Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
loeky_flap schreef:Maar nog even over de spin opzuigen met de stofzuiger,wordt hij dan niet helemaal uit elkaar getrokken door die kracht?En waarom ik bang ben voor spinnen en niet voor paarden?Bijv:Een spin kan op je zitten terwijl je het niet door hebt en dan kan hij je bijten enzo,en bij een paard heb je het meestal wel in de gaten als hij op je gaat zitten:D
loeky_flap schreef:Maar nog even over de spin opzuigen met de stofzuiger,wordt hij dan niet helemaal uit elkaar getrokken door die kracht?En waarom ik bang ben voor spinnen en niet voor paarden?Bijv:Een spin kan op je zitten terwijl je het niet door hebt en dan kan hij je bijten enzo,en bij een paard heb je het meestal wel in de gaten als hij op je gaat zitten:D
Muzefee schreef:Ik ben ook als de dood voor die dikkerds, maar sinds ik m'n ouders er midden in de nacht (hier zie ik ze pas midden in de nacht vaak) niet wakker voor wil maken heb ik standaard een glas naast mijn bed en een papiertje is zo gevonden. Ik vang ze zelf in glas, sluip naar beneden, de voordeur uit, zet glas op de kop op de grond, papiertje er onder weg, glas omhoog en dan met een noodgang het huis weer in.En dan voel ik mezelf weer bést stoer.
osiris21 schreef:Dat zijn vochtspinnen zijn volkomen onschuldig en absoluut niet gevaarlijk....
Enige nadeel is dat deze spinnen altijd met z,n 2en zijn.
(en dit is geen grapje!!)
Je kunt ze gewoon oppakken.
Vaak zitten ze tussen de plooien van de gordijnen.
Ik woon niet in de buurt anders kwam ik de spin wel vangen..
Succes er mee en ben niet bang, ze zijn banger voor de mens
setteke schreef:Haha, Selleentj, waar leg jij het onderscheid?
En dank, want ik ben de tegenpersoon in al je spinnenangsten. Dank voor je reacties, ook al reageer ik niet zoals iedereen. Heb er jaren over gedaan.
Seleentj schreef:setteke schreef:Haha, Selleentj, waar leg jij het onderscheid?
En dank, want ik ben de tegenpersoon in al je spinnenangsten. Dank voor je reacties, ook al reageer ik niet zoals iedereen. Heb er jaren over gedaan.
Kijk, ik ben gewoon echt heel erg bang voor die beesten, waarom?geen enkel flauw idee, kan me wel een incident herrineren dat ik als klein meisje zo'n grote huisspin zag en begon te gillen , hij kwam toen op me afgerent (en ik heel hard wegrennen). Voor mij is het opzuigen al een hele stap. Ik zet daarna de stofzuiger buiten zodat hij zelf naar buiten kan kruipen. En ja dan ben ik inderdaad maar een dierenbeul.
Ik loop s'nachts ook alle weilanden af om paarden op te zuigen![]()
Livanna schreef:NOg steeds spoorloos? al wel aangekleed inmiddels?
als je m vind maak dan fotoik ben toch soooo benieuwd geworden naar die grote ZWARTE griezel
Ps. weetje wat me trouwens opvalt? iedereen is bang van de zwarte
Doet me denken aaan de tijd van heksenrijen