Met kerst alleen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Daks

Re: Met kerst alleen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 02:58

slaap lekker alvast.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 03:00

Jij ook, hopelijk ben je voor het licht wordt thuis...

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 03:12

Haha, nu lig ik in bed, ben ik me thee vergeten _O-
Dan maar verder aan mn dropjes en mentos :+
Poeh, ik hou er een heel nachtleven op na zo. Morgen wel weer om 10 uur eruit :))

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 08:30

Wat een nacht voor jou Daks, hopelijk veilig thuis! Ik lag er vroeg in hoor, drukke dagen werken zo voor kerst, kids hebben vakantie en dus hele dagen werken! Maar nog 1 dagje en dan een weekje vrij! Vandaag lekker een pyama dag, heerlijk werken in je pyama, haha! Zometeen een kerstbrunch met de kids! en dan kerstfilmpjes kijken! Wat een werk heb ik, hahha
En ik kom morgen op spoor 12 aan, om 15.53!

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 10:41

Ik ga het gewoon doen, ik zie het wel...neem extra spulletjes mee voor het geval dat....

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 17:00

Heb de NS even gebeld, ( hier is het weer echt heel slecht |().
Ze vertelden dat ik morgen voor dat ik vertrek even moet kijken/bellen of er uberhaubt treinen rijden hier in het zuiden.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 17:12

Ik ben om half 5 thuis gekomen.
Ben best moe want stond om 10 uur weer naast mijn bed.

Hackney ik hoop voor je dat er treinen rijden.

Black lekker relaxed dagje dus.

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 18:02

Het was een heerlijk dagje! Idd Hackney, hopen, dat je ons kunt vergezellen! Duimen draaien!!!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:37

Hopelijk rijdt er wel wat Kayleigh, zou wel echt heel jammer zijn anders.
Kan me niet voorstellen eigenlijk dat het zo'n drama is, hier hooguit 20 cm sneeuw, alles is gewoon begaanbaar. Alleen treinen enkele minuten vertraging, waardoor ik vandaag wederom mijn bus miste :(

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:53

Hier is het wel echt drama haha, zal morgen foto maken, ligt hier halve meter....
Treinen rijden nog maar 1 keer in de zoveel tijd...er wordt maar 25% van de treinen ingezet (vandaag)

_Lot schreef:
Hopelijk rijdt er wel wat Kayleigh, zou wel echt heel jammer zijn anders.
Kan me niet voorstellen eigenlijk dat het zo'n drama is, hier hooguit 20 cm sneeuw, alles is gewoon begaanbaar. Alleen treinen enkele minuten vertraging, waardoor ik vandaag wederom mijn bus miste :(

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:59

Weinig :(:)

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 23:14

Bron: L1.nl
Op het traject Maastricht-Eindhoven rijden morgen nog geen intercity's. In de rest van Zuid-Nederland wordt de gesplitste dienstregeling afgebouwd, en zou op eerste kerstdag weer normaal gereden moeten worden. De toestand van het spoor is nog niet goed genoeg dat ook het Limburgse spoor helemaal kan worden vrijgegeven. De gesplitste dienstregeling was donderdag ingevoerd om te voorkomen dat vertragingen in Limburg en Brabant gevolgen zouden hebben voor de rest van Nederland.

Ook zouden brokken sneeuw en ijs van treinen uit het zuiden voor last kunnen zorgen in de rest van Nederland.

Er rijden alleen stoptreinen naar Eindhoven, een lange heenreis...en terugreis heb ik waarschijnlijk niet zolaat.( Als er uberhaubt een trein rijd morgen).
Als ik bij iemand slaap veranderd de situatie nog niet voor de zondag, dan blijft het nog de vraag of ik thuis kom...

Ik denk dat ik helaas moet afzeggen...

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 23:27

Het blijft nu toch droog? Dan neem ik aan dat het wel weer op gang komt toch?

Ik zou het echt heel jammer vinden!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 23:33

Je kan ook met de stoptrein naar Einhoven, vanaf daar zou het weer normaal moeten rijden...

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 23:38

Ja ik kan indd de stoptrein nemen, maar ik maak me meer zorgen om de terugweg. Om 22:30 zou ik de trein terug hebben in Utrecht. De intercity kan ik pakken maar de stoptreinen rijden niet meer zo laat. Ik ben dan ongeveer om 00:00 ( weet niet precies ) in Eindhoven.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 00:22

Hmm, daar heb je gelijk in, dan zou je om 21u38 de trein in Utrecht moeten hebben...
De film duurt waarschijnlijk tot ongeveer 21u. Het zou dus net kunnen... Balen. Zou je niet willen blijven slapen? Dan kan je zondag terug, dan rijdt de stoptrein of sprinter wel weer :)

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 00:33

Vind het ech super lief dat je het aanbied. Het weer gaat zondag niet beter worden...denk dat t ook duur treinkaartje wordt :n
Vind t ook echt jammer!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 00:35

Misschien wel bij Daks slapen?

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 00:38

Jeetje wat balen zeg! Het weer zit echt niet mee! Ook hier zou je wel mogen slapen hoor! Maar ik snap het ook als je het niet waagt! Kijk maar! xxx

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 00:39

Ja kan ook wel, maar dan zit ik zondag met hetzelfde probleem..
Vind t echt super dat je meedenkt! :j
_Lot schreef:
Misschien wel bij Daks slapen?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 00:41

Dat is niet helemaal waar, want dan rijdt er wel wat, en zo laat op de avond/nacht rijdt die stoptrein niet meer...

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 00:45

Nee, dat klopt daar heb je gelijk in.
Maar voor hetzelfde geldt rijd er zondag niets vanaf Eindhoven.
_Lot schreef:
Dat is niet helemaal waar, want dan rijdt er wel wat, en zo laat op de avond/nacht rijdt die stoptrein niet meer...

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 00:50

Er is niet meer dramatisch veel sneeuw voorspeld toch? Op buienradar staat een uurtje sneeuw gepland voor vroeg in de ochtend, nou ja, dat overleven ze wel. Maar je moet het zelf weten, ik zou het heel jammer vinden, maar soms is het niet anders....

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 00:53

indd geen sneeuw wel vorst, en dan wordt alles ijs..openbaar vervoer kan je nooit van op aan gaan...sterker nog ik haat openbaar vervoer, ze laten je altijd staan wanneer je ze moet hebben...had eerst nog gedacht om de auto te nemen maar dat is al helemaal geen optie..
_Lot schreef:
Er is niet meer dramatisch veel sneeuw voorspeld toch? Op buienradar staat een uurtje sneeuw gepland voor vroeg in de ochtend, nou ja, dat overleven ze wel. Maar je moet het zelf weten, ik zou het heel jammer vinden, maar soms is het niet anders....

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 00:56

Ik weet het, ik heb vandaag 2 keer de bus en 1 keer de trein gemist, en dat op een tracjectje van 35 km :(
Tja, het is een gok. Ik woon in het noorden en kan de situatie vanaf hier minder inschatten dan vanaf waar jij zit. Maar ik neem aan dat er wel wat rijdt. Ik ben vorig jaar met kerst ook naar Limburg gegaan (heerlen) vanuit Zwolle, en daar ook gekomen, al dan niet met 2 uur vertraging. Maar als je de zondag vrij hebt...
Ik denk dat je bij Daks wel welkom bent, dan kan je de volgende dag bekijken hoe ernstig het is en of je beter sochtends of pas smiddags terug kan gaan...