Trouwens mooie foto's die jullie er nu bij hebben staan
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Komen ze er achter als jij er een net iemand in hebt zitten die jij kan vertrouwen? Die betaald toch jouw en jij de bank.
Wat is de consequentie?
MarvanTom schreef:russel schreef:Komen ze er achter als jij er een net iemand in hebt zitten die jij kan vertrouwen? Die betaald toch jouw en jij de bank.
Wat is de consequentie?
Wij hebben al eerder verzoeken tot verhuren ingediend en kregen dan een dreigbrief terug: het mocht niet en als wij zouden verhuren en zij kwamen daar achter, dan zouden ze beide hypotheken opeisen in een termijn van 14 dagen en het huis ontruimen. Ze hielden ons in de gaten...
Nu maar stalken, want deze bank staat niet boven de wet, in dit geval de leegstandwet.
Als ze weer afwijzen, dan gaan we het toch doen en wachten hun 'acties' wel af.
Veel personeel om ons in de gaten te houden hebben ze niet meer.![]()
Maar ja, een huurder wil je aan de andere kant ook een veilig en zeker onderkomen bieden en ik wil gewoon dat alles geregeld is.
Als ik daar persoonlijk voor naar Wognum moet, moet dat maar.
Wij zijn deze situatie zó spuugzat: er moet gewoon iets gebeuren!
MarvanTom schreef:Ze verliezen er geen geld op: wat overblijft na executieverkoop krijgen wij alsnog als restant gepresenteerd.
En betalen voor een huis (of 2) wat ik niet meer heb, wil ik graag voorkomen.
Lielle schreef:Dat staat er toch? Wat er over blijft aan schuld bedoelt ze, althans zo lees ik het.
russel schreef:Pas op voor opkopers. Die heb ik ook benaderd. Wat zij voor je huis bieden is zo ontzettend weinig..daar krijg je de tranen van in je ogen. ....
Citaat:Ze verliezen er geen geld op: wat overblijft na executieverkoop krijgen wij alsnog als restant gepresenteerd.
Lielle schreef:maar "ze" is toch de bank? Of word ik nou gek.Citaat:Ze verliezen er geen geld op: wat overblijft na executieverkoop krijgen wij alsnog als restant gepresenteerd.
lees ik als
de bank verliest er geen geld op: wat er overblijft aan schuld na executieverkoop krijgen wij alsnog als restschuld gepresenteerd.
en dat zeg jij toch ook?
mariska32 schreef:jeetje,wat kunnen sommige hier alles serieus opnemen zeg......
de TS weet zelf ook wel dat je met een gedwongen verkoop geen bal opschiet.
als je goed leest staat dat er ook.
santie schreef:mariska32 schreef:jeetje,wat kunnen sommige hier alles serieus opnemen zeg......
de TS weet zelf ook wel dat je met een gedwongen verkoop geen bal opschiet.
als je goed leest staat dat er ook.
Volgens mij gaat het hier ook om een behoorlijk serieus probleem... En het was dan ook serieus advies, maar als jij dat niet goed vind, sorry hoor.