fiona1 schreef:Moeder brengen overdag wel hun kids zonder pardon naar een kinderdagverblijf/ oppas maar op een feestje kan het opeens niet.
En een kind van 3 mnd. hoort niet op een feestje, kort bezoekje is ruim voldoende, nog irritanter dan de kinderen zijn de volwassenen die allemaal vinden dat ze het recht hebben om aan je baby (peuter/kleuter te knuffelen/corrigeren) te zitten. Dus moet moeders zich afvragen wat op dat moment belangrijker is.
Tamara je was me voor
Overdag doorde week is soms wat gemakkelijker een oppas regelen dan een avond in een weekend.
Kind van 3 maanden zou ik ook niet meenemen en dat het gepulk van anderen aan je kind vind ik ook niet fijn, mijn kind heeft daar echter niet zo'n moeite mee hoor. Dat heeft er niet zoveel mee te maken wat je als moeder belangrijk vindt, soms kun je gewoon geen oppas krijgen, dan moet je of je kind meenemen of verstek laten gaan. Ook niet altijd makkelijk, want er zijn ook weer mensen die "geen oppas kunnen krijgen" geen excuus vinden om niet te komen. Dus wat dat betreft doe je het niet gauw goed.