Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Ik vind dat not-done, hij heeft maar genoeg te hebben aan mij.
Ik kijk zelf ook geen filmpjes, waarom zou hij dat dan wel moeten doen?
En op zoek gaan naar contact vind ik ook fout, dat is net zoiets als flirten in het uitgaansleven, dat kan echt niet.
Kijk als iemand je duidelijk heel leuk/aantrekkelijk vind en je knipoogt een keer terug ofzo daar hoor je mij niet over maar echt 'op jacht' gaan of doorgaan met bedoelingen vind ik fout.
Saskiaatje schreef:anneliesdj schreef:Ik vind dat not-done, hij heeft maar genoeg te hebben aan mij.
En op zoek gaan naar contact vind ik ook fout, dat is net zoiets als flirten in het uitgaansleven, dat kan echt niet.
Kijk als iemand je duidelijk heel leuk/aantrekkelijk vind en je knipoogt een keer terug ofzo daar hoor je mij niet over maar echt 'op jacht' gaan of doorgaan met bedoelingen vind ik fout.
Dat je het not-done vindt oke, maar je beredenering vind ik een beetje krom.
Jij doet het niet, dus waarom zou hij het dan moeten doen?
Dus als jij niet rookt, dan moet hij het ook niet doen, want jij doet het ook niet?
En hij moet paardrijden, want jij doet het tenslotte ook?
MarcoBorsato schreef:maikeltje schreef:Knap is zo subjectief. Ik val op mensen met een bepaalde uitstraling. Ik vind dat iemand die bijvoorbeeld op een foto niet "mooi" eruit ziet in het echt juist een enorme aantrekkingskracht kan hebben. Juist vanwege de manier waarop ie beweegt, bepaalde uitdrukkingen en maniertjes, de lichaamshouding, het non-verbale zeg maar.
Ja maar ik val wel op een bepaald type. Mannelijk, met gezichtsbeharing. Adam Levine achtige mannen...
Urielle schreef:Ik durf gerust te stellen dat het merendeel van de mannen zijn vrouw ook niet het allerlekkerste vindt hoor. Er zal echt wel een vrouw rondlopen die hij mooier vindt. Maar dat geeft toch niet, in totaalpakket ben jij toch het beste, anders is ie niet bij je.
Mijn vriend vindt mij ook niet mooi, maar hij bewondert me bijv. wel erg om mijn intelligentie. Nou, wat heeft ie nou aan een geile blonde stoot waar hij niet eens een fatsoenlijk gesprek mee kan voeren, niks toch?
Renske_ schreef:En ja je hebt mooi/lekker/enz en je hebt 'dat ene' wat juist díe persoon voort jou zo super aantrekkelijk maakt!
Ik heb graag een combi van beide haha, en een mooie vent met een goed lichaam & een leuke kop én net dat ene speciale waardoor ik hem behalve lekker ook leuk enzo vind
voor minder ga ik niet, dan maar single & scharrelen hahaha
anneliesdj schreef:Ik vind dat not-done, hij heeft maar genoeg te hebben aan mij.
Edit; overigens maakt het mij niet uit of iemand knap of lelijk is, aantrekkingskracht verschilt per persoon.