Niet dat ik haar wil afzeiken, maar wie A zegt, moet ook B zeggen vind ik.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Mambo ik denk dat je een draadje verkeerd hebt aangeslotenTS heeft tegen een klant bij haar in de Mac een opmerking geplaatst..
Ik gaf het als voorbeeld
MamboBeach schreef:Zelf zou ik het niet op prijs stellen dat mensen me negatief zouden benaderen, doe het dan positief!Maar eigenlijk vind ik dat andere mensen zich daar helemaal niet mee moeten bemoeien.
moonprayer schreef:mensen die te dun zijn, zonder hier echt wat aan te kunnen doen.
die spreken mensen wel willekeurig aan, "zo heb je anorexia?" "eet je wel genoeg?"
Dit is algemeen wel geaccepteerd.
grrr schreef:Herken het helemaal Cayenne. Ik kan er bij bepaalde mensen ook erg onzeker over zijn. Mijn schoonfamilie bijv., neemt me voor m'n gevoel altijd eerst keurend op, of ik misschien nog wat aangekomen of afgevallen ben. En dat vind ik erg pijnlijk, kom er dan ook weinig.
Afvallen is gruwelijk moeilijk, denk dat TS dat niet beseft.
pinuts schreef:ik heb niet alles gelezen, waar het is wel zo dat tegenwoordig er teveel te dikke mensen zijn.
wereldwijd lijden 1,1 miljard mensen aan overgewicht..terwijl 1 miljard van de bevolking honger lijdt.
Al die productie van voedsel, en vooral vlees.. is niet normaal meer. Soms vind ik het gewoon beschamend hoeveel mensen naar binnen schrokken. ( en dan vooral vlees.. ) Het is gewoon een feit dat de bevolking dikker word, en daardoor ongezonder.