Collega trouwt: wàt een drama!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

swoeky

Re: Collega trouwt: wàt een drama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 16:36

en hoe was het??

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 16:44

Al wakker TS? Of was het zooo gezellig hahaha :') _O-

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 18:07

TS leef je nog?

Ik zou me zoooooooo hard vol eten en het op een drinken zetten :))

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 18:24

Ik heb net heel je topic doorgelezen en wat een verschrikkelijk collega is dat zeg!!
Je bent dus toch naar het feest gegaan? hoe was het?

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 18:28

nou word ik ook benieuwd had ze echt zon taart zo ja ben je voor mij knettergek

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:23

Wat een darm van een collega zeg! Ik zou niet eens gegaan zijn. Maar ben nu wel benieuwd hoe het was!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:35

ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar die taart, was een grapje hopelijk?

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:37

geef dat rare mens 50 cent :o

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:42

ik ben erg benieuwd hoe de bruiloft was?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:46

Hahahaha gewoon niet gaan dus, als het me overkwam, zeg ik "veel plezier op je trouwerij, maar ik kom niet".

Klaar punt.

Als ze vraagt waarom niet? dan zeg je gewoon keihard de waarheid "je wilt toch eigenlijk liever geen collegas uitnodigen, dat is voor mij genoeg om niet te gaan".

Kom nou zulke vervelend Bridzilla.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:47

Dit is hoe de TS haar beschrijft vanuit haar referentiekader, ik vind het ronduit belachelijk dat er bokkers zijn die deze vrouw dan ook belachelijk gaan maken en er uberhaupt over oordelen hoe zij haar bruiloft zou vieren (volgens haar misschien wel haatzaaiende collega's?). Beetje apart om nav het oordeel vanuit één iemands referentiekader meteen dezelfde mening aan te nemen....

Jullie weten toch ook wel hoe dat gaat op het werk? Je hoort half een gerucht of een grap (bvb over die gebouwen), denkt dat dat serieus zo is, vertelt het door, de volgende dikt het verhaal weer aan ivm pissigheid op die persoon etc. etc. etc.
Dat kan hier toch net zo goed aan de orde zijn? Waarom dan per se van het slechtste uit gaan?

Ik verbaas me hier echt over.

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:52

Angelita schreef:
Dit is hoe de TS haar beschrijft vanuit haar referentiekader, ik vind het ronduit belachelijk dat er bokkers zijn die deze vrouw dan ook belachelijk gaan maken en er uberhaupt over oordelen hoe zij haar bruiloft zou vieren (volgens haar misschien wel haatzaaiende collega's?). Beetje apart om nav het oordeel vanuit één iemands referentiekader meteen dezelfde mening aan te nemen....

Jullie weten toch ook wel hoe dat gaat op het werk? Je hoort half een gerucht of een grap (bvb over die gebouwen), denkt dat dat serieus zo is, vertelt het door, de volgende dikt het verhaal weer aan ivm pissigheid op die persoon etc. etc. etc.
Dat kan hier toch net zo goed aan de orde zijn? Waarom dan per se van het slechtste uit gaan?

in de op staat dat dezemevrouw dit allemaal letterlijk gezegd heeft tegen ts

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:09

Angelita schreef:

Ik verbaas me erover dat er zo moeilijk wordt gedaan over dit topic.
TS vertelt over een collega, die alleen zij kent en verder niemand anders op bokt.
Die collega blijft dus anoniem; ik zie daar dus verder geen kwaad in, wel wil ik weten hoe het is afgelopen.
Voor hetzelfde geld heeft ze de collega nu heeeeel anders ervaren en is er meer wederzijds begrip ontstaan hierdoor.
Vandaar dat ik toch wel graag zou willen weten hoe het is geweest.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:27

Jeeeeeeeeeeetje wat een gezeur in dit topic. TS ik kan je begrijpen en ik neem niet aan dat je dit topic verzint, pfoee wat een aanvalrel.

Verder ben ik ook benieuwd hoe het was hihi!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:29

En hoe was het TS?

Hoop daqt je nog wel een update plaatst ondanks sommige vervelende reacties..

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:34

Ben ook wel benieuwd hoe het geweest is..En die taart..Ik hoop nog steeds dat ze toch voor een andere taart gekozen hebben.. Gek mens!

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 20:36

Ok, hier is 'ie dan, het blijkbaar langverwachte -maar helaas teleurstellende -O- - verslag.
Om te beginnen was mijn vriend te laat, we moesten er om 16.00u zijn (was de hele ochtend bezig geweest met me zo netje mogelijk op te maken :# en ik was er klààr voor) en hij was pas bij mij thuis om 15.55u :x - de rit naar ginds duurde zeker 20 min.

Nu heeft mijn vriend nogal een zware voet en bijpassende auto O:) en aangezien ik al redelijk chagrijnig was, aarzelde hij niet om die combinatie te gebruiken. Resultaat: nét aan de afrit van de autosnelweg worden we tegen gehouden door de politie ^) Dat nog tot daar aan toe, maar toen vriendlief zijn pas en rijbewijs moest afgeven bleek hij die -wééral- niet bij te hebben _-:(

Om een lang verhaal kort te maken; we konden kiezen om ons ofwel door iemand op te laten halen of om iemand het paspoort en rijbewijs van mijn vriend langs te laten brengen. We hebben dan voor dat laatste geopteerd. Heel fijn, want om HALF 6 is zijn broer toen aangekomen met de documenten :Z

Eerlijk is eerlijk, mijn zin was intussen hélemaal over, ik had d'r ook al gsmst over het gebeuren en ze had me al een antwoord gestuurd dat het oké was. Ik moet ook heel eerlijk bekennen dat ik me verbaasde over haar reactie, ze tilde er helemaal niet zwaar aan en zei dat ik het me niet moest aantrekken.

Aangezien het feest eindigde om 18.00u, zijn we dan ook niet meer gegaan, maar zijn we een restaurantje gaan doen onder ons tweetjes, met een fikse boete op zak >;)

Ben wel benieuwd wat mijn bazin morgen te vertellen zal hebben over het feest, en dan zal ik dat zeker hier nog even snel neertypen!

Stiekem vind ik het wel spijtig dat we er niet meer zijn geraakt, want mijn nieuwsgierigheid was echt gewekt ..

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:40

Jamme6 voor ons, meelezers, maar nu had je wél n waterdicht excuus! :D

Gingen jullie zó hard dat je vriend zijn rijbewijs kwijt is? :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:43

Ik denk eerder dat de politie hem niet wilde laten verder rijden zonder bewijs gezien te hebben dat ie uberhaupt eentje had. :D

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:45

oeps, dat is inderdaad wel een teleurstellend verslag... :+
ben benieuwd wat je bazin morgen te zeggen heeft...

eneh, zonder rijbewijs mag je helaas te baan niet op...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:47

_JL_ schreef:
oeps, dat is inderdaad wel een teleurstellend verslag... :+
ben benieuwd wat je bazin morgen te zeggen heeft...

eneh, zonder rijbewijs mag je helaas te baan niet op...

Thank god dat dat niet mag :oo Als je al ziet wat voor idioten er met rijbewijs rond rijden laat staan als het zonder ook mocht. :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:59

Zo hee, dan reed je vriend meer als 50 km per uur te hard? :wow:

Jammer dat je niet geweest bent! Ik hoop dat je collega een mooie dag heeft gehad.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:03

Kath: haha tuurlijk gelukkig dat dat niet mag... maar ik doel op het feit van mensen die hun rijbewijs niet mee hebben...
persoonlijk ben ik zo iemand die niet mijn hele handtas (met rijbewijs) meezeult als ik even verderop iets ga doen/halen...
en tja, ik heb dus een probleem als de politie mij stopt, al heb ik mijn rijbewijs natuurlijk wel ;)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:20

Cayenne schreef:
Zo hee, dan reed je vriend meer als 50 km per uur te hard? :wow:

Jammer dat je niet geweest bent! Ik hoop dat je collega een mooie dag heeft gehad.

Volgens mij is zijn rijbewijs niet afgepakt,maar wilde de politie hem gewoon zien. ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:22

Ah op die manier. Ik las hem net even anders, sorry :+