Modellen met spleetje tussen de voortanden..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:25

Marinka90 schreef:
abeltje_xx schreef:
whaha ik heb em hier ook liggen * gaat meteen kijken*

ik vind het trouwens geen gezicht, zo heb je ook die reclame van maybelinne of max factor of rimmel of zoiets met dat blonde model met die spleet tussen haar tanden, en alleen daardoor vind ik dat ze echt een ( excuse my french) paardengebit heeft. ziet er echt niet uit

die reclame vind ik ook walgelijk ja :j ik dacht dat het iemand was die het als prijs gewonnen had ofzo dat ze dat mocht doen... :P opzich vind ik een spleetje niet erg maar als je op zon reclame zo moet lachen enzo leid dat de aandacht toch af..liever niet

Dat model is volgens mij gewoon Kate Moss, die is rijk geworden met enndanks haar spleetje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:37

dots83 schreef:
Dat model uit de H&M is toevallig een Nederlands model....Die overigens erg goed werk doet en hier meer mee verdient dan menig ander die hier 40 uur per week voor op kantoor moet zitten.
En over dat poseren, meestal is de fotograaf degene die aangeeft welke pose hij wil dus dat heeft lang niet alleen met het model te maken

heb je aandelen in deze persoon? :P

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:39

ik moest meteen denken aan de rimmel london look reclame, geen fraai model is dat.
Vriendin van me had ook een spleet, het stond bij haar maar het staat toch als een minder gebit imo.
En dat is toch niet kate moss?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:41

zodiacje schreef:
Dat model is volgens mij gewoon Kate Moss, die is rijk geworden met enndanks haar spleetje...

De Kate Moss die ik ken heeft geen spleetje tussen haar tanden....

Lithya

Re: Modellen met spleetje tussen de voortanden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:43

Tjonge jonge. Nou staat er eens iemand in die puur natuur is, is het weer niet goed. Al die beugelgebitten. Dat is pas lelijk. Daar moet ik steeds naar kijken. Alles kaars recht. Soms gestripte elementen zodat het nog beter naast elkaar kan staan. Ja lang leve de de beugelgebitten

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:47

Langleve de beugelgebitten ja! Dan kan ik me in ieder geval focussen op de kleren, schoenen, sieraden of waar het ook maar om gaat

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:48

Sence schreef:
Langleve de beugelgebitten ja! Dan kan ik me in ieder geval focussen op de kleren, schoenen, sieraden of waar het ook maar om gaat

Ja dan hebben de implantologen ook weer een beter toekomst. Als je niet naar haar gezicht kijkt, kun je je toch ook focussen op de kleren?

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:49

Lithya schreef:
Sence schreef:

Ja dan hebben de implantologen ook weer een beter toekomst. Als je niet naar haar gezicht kijkt, kun je je toch ook focussen op de kleren?

Ja, zolang het model niet dikker is dan maat 40 wel ja. Anders leidt het zo af.

Sarcastisch bedoeld inderdaad.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:53

Ik wil de kleding als compleet plaatje zien, niet zonder hoofd of zonder gebit.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:56

Misser schreef:

Ach dat fotoshoppen ze tegenwoordig toch zo allemaal weg? Er zijn genoeg mensen die de tweede kleine boven voortanden niet hebben en die tegen de snijtanden zijn aangezet. Daar hoor ik niemand over terwijl dat toch echt net zo storend is.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 13:01

He, ik ben in!
Ik heb ook een spleetje tussen mijn voortanden, maar ik vind het bij mezelf leuker dan toen het nog allemaal tegen elkaar stond net na mijn beugelperiode. Het geeft iets speels.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 13:03

Ik had echt een spleet tussen m'n tanden. ik ben blij dat ik een beugelgebit heb. Maar dat is ook omdat ik een paar tanden niet heb, waardoor er dus meer gaten zaten bij mij.
Nu heb ik dus een plaatje met een nep tand, en écht ik ben er blij mee. eidnelijk een volle mond :D

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:19

Whahhaha nee geen aandelen in maar vind het een hele mooie vrouw. Zou dr graag een x mee werken ben nl visagiste en zulke mooie modellen tref je nieut vaak qua gezicht ;)

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 17:19

LeonieL schreef:
Ik had echt een spleet tussen m'n tanden. ik ben blij dat ik een beugelgebit heb. Maar dat is ook omdat ik een paar tanden niet heb, waardoor er dus meer gaten zaten bij mij.
Nu heb ik dus een plaatje met een nep tand, en écht ik ben er blij mee. eidnelijk een volle mond :D

Ja maar dan heb je het bij jou natuurlijk ook niet meer over spleten maar over diastemen door of agenesie of doordat ze eruit moesten. Dat vind ik wel weer een ander verhaal. Ik doel meer op de mensen waarbij het al haast perfect staat of waar niet veel mis mee is die het superrecht laten zetten

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:15

Lithya schreef:
Misser schreef:

Ach dat fotoshoppen ze tegenwoordig toch zo allemaal weg? Er zijn genoeg mensen die de tweede kleine boven voortanden niet hebben en die tegen de snijtanden zijn aangezet. Daar hoor ik niemand over terwijl dat toch echt net zo storend is.

Nee hoor, dat is echt niet zo, van dat shoppen... En ik snap de zin daarna niet echt?

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:18

Ik snap het sowieso niet helemaal.. Er wordt CONTSTANT door veel meisjes en vrouwen gezeurd dat alleen hele dunnen modellen de jobs krijgen. Ze willen dus ook 'normale vrouwen'. Of begrijp ik dat verkeerd? Nou, een spleetje tussen de tanden hoort dan ook bij een normale vrouw... Anders is het toch precies hetzelfde als zeggen dat een model niet bredere heupen dan 90 mag hebben.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:20

Het gaat mij niet om modellen, ik vind een gat (een gat dus zoals die vrouw van de Rimmel-reclame heeft, niet een klein spleetje) gewoon heel erg lelijk. Model of niet. Heeft iets te maken met persoonlijke smaak. Net zoals ik blond haar ook niet zo mooi vind, om maar wat te noemen.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:21

kinuh schreef:
Haha ik las de titel en dacht meteen: H&M!
Maar idd, ik vind het ook lelijk :=

My thoughts. Ik vind het niet eens heel lelijk, maar het leid alle aandacht af van de kleding & het model zelf.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:23

ik denk dat dit topic gewoon ook probeert te zeggen dat er de laatste tijd in tijdschriften/reclames/ed zo erg de nadruk wordt gelegd op de spleetjes tussen de tanden van modellen en dat opeens ook een hoop modellen die lijken te hebben.

Taj_Mahal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:23

ik erger me eigenlijk niet eens zo zeer aan die spleet, maar wel aan dat model in het
nieuwe H&M boek die op iedere foto zo'n vreselijk irritant mondje trekt! _-:(

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:31

Nee okee, maar ze kunnen nooit aan iedereens smaak voldoen.

Taj mahal mee eens!!!

@zwitsal ik denk dat dat komt omdat de modellen met spleetjes nu wel leuk gevonden worden en dus meer werk krijgen :)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:32

het ziet er trouwens niet uit dat spleetje!
alle aandacht wordt daarnaar toe getrokken!

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:34

kinuh schreef:
Haha ik las de titel en dacht meteen: H&M!
Maar idd, ik vind het ook lelijk :=

Precies wat ik dacht :+

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 18:35

}:0 ik vind het meteen zo N.E.R.D-achtig staan :+ (niet banketstaaf bedoeld verder)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 19:08

zouden die vrouwen dan echt een spleetje hebben?

Wel fijn voor de modellenwereld. worden er ook minder knappe modellen aangenomen.. ;)