ben vandaag voor het eerst geweest. veel leuke dingen maar zo vreselijk druk. vind zo vreselijk jammer dat er zo elle lange rij voor de paskamers stond dus shirtjes maar gewoon meegenomen. helaas passen ze beide niet.
verder wel een toffe tas en haarband gescoort kassa systeem is trouwens ook erg fijn
nou ik heb niet eens in de tij gestaan maar stond bijna aan de andere kant van de winkel. het was echt druk. rij voor de kassa viel mee maar waren veel kassa's open
Toen ik eerste x primark ging was het ook echt heel druk toen heb ik een legging aangedaan en en hempje dat ik gewoon erover heen kon passen
Vorige week dinsdag ben ik ook geweest had ik het dus weer maar toen was het lekker rustig en kon ik mooi gewoon passen in een hokje
_Patriesz
Geplaatst: 18-08-10 19:47
Ik ben maandag geweest
Vergeleken met december was het nu een stuk rustiger!
Aantal dingetjes gevonden:
Trenchcoat ,portomonnee, armbandje, wit shirt, haar klipjes, elastiekjes, borstel, grijze legging, sok/pantoffeltjes, roze shirt Uggies, grijs vestje en een bh, die ik helaas niet pas dus te koop voor de liefhebber Is alleen gepast!
Zou iemand voor mij die Fake Uggs mee kunnen nemen? Grijs of Bruin maat 39 (als ze ze nog hebben met harde zool, anders gewoon de normale) Zou ik heeeeeeeeeel blij mee zijn
ik ga begin volgende week naar een van de engelse primarks,aangezien ik dan in engeland zit. eens even spieken voor leuke vestjes,en wellicht schoenen.
Klopte het nu dat ik een paar pagina's terug las dat de pinautomaten in de Primark het vaak niet doen? En het dus wel handig is om contant geld voor de zekerheid bij je te hebben?
Hahaha schaam jezelf!!!!! Een ander had die winkel al 13981290381 keer leeggeraust.
Weet je hoe jaloers ik ben op jou? Ik moet gewoon bijna 2 uur heenreizen en weer 2 uur terug.
MRIIIS
Geplaatst: 20-08-10 16:10
Britt90 schreef:
Oke, zorg ik dat ik genoeg mee heb haha.
@ Arie: Haha als ik jou was geweest was ik daar alláng al heengeweest. Als het toch om de hoek zit?!
Ik woon er ook vrij dichtbij en ga er ook niet zo vaak naartoe Misschien júist omdat ik er zo dichtbij woon. Dan denk ik 'Oh, ik ga morgen wel'
Ariebombarie
Geplaatst: 20-08-10 16:15
ja, maar, ik ben er nog nooit geweest... schijnt verslavend te zijn, dus misschien moet ik dat zo houden
Britt90
Geplaatst: 20-08-10 16:15
Haha, ja inderdaad.
Ach, je hebt in ieder geval de luxe om te denken: 'ik ga morgen wel EVEN'
Ik hoop dan ook maar heel erg dat het dinsdag rustig is en ze een leuke collectie ga. Anders ga ik er nog voor Jan Jaffa heen. Als het echt heel druk is, ga ik gewoon roepen: 'Een bom, een bom, een bóóóóm!!!'. Heb ik mooi de winkel voor mijzelf
Al heb ik eerder het vermoeden dat ik zo zal worden aangestaard:
SteffiiY
Geplaatst: 20-08-10 16:16
gewoon een vriendje zoeken die vlakbij woont, is erg makkelijk
Ariebombarie
Geplaatst: 20-08-10 16:16
SteffiiY schreef:
gewoon een vriendje zoeken die vlakbij woont, is erg makkelijk