Ik zelf heet: Marin (met de klemtoon op de A) maar dat hoor je ook niet veel.. veel mensen spreken het ook verkeerd uit (met de klemtoon op de I) en sommige denk dat ik een typfout heb gemaakt ( met mailtjes oid. ) die sturen dan terug: Hoi MarTin.. inmiddels ben ik daar wel aan gewend maar zelf ben ik wel blij met mijn naam
Alleen k zou never mijn kinderen zo'n aparte naam geven als wat ik allemaal voorbij heb zien komen ik hou meer van stoere maar korte hollandse namen zoals Bram, Koen/Coen, Tijn enz. Voor een meisje vind ik Froukje wel mooi (lekker fries ) maar ik weet iemand die heet Zussie en op het KDV heb ik een aantal aparte namen gehoord zoals India en Heaven...
Ik ben meer van de simpele hollandse namen met een aparte spelling.. Zo vond ik idd Tijs of Teis wel leuk.. En voor een meisje Thessa.. Maargoed, ik ben nog driftig opzoek naar een jongensnaam, lekker simpel lekker hollands en toch een beetje apart.. Ja, nu spreek ik mezelf tegen! Vind namen als Hidde, Jesse enz. altijd ook leuk.
Naomi_unique
Geplaatst: 25-08-10 15:42
Cowboy55 schreef:
De vrouw van voormalig Russisch president Gorbatsjov heet(te) Raisa, toch? Dus je hebt een naam van een voormalig First Lady!
Hahah cool!
Claudia78
Geplaatst: 25-08-10 15:49
Ik weet of ie bijzonder genoeg is maar ik vind van wel. Onse dochter heet Caitlyn. Ik hoorde die naam ooit en dacht als ik ooit een ochter krijg