[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:00

StalBerguil schreef:
@NoaC, zou jij het dan niet willen weten of keur je het goed als er zoiets in je relatie gebeurt. Of denk je wat niet weet wat niet deert.

Uhhh, tegen mij?
Ik ben 2 jaar bedrogen door mijn ex voor ik erachter kwam, dus wat denk je zelf? :D
Tuurlijk had ik het eerder willen weten en tuurlijk keur ik het absoluut niet goed....integendeel!
Ik ben absoluut helemaal tegen vreemdgaan; meteen castreren die hap!
hoezo zou je denken dat ik het goed zou keuren of mijn hoofd in het zand zou steken? Omdat ik het niet door had?

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:01

marie83 schreef:
Klopt en dan hebben mannen vrij spel..

Volgens mij begrijp jij het niet helemaal.

Mannen hebben vrij spel dankzij het feit dat er genoeg dames-sukkels rondlopen die er geen been in zien om iets met een getrouwde vent te beginnen. :+

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:02

Miska schreef:
Ik vind dat iedereen die meewerkt om vreemdgaan tot stand te brengen verantwoordelijk.
Lekker egoïstisch om te denken dat alleen degene met de relatie schuld heeft...

ben t hier ook wel mee eens maar in mijn geval wist die meid t niet en kwam t meteen vertellen zodra ze t wel wist

verder ben je beide meer dan schuldig als je van een eventuele partner afweet

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:03

Ik denk wel inderdaad dat je het toch wel weet (of vermoed) , maar dat sommige vrouwen het "negeren".

Je moet, neem ik aan toch wel veranderingen in het gedrag van je man ofzo waarnemen? Of dat hij opeens op tijden weg is, wanneer hij normaal thuis is, meer achter de PC zit, meer belt/sms-t etc.

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:04

marie83 schreef:
Als alle vrouwen zodra ze erachter komen dat hun partner al bezet is, dit vertellen aan desbetreffende vrouw, zouden mannen er snel klaar mee zijn....

Als alle vrouwen zodra ze er achter komen dat hun partner al bezet is, zich netjes terugtrekken en een vrije partner zouden zoeken, dan zouden dit soort dilemma's ook de wereld uit zijn![/quote]

Ahh, dus je moet de mannen de kans ontnemen omdat ze anders vreemd gaan?
Volgens mij ligt de meeste verantwoording nog steeds bij de gene die een relatie heeft hoor. Mannen moeten niet vreemd gaan als ze een relatie hebben, of ze nou de kans hebben of niet.

De gene die ermee vreemd gaat heb ik ook geen goed woord voor over, maar om nou te stellen dat we ze gewoon geen kans moeten geven en dat het probleem oplost...[/quote]

Verantwoording ligt idd bij degene die de relatie heeft en vreemd gaat, maar ook bij degene die op de hoogte is van een bedrog.
Dus wanneer bedrieger de verantwoording niet neemt, zou ik gedupeerden inlichten niet ter bescherming van bedrieger om te voorkomen dat diegene nog eens de fout in gaat, maar om gedupeerde verder bedrog te besparen. Je bent op dat moment namelijk de enige die de kennis en macht heeft om daar iets aan te doen.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:04

KiWiKo schreef:
jahoor.......... dat kunnen ze echt wel :) :) echt :)
en wij zijn niet dom, we weten het wel...... want er is dat stammetje......... alleen kiezen we er op dat moment voor om dat stemmetje te negeren.........

Jij hebt ook dat stemmetje gehad, jij hebt ook je twijfels gehad......... weet ik zeker :)

Absoluut niet.
Was het maar zo.
Het is nu 2,5 jaar later en echt nog steeds kan ik niks noemen waaraan ik het zou hebben kunnen weten. Echt niet.
En ik niet alleen hoor; iedereen om ons heen. Er woonde toen zelfs nog een tijd zijn beste vriend bij ons in huis en die was net zo verbaasd als ik...net als alle andere vrienden en famillie.
Hij is er echt ook totaal het type niet voor en heeft echt geen steken laten vallen. ECHT onverwacht.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:05

NoaC schreef:
KiWiKo schreef:
en wij zijn niet dom, we weten het wel...... want er is dat stammetje......... alleen kiezen we er op dat moment voor om dat stemmetje te negeren.........

Jij hebt ook dat stemmetje gehad, jij hebt ook je twijfels gehad......... weet ik zeker :)

Absoluut niet.
Was het maar zo.
Het is nu 2,5 jaar later en echt nog steeds kan ik niks noemen waaraan ik het zou hebben kunnen weten. Echt niet.
En ik niet alleen hoor; iedereen om ons heen. Er woonde toen zelfs nog een tijd zijn beste vriend bij ons in huis en die was net zo verbaasd als ik...net als alle andere vrienden en famillie.
Hij is er echt ook totaal het type niet voor en heeft echt geen steken laten vallen. ECHT onverwacht.

hier ook zon kwal had helemaal niks nakkes nada door totaal niks na bij mij was t maar een half jaar maar toch

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:06

sprozee schreef:
Miska schreef:
Ik vind dat iedereen die meewerkt om vreemdgaan tot stand te brengen verantwoordelijk.

ben t hier ook wel mee eens maar in mijn geval wist die meid t niet en kwam t meteen vertellen zodra ze t wel wist

verder ben je beide meer dan schuldig als je van een eventuele partner afweet

Nee, dat was bij mij ook en omdat mijn ex het met mij en die ander flikte ging er bij mijn een belletje rinkelen dat ik ook de sjaak was tijdens onze relatie.
Dus zodra ik dat besef had wist ik dat het moest stoppen en heb ik die meid ingelicht.

Precies Marie83! :j

NoaC

Miska schreef:

Waar staat dat alleen de gene met relatie schuldig is? Ander ook net zo schuldig, maar die heeft geen relatie met iemand die ze bedriegd. Hoofdvernatwoording ligt bij gene die vreemd gaat.
Ander mogen ze van mij ook af schieten hoor, maar ik hou voornamelijk mijn partner verantwoordelijk want met hem heb ik een relatie en hij is de gene die me bedondert.

Mootje

Ik zou het ook niet vertellen, maar wordt mij op de man af gevraagd of ik iets (gehad) heb met een bezette man door de vrouw in kwestie, zal ik het haar eerlijk vertellen :j

Natuurlijk kan TS deze kennis gebruiken als stok achter de deur tegenover A, maar dat betekent niet dat ze het hoeft te vertellen. Als A denkt dat je dit serieus zal doen (wat ik betwijfel) denk ik dat dit al afdoende is om van zijn gejammer af te zijn!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:07

@ NoaC

Uiteraard!

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:07

NoaC schreef:
KiWiKo schreef:

Ik vind het apart dat je zo zeker weet wat anderen wel of niet denken. Ik studeer psychologie en wordt voor de voeten gegooid dat ik dan zou moeten weten wat mensen denken.... :+
Nou het enige wat ik weet is dat niets zekerheid is :P

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:08

Mootje schreef:
Ik zou het ook niet vertellen, maar wordt mij op de man af gevraagd of ik iets (gehad) heb met een bezette man door de vrouw in kwestie, zal ik het haar eerlijk vertellen :j

Natuurlijk kan TS deze kennis gebruiken als stok achter de deur tegenover A, maar dat betekent niet dat ze het hoeft te vertellen. Als A denkt dat je dit serieus zal doen (wat ik betwijfel) denk ik dat dit al afdoende is om van zijn gejammer af te zijn!

Dat vind ik schijnheil, want die vrouw weet nu helemaal niks en heeft recht op alle vragen die er nu al zijn, omdat TS niet meer komt.

KiWiKo

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:09

als het rechtstreeks gevraagd word zal ik daar in alle eerlijkheid antwoord op geven............

maar ik zal nooit de boel aanzwengelen

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:10

Winddancer schreef:
Ik denk wel inderdaad dat je het toch wel weet (of vermoed) , maar dat sommige vrouwen het "negeren".

Je moet, neem ik aan toch wel veranderingen in het gedrag van je man ofzo waarnemen? Of dat hij opeens op tijden weg is, wanneer hij normaal thuis is, meer achter de PC zit, meer belt/sms-t etc.

Niet met je eens.
Veel gevallen misschien wel, maar zeker niet altijd hoor.

Hoezo zou je veranderingen moeten zien? Sommige mannen kunnen goed liegen, echt!
En sommige mensen hebben een relatie waarin je niet 100% samen bent (moet er niet aan denken!).
Mijn ex werkte wisselende tijden en was vaak eerder of later dan mij thuis als ik nog op mijn werk zat; moet ik dan om bv. 3 uur naar huis bellen of hij al thuis is en niet nog even uurtje uit ne*ken is? :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:10

Miska schreef:
Dat vind ik schijnheil, want die vrouw weet nu helemaal niks en heeft recht op alle vragen die er nu al zijn, omdat TS niet meer komt.

En hoe weet je dit zo zeker? En als ze zich afvraagt waarom TS niet meer komt, kan ze dit toch gewoon aan TS vragen? En dat vind ik het moment om mijn mond open te trekken :j

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:11

misschien moeten sommige bokkers gewoon wat ouder worden en ook 41 jaar levenservaring opdoen voordat ze dat soort dingen instinctief aanvoelen

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:12

Heeft de TS nu ook iets aan dat gebekvecht offehhhh... Het gaat er nu om dat zij verder kan -liefst zonder A.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:12

@ Mootje

Lees topic maar een helemaal goed door, heeft TS zelf al gemeld en lijkt me logisch, want als je daar heel vaak komt en ineens niet meer schept het vraagtekens!

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:14

marie83 schreef:
Ahh, dus je moet de mannen de kans ontnemen omdat ze anders vreemd gaan?

Ja, dat lijkt me handiger dan ze de kans geven!
Laatst bijgewerkt door Jannepauli op 09-07-10 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:14

KiWiKo schreef:
misschien moeten sommige bokkers gewoon wat ouder worden en ook 41 jaar levenservaring opdoen voordat ze dat soort dingen instinctief aanvoelen

Tja, jij bent ervaringsdeskundige of niet? :+
Door schade en schande wordt men wijs inderdaad, maar die vrouw kan dan ook haar sensoren weer scherp stellen, nadat haar de waarheid is verteld en daar heeft ze op zijn minst wel recht op imo.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:15

Miska schreef:
@ Mootje

Lees topic maar een helemaal goed door, heeft TS zelf al gemeld en lijkt me logisch, want als je daar heel vaak komt en ineens niet meer schept het vraagtekens!

Ik heb het topic gelezen... En waarom zou TS naar de vrouw toe moeten stappen? Als de vrouw in kwestie zich iets afvraagt, neem ik aan dat zij dit zelf kan vragen aan de TS!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:15

KiWiKo schreef:

Haha, sorry, maar ken mensen die jong zijn met veel meer levenservaring dan sommige mensen die een stuk ouder zijn.
Denk niet dat leeftijd er iets mee te maken heeft.
Ik ben 33 maar volgens jou heb ik dus niet geoneg levenservaring omdat ik het niet aangevoeld heb? Fijne stelling zo achter je computer over iemand die je niet kent en niks van af weet! :D

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:16

KiWiKo schreef:

Misschien.

Stel dat jij weet dat je beste vriendin door haar echtgenoot bedrogen wordt met een ander, vertel je haar dan ook niks omdat ze het 'zeker te weten' zelf ook wel weet? En omdat dat niet je plaats is en ze in hem gelooft dus dat dat beter zo is?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:16

Veel vrouwen waarvan hun man vreemd gaan, weten het wel maar hebben het gewoon nog niet uitgesproken. Om welke persoonlijke reden dan ook. Natuurlijk zijn er ook vrouwen die het niet weten, de mannen die liegen alsof hun leven er vanaf hangt en zo weer het bed in kruipen naast de vrouw waar ze aan beloofde trouw te zijn.

Of de vrouw van deze man het wilt weten, weten wij niet. Ik zou er niet over beginnen in deze situatie. Wel mee driegen gewoon om van die vent af te zijn. Deze man en gezin hebben een heel leven waar Ts. niets van weet, houden zo en niet in mengen.