Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mexx_lady_ schreef:Mmm,, ik ga mijn vraag hier toch maar eens stellen![]()
Ik ben 1,75 groot, ben niet echt slank, heb dikke bovenbenen Maar..
Vind pups en hakken vaak echt leuk! Laat ze altijd staan omdat ik mezelf te groot vind anders.
1,75 tel daar eens 5 à 6 bij op = té groot!
Maar als ik dan nadenk, als die modellen op de catwalk, met hun lange beentjes, 175 lengte en toch high heels...
Als het zo normaal is, waarom ik niet? Maar toch...
Zou jij het doen? om ongeveer tot 180 te komen, of liever op een elegante ballerina naar de disco gaan?
_mexx_lady_ schreef:Zou jij het doen? om ongeveer tot 180 te komen, of liever op een elegante ballerina naar de disco gaan?
Orchid schreef:Char_elle schreef:Ik ben ook ong. 1,75, misschien nog wel iets groter en ik loop bijna áltijd op hakken. En dan zijn ze vaak ook wel hoger dan 5 á 6 cm. Af en toe voel ik me wel een reus, maar vind het wel weer heel elegant.
Ik voel me een kabouter als ik platte schoentjes aanheb tegenwoordig
IloveMickey schreef:Hee laarzenfans!
Ik zou graag wat aan jullie willen vragen. Ik was gisteren in groningen en daar zag ik een meisje met zulke leuke laarzen! Zit nu heel internet af te speuren waar die van zijn en ik vroeg me af of hier misschien iemand ze weet of heeft.
Het zijn zwarte overknee laarzen met zo´n kap erbovenop, en net onder die kap, net onder de knieholte zat een gesp. Voor de rest was het een mooi aangesloten laars met een mooi elegant voetje, geen ronde neus, maar ook geen punt gewoon voetvorm. Oja, hij was van zwart suede leek het.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen