadden deze persoon gewoon moeten boeien, en naar buiten moeten brengen als ze er gevaar zien. Niet eerst 5 minuten discussie aangaan, waarin beide partijen alleen maar geirriteerder worden. Je moet altijd proberen geweld buiten spel te houden, de politie wachtte gewoon veel te lang in dit geval, en resultaat is dan dat ze met 4 man op 1 gozer in staan te hakken...
Kiwipitje schreef:Volgens mij zitten er ook mensen in de bus die wel hun gemak houden. Je kan het niet maken die mensen eruit te gooien en naar huis te laten lopen.
Ayasha schreef:Neen, hij is dat beginnen doen zo gauw ze in zijn buurt kwamen... (toen ze dus nog niets gedaan hadden maar hem idd wilde naar buiten brengen)
funnyhorses schreef:Laat ik het zo stellen. Als ik in een bus zit en een stel idioten begint te rellen, maar IK houd mijn gemak. Dan hoop ik niet dat ze MIJ naar huis laten lopen aangezien ik niets verkeerd gedaan heb. In dat geval denk ik dat ik ook niet meer zo blij zou zijn met de hele situatie. Ik zou zeker geen grote bek opentrekken tegen de politie of wat dan ook, maar wel de rekening van de taxi die ik vervolgens pak op laten sturenKiwipitje schreef:En waarom niet?Oke,erg jammer voor degene die wel rustig waren maar volgens mij waren dat er maar 2 nml de ts en dr vriend.Volgens mij zitten er ook mensen in de bus die wel hun gemak houden. Je kan het niet maken die mensen eruit te gooien en naar huis te laten lopen.
Punt is dat de volgende keer het wel 3x bedacht word om rel te trappen want tja lopen vinden allemaal niet zo leuk,toch?
Ariebombarie schreef:volgens mij pas toen ze hem gingen slaan, niet? en dat is ook niet goed van die gast hoor absoluut niet. maar ik denk dat de politie, zoals eerder gezegd, eerder strenger had moeten optreden en niet in discussie gaan eerst. dat hadden ze dan beter buiten kunnen doen imo.