Bloedheet! Ik heb de hele dag gewerkt in een winkel en daar was het al 30 graden (geen airco) maar zodra ik buiten kwam kreeg ik een warmteklap tegen mijn gezicht aan! De zon was er vanmiddag niet zo zeer meer, ik hoop dat we vannacht nog even regen krijgen!!
hier ook al heet,blauwe lucht,nauwelijks wind..van mij mag het ook wel weer ff regenen hoor..deze hitte is ook niet alles..geef mij maar 24 graden en blauwe lucht in huis is het trouwens nu alweer 28,5 graden(bovenwoning,plat dak)
Bij mij is het in de achtertuin(weinig zon) 34 graden en in de voortuin met volop zon al 39. Van mij mag het vannacht flink gaan regenen. Is overigens in Vlaardingen, Zuid-Holland.
Ben blij even binnen te zijn, hoewel stilzitten ook doet zweten.
Claudia78
Geplaatst: 10-07-10 17:04
Bah...echt heel vies benauwd... Nou wat ik van de 24uurs radar kan zien is dat we een mooi zooitje regen gaan krijgen maar daar is nu nog niks van te zien helaas. Ik ben dit viese klamme weer echt zat!
Ik zit met smart te wachten op een paar flinke buien! Zit nog tot 23:00 uur op mijn werk (bijbaan, beveiliging kantoorpand) en het is echt stikheet hier. Aan de andere kant hoop ik dat het niet te extreem wordt, zit niet te wachten op blikseminslag of waterschade tijdens mijn shift... Hier is het in de zon 37 graden.
Rienn
Geplaatst: 10-07-10 17:20
Muzefee schreef:
Ben blij even binnen te zijn, hoewel stilzitten ook doet zweten.
Erg hé. Ik zit even wat te eten en krijg het warm, en nu zelf van het typen krijg ik het al warm .
Wil zo gaan douchen, maar dat wordt echt een ramp. Maar ben wel heul blij dat er zomer in Nederland is.