juval schreef:lastig hè

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annash schreef:Zonder eten naar bed...?
Wat een lastige situatie zeg... volgens mij moet hij toch maar leren eten wat de pot schaft.
Annash schreef:Pff wat een drama...
Zijn eigen kots laten opruimen...?
Ik ben geen expert hoor. De kids hier zijn ook wel eens lastig met eten (werk als au pair) maar dit heb ik (gelukkig!) nog niet meegemaakt.
Hoop voor je dat hier mensen zijn met een gouden tip!
Yellomofoon schreef:Annash schreef:Zonder eten naar bed...?
Wat een lastige situatie zeg... volgens mij moet hij toch maar leren eten wat de pot schaft.
Ja hebben we ook al gedaan, maar hij wordt daar zooo kwaad van dat hij toch weer overgeeft omdat hij zich zo opwindt...
We hopen wel gewoon dat hij er moet uitgroeien natuurlijk
rainbow8 schreef:Yellomofoon:
Lekker laten kotsen en op laten ruimen. Als hij bijt gelijk terug bijten. Is hij nou helemaal besodevlaflipt. Mijn zoon heeft de eerste anderhalf jaar van zijn leven alleen maar gespuugd. Toen dit minder werd tot bijna niets meer........ wilde hij ook geen warm eten. Jammer voor hem dus. Als hij spuugt heel snel het bord wegtrekken..... de boel opruimen en verder laten eten. Dit duurt ongeveer een week dan is het over. Hij is de baas niet, maar als je blijft toegeven dan blijft hij winnen. En onder de ijskoude douche zetten werkt ook perfect. Bijt hij?? Gelijk terug bijten!! Maar geef er nooit aan toe, dan ben je verloren.
JessAndHope schreef:Nou als mijn kind het niet zou begrijpen dat bijten niet mag, zou ik terug bijten hoor. Niet hard of tot bloedens toe ofzo... maar gewoon even laten voelen dat dat dus zeer doet!
Een leeftijdgenootje doet het ook gewoon terug hoor, daar leren ze van.
Uiteraard zou ik eerst waarschuwen, maar sommige zijn zo hardleers.... en wie niet horen wil, moet maar voelen...
Twiggy2008 schreef:JessAndHope schreef:Nou als mijn kind het niet zou begrijpen dat bijten niet mag, zou ik terug bijten hoor. Niet hard of tot bloedens toe ofzo... maar gewoon even laten voelen dat dat dus zeer doet!
Een leeftijdgenootje doet het ook gewoon terug hoor, daar leren ze van.
Uiteraard zou ik eerst waarschuwen, maar sommige zijn zo hardleers.... en wie niet horen wil, moet maar voelen...
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat beestachtig.![]()
Mijn kind bijten gaat me veel te ver.
fokfanaat schreef:maar pfffft ben me gister weer rotgeschrokken over hoe slecht sommige kids opgevoed zijn, en hoe weinig mensen (durven) te zeggen over andermans kids.
Mijn zoon van 10 moest gister voetballen, ze stonden flink voor en de keeper van de tegenpartij werd erg gefrustreerd na een (terechte) ggk goal. hij riep "kankerscheids", en later "wil je klappen ofzo" en geen trainer, of ouder van het team zegt er wat van, ongelooflijk!
JessAndHope schreef:[
Beestachtig is als je tot bloedenstoe zou bijten. Dat is inderdaad beestachtig. Maar je kind de gevolgen van zijn eigen daden laten merken is opvoeding. Als je kind nou echt niet luisterd, hoe wil je het dan aanpakken? Zoete broodjes bakken geloof ik niet in. Als ik iemand een mep geef, kan ik verwachten dat ik er één terug krijg.... it's that simple in life!