Het is dat ik ze gekregen heb anders moesten mn ouders er neit aan denken

Vanb die nep Uggs zakken vaak zo heel erg in elkaar, en dat vind ik enit zo mooi..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Kwaliteit van Ugg is gewoon veel beter dan die dingen van Action, sowieso.
Marlllot schreef:is het bewezen dat UGGs dan slecht voor je voeten zijn?
ik vind het ook wel een beetje raar dat als je het niet kan betalen dan maar neppen omdat je ze zo graag wilt hebben.
en de neppen UGGs zijn wel slecht voor je voeten en je rug
ik zie soms mensen lopen en die lopen er dan zo naast!
en Sonja_vR: ik heb mijn UGGs al 3 jaar en ze zijn nog helemaal mooi, en toen waren ze niet eens "in' maar ik had ze toen gekocht omdat ik ze mooi vond en lekker vond zitten heel stevig ik heb ook wel eens neppen gepast maar ik vond ze niet lekker zitten en lopen en ik vond ze wat lomp. maar ieder zijn eigen smaak en wat diegene graag wilt kopen![]()
en ik heb ook nog nooit een reclame ofzo gezien van beroemdheden die die schoenen aan hadden..
pinuts schreef:waarom merk kopen.. je betaalt echt niet voor de kwaliteit hoor;) je betaald voor het merkje. Een Ugg van 250 euro, is in het materiaal zon 15 euro waard.. Mjah.. gaat erom dat je kan laten zien dat je het kan betalen he;)
Snoevie schreef:pinuts schreef:waarom merk kopen.. je betaalt echt niet voor de kwaliteit hoor;) je betaald voor het merkje. Een Ugg van 250 euro, is in het materiaal zon 15 euro waard.. Mjah.. gaat erom dat je kan laten zien dat je het kan betalen he;)
hmmm proef ik hier jaloezie?
beetje arrogant deze opmerkingen van je,je bent net zo erg als de mensen die alleen dingen kopen om het merkje te showen
sommigen dragen iets omdat ze ze mooi vinden,of de kwaliteit fijn vinden
Joycebunny schreef:dan koop je gewoon die nep-uggs? Uit 'namaak' leid ik af dat ze heeeel erg op elkaar lijken