Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlouHarlem

Re: Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 21:47

Ik heb echte Uggs, maar ik zou ze zelf ook nooit mogen kopen!
Het is dat ik ze gekregen heb anders moesten mn ouders er neit aan denken :P
Vanb die nep Uggs zakken vaak zo heel erg in elkaar, en dat vind ik enit zo mooi..

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 21:59

Ik koop wat ik leuk vind en wat nog aardig betaalbaar is. De duurdere dingen krijg ik meestal van mijn ouders zoals broeken want daarvoor ga ik toch eigenlijk wel naar de rode winkel oid omdat ik dat gewoon veel mooiere broeken vind maar ook dan gaan we vaak als er een actie is van bijvoorbeeld 2 voor 150,- ofzo. Jassen en laarzen krijg ik ook, eens in de 3 jaar een wintersport jas, om het jaar een gewone winterjas en elk jaar een paar laarzen en soms 2 paar als ik geluk heb. Wil ik er meer bij dan moet ik dat zelf betalen en tja als 17 jarige heb ik geen geld boom dus meestal koop ik shirtjes en vesten gewoon bij de H&M, only, zara etc.

Ik vind het wel prima, ik hou sowieso wel van wat nettere of basic kleding maar dat hoeft absoluut niet van een merk te zijn, als het maar gewoon netjes staat.

Ik vind het wel grappig dat sommige ''uggs-meisjes'' die ik ken dan ook echt extra willen benadrukken dat zij denken dat uggs duurder zijn dan andere schoenen omdat er wel 'UGG' achterop staat terwijl veel laarzen waar niet loeigroot het merk opstaat even duur zijn! Ik vind het een beetje het zelde als het prijskaartje eraan laten hangen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 22:22

ik draag uggs niet omdat ik er 'stoer' mee wil doen ofzo

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 22:26

Ik vind het écht niet uitmaken als de kwaliteit niet veel verschilt. Als de 'nep' uggs nu even goed zijn als de echte, waarom dan 235 euro meer neertellen voor uggs waar nagenoeg geen verschil op zit? Ijdelheid? Ik zou sowieso al geen 250 euro neertellen voor een paar schoenen. Haal al m'n schoenen bij de uitverkoop en daar heb ik een paar mooie laarsjes van 15 euro die misschien wel kwalitatief beter zijn dan een paar merk-uggs :)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 22:28

je kan de uggs ook gewoon mooi vinden?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 12:18

dan koop je gewoon die nep-uggs? Uit 'namaak' leid ik af dat ze heeeel erg op elkaar lijken ;)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 12:27

waarom merk kopen.. je betaalt echt niet voor de kwaliteit hoor;) je betaald voor het merkje. Een Ugg van 250 euro, is in het materiaal zon 15 euro waard.. Mjah.. gaat erom dat je kan laten zien dat je het kan betalen he;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 12:38

Kwaliteit van Ugg is gewoon veel beter dan die dingen van Action, sowieso ;).

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 12:57

Rebeccaa schreef:
Kwaliteit van Ugg is gewoon veel beter dan die dingen van Action, sowieso ;).

Inderdaad, net zoals bij hakken. De inwendige schoen is veel steviger dat de hak mooier staat.

Bovenstaande vind ik wel erg als je zo over andere mensen denkt :)

En je betaald niet altijd maar meestal wel voor de kwaliteit. Goed leder is ietsje duurder dan wat jij noemt :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 12:59

Marlllot schreef:
is het bewezen dat UGGs dan slecht voor je voeten zijn?
ik vind het ook wel een beetje raar dat als je het niet kan betalen dan maar neppen omdat je ze zo graag wilt hebben.
en de neppen UGGs zijn wel slecht voor je voeten en je rug
ik zie soms mensen lopen en die lopen er dan zo naast!

en Sonja_vR: ik heb mijn UGGs al 3 jaar en ze zijn nog helemaal mooi, en toen waren ze niet eens "in' maar ik had ze toen gekocht omdat ik ze mooi vond en lekker vond zitten heel stevig ik heb ook wel eens neppen gepast maar ik vond ze niet lekker zitten en lopen en ik vond ze wat lomp. maar ieder zijn eigen smaak en wat diegene graag wilt kopen :)
en ik heb ook nog nooit een reclame ofzo gezien van beroemdheden die die schoenen aan hadden..

ik zeg ook nergens dat ze slecht zijn in het algemeen, ik weet alleen dat ik niet op die dingen hoef te gaan lopen
neppers koop ik ook niet , bij neppers bedoel ik de 10 euro krengen zonder schaap maar canterbury sheepskin bijvoorbeeld
bij echte bedoel ik NZ sheepskin workboots...waar ik gewoon de bagger mee in kan
wat betreft reclame en beroemdheden, het merk heeft jaren geleden toen die dingen opeens een rage werden de schoenen verspreid onder A list celebrity's, daarom zijn ze zo een rage geworen , gewoon goeie marketing
en natuurlijk betaal je voor kwaliteit, maar bij een merk als bijvoorbeeld Ugg betaal je ook wel degelijk net zo veel voor de kwaliteit als voor het label

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 13:01

Inderdaad, ik weet nog jaren geleden dat je ze in de solden kon kopen voor vijftig euro.
Omdat ze de ugg niet kwijtraakte.
Maar toen vond ik ze niet mooi, dus koop ik ze zeker nu ook niet.
En zeker niet voor driedubbel :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 13:02

Ja tuurlijk, maar dat is toch met alles? Dat is gewoon de maatschappij van nu. Met paarden net zo; als die een bekende stamboom heeft dan betaal je er ook 10x zoveel voor; hoewel het paard zich dan niet eens bewezen hoeft te hebben.. Zo kan je door blijven gaan met alles.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 13:59

pinuts schreef:
waarom merk kopen.. je betaalt echt niet voor de kwaliteit hoor;) je betaald voor het merkje. Een Ugg van 250 euro, is in het materiaal zon 15 euro waard.. Mjah.. gaat erom dat je kan laten zien dat je het kan betalen he;)

hmmm proef ik hier jaloezie?

beetje arrogant deze opmerkingen van je,je bent net zo erg als de mensen die alleen dingen kopen om het merkje te showen

sommigen dragen iets omdat ze ze mooi vinden,of de kwaliteit fijn vinden

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:11

Snoevie schreef:
pinuts schreef:

hmmm proef ik hier jaloezie?

beetje arrogant deze opmerkingen van je,je bent net zo erg als de mensen die alleen dingen kopen om het merkje te showen

sommigen dragen iets omdat ze ze mooi vinden,of de kwaliteit fijn vinden

Sommigen dragen idd merken, omdat ze het mooi vinden of de kwaliteit fijn vinden. Maar er zijn er ook een hoop die het puur om het merkje gaat. Die, als ze konden kiezen tussen iets met een merkje en iets zonder merkje wat verder exact hetzelfde is, toch zouden kiezen voor het merk. Ook al is het andere bijvoorbeeld goedkoper.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:12

ja,maar zoals zij het stelt komt het erg arrogant over,net zo erg als mensen die 'stoer' willen doen met een merk

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:14

En wat doe je dan met de merkkleding waar geen duidelijk merk aan zit, ik heb eigenlijk alleen hoge merken (die ik outlet koop) maar goed daar gaat het niet om. Maar anders krijgen we de discussie dat ik het alleen koop om het te laten zien dat ik het kan betalen.

Maar nergens staat er prada, moshino ofzo op? Waarom koop je dat dan

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:15

Dat dragen omdat ze het mooi vinden vind ik onzin. De nep uggs zien er bijna exact hetzelfde uit. Als het duurdere kwalitatief beter is, ach dan zou ik die ook niet meteen kopen. Al mag het superkwaliteit zijn dan geloof ik nog steeds niet dat ze 250 euro aan materiaal gekost hebben. Ga ik wel eventueel op zoek naar een paar tweedehands. Oke dan zijn ze al gedragen maar de kwaliteit is hetzelfde én ze zijn goedkoper.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:15

@ Snoevie:Hmm, ok. Zo kwam het op mij niet over. Kan me er wel in vinden eigenlijk. Je betaalt ook echt puur voor het merk, materiaalkosten zijn echt niet zo hoog. Er is genoeg te vinden van zeker dezelfde kwaliteit, voor een veel lagere prijs. Maar dan wel zonder merkje. Maar goed, ieder zn ding he. Het is maar net waar je waarde aan hecht.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:18

wat een onzin zeg,respecteer gewoon iemands keus voor een merk. ik vind de echte uggs persoonlijk mooier,dat is dus onzin volgens jou

wat een vervelend topic word dit

mijn ervaring met de echte uggs is gewoon beter als met de neppe,ik heb ze beiden gedragen

maar ik vind het net zo goed arrogant om nu bv op mij af te gaan geven omdat ik wel graag de 'echte' draag.
ik ben de leeftijd wel voorbij dat ik graag show met merken hoor......

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:19

Heb je het nou tegen mij? Ik geef alleen mijn kijk op merken maar hoor. En zeg toch 'ieder zn ding". Snap niet waar je nou zo op reageert eigenlijk.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:29

niet persoonlijk op jou,jij reageerde net even eerder

maar goed,ik laat me teveel meeslepen

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:32

Niet doen hoor...ieder zn mening. En daarnaast is het bokt maar :(:)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:32

Ik heb ook het idee dat het sommige alleen om dat dure merkje te doen is. Want anders hoor je er niet bij.

Ik zah hier in duitsland net een paar nep ugs van 20 euro. Ik zie erg weinig verschil eerlijk gezegd.

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:36

Joycebunny schreef:
dan koop je gewoon die nep-uggs? Uit 'namaak' leid ik af dat ze heeeel erg op elkaar lijken ;)

Ze lijken dus totaaaaaaal niet op elkaar. Ik zie precies aan iemand of die echte of neppe aan heeft. Dat neppe ziet er gewoon niet uit en ik vind als iemand zulke neppers draagt gewoon voor schut loopt.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:37

dat vind ik ook onzin,dat je voor schut loopt