Help een dikke grote zwarte spin

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 20:55

OMG BOKKERS!!!!

WILLEN JULLIE NOOIT MEER EEN FOTO ZO PLAATSEN? MAAR IN EEN LINK!!

**hartaanval**

BlackShadowZ

Re: Help een dikke grote zwarte spin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 21:28

Maar nog even over de spin opzuigen met de stofzuiger,wordt hij dan niet helemaal uit elkaar getrokken door die kracht?En waarom ik bang ben voor spinnen en niet voor paarden?Bijv:Een spin kan op je zitten terwijl je het niet door hebt en dan kan hij je bijten enzo,en bij een paard heb je het meestal wel in de gaten als hij op je gaat zitten:D

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 21:39

loeky_flap schreef:
Maar nog even over de spin opzuigen met de stofzuiger,wordt hij dan niet helemaal uit elkaar getrokken door die kracht?En waarom ik bang ben voor spinnen en niet voor paarden?Bijv:Een spin kan op je zitten terwijl je het niet door hebt en dan kan hij je bijten enzo,en bij een paard heb je het meestal wel in de gaten als hij op je gaat zitten:D

Kan ook onverwachts gebeuren hoor, ineens zit die op je arm _O-

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 21:56

Haha,of kruipt hij ineens in je t-shirt:P

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 21:59

OMG dat filmpje met die HUGE spin!!!

Ik gooide bijna mijn laptop weg bij het vallen van die spin :')

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:04

hahaha ik ben zo bang voor spinnen! zat keer dikke zwarte huis spin in me slaap kamer en was 3uur snachts heb ik een vriend wakker gebeld om hem ff weg te halen :Y)

Keek die filmpje net! was ff nieuwschierig en die spin viel en ik gilde keihard hahahaha

kallipooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:05

loeky_flap schreef:

_O- _O- Nee toch :')

Even sterk zijn inderdaad, spinnen zijn inderdaad vieze kriebelbeesten maar er is (meestal := ) geen reden om er bang voor te zijn. Dat filmpje is trouwens vrij vies :') ik schrok me dood.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:16

Nog een verhaal van mijn moeder:

Laatst zat er een spin op de muur zo'n kleine met van die hele lange poten. Ik durfde dat ding echt niet te pakken, wat doet ze ? :') Pakt ze een stofdoek gooit er een pooltje schoonmaakazijn op en duwt dat in een keer op de spin. Het dier valt op zijn rug op de grond, laat ze m liggen voor als ze met de stofzuiger komt. Komt ze met de stofzuiger weg spin! :wow: o, ow!

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:24

Weet je wat, dit is net zo goed een dierenbeul aktie. Ik walg hiervan, laat jij je paard ook opzuigen, of haarlak opspuiten.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:29

Ik ben ook als de dood voor die dikkerds, maar sinds ik m'n ouders er midden in de nacht (hier zie ik ze pas midden in de nacht vaak) niet wakker voor wil maken heb ik standaard een glas naast mijn bed en een papiertje is zo gevonden. Ik vang ze zelf in glas, sluip naar beneden, de voordeur uit, zet glas op de kop op de grond, papiertje er onder weg, glas omhoog en dan met een noodgang het huis weer in. _O- En dan voel ik mezelf weer bést stoer. 8-)

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 22:32

setteke schreef:
Weet je wat, dit is net zo goed een dierenbeul aktie. Ik walg hiervan, laat jij je paard ook opzuigen, of haarlak opspuiten.

Dan ben ik maar een dierenbeul voor die beesten..erg jammer :')

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:35

Ik vind ze ook helemaaaaal niet leuk, die spinnen. Een hoek in mijn kamer is wit.... Ik kwam niet bij de spin, dus besloot ik deo te gebruiken. Nu heb ik witte spinnenwebben... En de spin is er mooi vandoor! }:0

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:36

Muzefee schreef:
Ik ben ook als de dood voor die dikkerds, maar sinds ik m'n ouders er midden in de nacht (hier zie ik ze pas midden in de nacht vaak) niet wakker voor wil maken heb ik standaard een glas naast mijn bed en een papiertje is zo gevonden. Ik vang ze zelf in glas, sluip naar beneden, de voordeur uit, zet glas op de kop op de grond, papiertje er onder weg, glas omhoog en dan met een noodgang het huis weer in. _O- En dan voel ik mezelf weer bést stoer. 8-)

Ik vind je ook heel stoer hoor! :D Dat durf ik al niet eens, terwijl ik normaal geen watje ben. Insecten en dan vooral spinnen.. BRRRR! :=

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:39

Haha, Selleentj, waar leg jij het onderscheid?
En dank, want ik ben de tegenpersoon in al je spinnenangsten. Dank voor je reacties, ook al reageer ik niet zoals iedereen. Heb er jaren over gedaan.

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:42

osiris21 schreef:
Dat zijn vochtspinnen zijn volkomen onschuldig en absoluut niet gevaarlijk....
Enige nadeel is dat deze spinnen altijd met z,n 2en zijn.
(en dit is geen grapje!!)
Je kunt ze gewoon oppakken.
Vaak zitten ze tussen de plooien van de gordijnen.
Ik woon niet in de buurt anders kwam ik de spin wel vangen..
Succes er mee en ben niet bang, ze zijn banger voor de mens

Dat klopt!
I.p.v. een glas en een bierviltje kan je eventueel ook een emmer pakken en m dan met en vliegenmepper oid er in schuiven (niet meppen dus!) en dan buiten zetten. Dan heb je wat meer "marge" dan met een glas ;)
Het beestje kan er ook niks aan doen dat ie als spin geboren is :+

Succes!

Kristl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:43

Ik heb ooit een echt een grote bak, waar je sla in doet op over
zo'n dikke, grote, vieze spin gezet. (Moeder was ook met de vakantie)
En die bak heb ik de rest van de week laten staan. O:)
En toen mijn moeder de held weer terug kwam van vakantie stond die
bak er nog steeds. Ze pakte de bak en toen kwam er een
ondertussen dode spin onder vandaan. O:)

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 22:48

setteke schreef:
En dank, want ik ben de tegenpersoon in al je spinnenangsten. Dank voor je reacties, ook al reageer ik niet zoals iedereen. Heb er jaren over gedaan.

Kijk, ik ben gewoon echt heel erg bang voor die beesten, waarom?geen enkel flauw idee, kan me wel een incident herrineren dat ik als klein meisje zo'n grote huisspin zag en begon te gillen , hij kwam toen op me afgerent (en ik heel hard wegrennen :Y) ). Voor mij is het opzuigen al een hele stap. Ik zet daarna de stofzuiger buiten zodat hij zelf naar buiten kan kruipen. En ja dan ben ik inderdaad maar een dierenbeul.
Ik loop s'nachts ook alle weilanden af om paarden op te zuigen _O- :')

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 22:50

Tot nu toe is die btw nog spoorloos dus ik duik straks het bed van me ouders is, zaterdag avond komt er een vriendin die heeft al aangeboden me kamer ondersteboven te keren en het beestje buiten te zetten. Komt die daarvoor te voorschijn dan is het de stofzuiger.
Zijn keus dus :+

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:52

Seleentj schreef:
setteke schreef:

Kijk, ik ben gewoon echt heel erg bang voor die beesten, waarom?geen enkel flauw idee, kan me wel een incident herrineren dat ik als klein meisje zo'n grote huisspin zag en begon te gillen , hij kwam toen op me afgerent (en ik heel hard wegrennen :Y) ). Voor mij is het opzuigen al een hele stap. Ik zet daarna de stofzuiger buiten zodat hij zelf naar buiten kan kruipen. En ja dan ben ik inderdaad maar een dierenbeul.
Ik loop s'nachts ook alle weilanden af om paarden op te zuigen _O- :')

:D _O-
Maar... Dan heb je wel heel vaak nieuwe stofzuigerzakken nodig...:Y)

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 23:00

Citaat:
:D _O-
Maar... Dan heb je wel heel vaak nieuwe stofzuigerzakken nodig...:Y)

Nee ik leeg ze gewoon na elk paard en hergebruik ze :Y) Milieu vriendelijk noemen ze dat

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:37

NOg steeds spoorloos? al wel aangekleed inmiddels? O:)
als je m vind maak dan foto :P ik ben toch soooo benieuwd geworden naar die grote ZWARTE griezel :P

Ps. weetje wat me trouwens opvalt? iedereen is bang van de zwarte :P
Doet me denken aaan de tijd van heksenrijen :P

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 23:40

Livanna schreef:
NOg steeds spoorloos? al wel aangekleed inmiddels? O:)
als je m vind maak dan foto :P ik ben toch soooo benieuwd geworden naar die grote ZWARTE griezel :P

Ps. weetje wat me trouwens opvalt? iedereen is bang van de zwarte :P
Doet me denken aaan de tijd van heksenrijen :P

Wel aangekleed ja , Snel me kamer in en uitgerent, nee hoor eerst op me gemakje gekeken of ik hem zag maar nee dus.. :Y) .
Ik denk dat als IK hem vind hij eerder in de stofzuiger zit dan dat ik me fototoestel erbij pak
:+
Vind/ vriend/vriendin hem dan vraag ik of ze een foto neemt :D (Als hij in het glas zit uiteraard

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:45

:oo dat filmpje

hou eens op bokt ik moet ook nog slapen vannacht :')

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:51

Ik zuig ze gewoon op XD we hebben stofzuigsysteem in huis en denk dat de spin zown 25 meter te gaan heeft min. voordat ie beneden int bakkie terecht komt, die kruipt niet zomaar terug XD

Ik kan ze overigens niet altijd wegzuigen uit mn kamer, heb een soort van torentje (heel hoog plafond dus) ik kan er dus niet altijd bij XD

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 23:55

Wat ik doe als ik een spin zie? :Y)

PAAAAAAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :))