Niet te bevatten dit..... Wat verschrikkelijk. Zo onwerkelijk. Geniet van ieder moment! Ik wens je ontzettend veel sterkte toe.
Suzanne F.
Geplaatst: 05-06-10 18:32
Jeetje ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik wil je alle kracht en sterkte toewensen. Geniet van alle tijd die je nog rest en ik hoop voor je dat dat heeeeel lang is!! Houd moed en geloof! Vecht om die behandelingen door te komen de aankomende tijd! Ik denk aan je!
Jeetje je bent inieder geval wel een doorzetter, zo had ik ergens is gelezen: "Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren." Nogmaals sterkte..
Freppy
Geplaatst: 05-06-10 18:57
Wat een verschrikkelijk bericht. Ik wil je veel kracht toewensen de komende tijd. Geniet van alle mooie momenten. Nogmaals veel sterkte.
Wat een akelig stukje tekst.. Wat een verdriet! Ik hoop dat je nog zoveel tijd krijg om lekker te genieten van je kleine mannetje! Heel veel sterkte voor jou en je omgeving
Ragdollcat
Geplaatst: 05-06-10 19:10
Ik heb net je eerste bericht gelezen op pagina 1, wat erg zeg, ik wens je heel veel sterkte toe en geluk.
Meer weet ik echt niet te zeggen.
xLoki
Geplaatst: 05-06-10 19:43
wat verschrikkelijk!
ik heb heel toevallig gisteravond 'Komt een vrouw bij de dokter gezien...
ik heb er eigenlijk geen woorden voor.. 'sterkte'... maak er het mooiste einde van die je je maar kan bedenken, doe alles wat je nog wou doen voor zover het kan.
Hier word je wel stil van..... soms is de wereld zo oneerlijk. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Hoop dat jullie nog even van elkaar kunnen genieten.
Diablo
Geplaatst: 05-06-10 20:57
Jemig, ik schrik me rot, wat vreselijk.....
Ik heb je eens mogen ontmoeten, bij Femke (Kimmie261) thuis, weet je nog? Er was toen wat met één van mijn meiden, weet niet meer wat het was, maar jij had het zo opgelost....
Ik vind het toch zo verrotte erg voor jullie.....weet niet wat ik moet zeggen, ik kan je alleen maar verschrikkelijk veel kracht en sterkte wensen....
By the way, wat voor camera zoek je?
LovingTweety
Geplaatst: 05-06-10 20:58
***ver, dit meen je niet.
Ik open dit topic met de hoop dat iemand met een weddenschap 10 jaar terug een paardje heeft gewonnen en er nu geweldige dingen mee doet.
In het echt gaat dit over een kwestie die zo veel minder leuk is. 'Onze' Nickyu. Iemand die bijna heeeeeeeeel bokt kent en hier ook thuishoort. Blijf vechten, hou hoop en voornamelijk enorm veel sterkte.
dynamiek
Geplaatst: 05-06-10 21:00
Heb je bericht gelezen, ben sprakeloos, het leven is zo oneerlijk.
Ook ik als volwassen iemand huilt heel vaak, om mijn moeder die ook K heeft
Maar dat je K kan krijgen van de pil, daar ben ik dus net van geschroken.
Ga lekker genieten en je hoofd leegmaken in je bosrit(vakantie)! Zal aan je denken
Ik hoorde het gisteren al van je.. Het is echt ongelovelijk kút!!
Zo oneerlijk..
gillian
Geplaatst: 05-06-10 21:08
Het enige wat ik kan doen is jou en je familie heel veel sterkte wensen... Zou willen dat dat genoeg zou zijn...
Anoniem
Geplaatst: 05-06-10 21:09
Potverdorie meid wat had ik voor je gehoopt dat je dit bericht nooit zou hoeven schrijven. Wat valt hier nou op te zeggen? Dit is zó ongelofelijk oneerlijk, zó ontzettend ka uu tee... Ik kan alleen maar hopen dat je de tijd krijgt die je wenst om je kleine nog wat meer tijd te geven om prachtige herinneringen met jou op te bouwen, in de hoop dat hij die later nog vaak op kan halen met zijn vader. Jemig wat ontzettend zwaar voor jullie allemaal...
poes
Geplaatst: 05-06-10 21:13
Mijn lieve lieve Nicky
Ik ben gewoon kapot van je bericht.
Ik vind het vreselijk dat je je lieve maatje hebt moeten afgeven, maar die heeft bij jou zó'n fijne tijd gehad. En ik weet dat hij je zal opwachten.
Maar o wat doet het een pijn om dit te lezen zeg... jij bent echt een inspiratie voor mij, niet alleen qua spullen maar ook qua inzichten in paarden en mensen, je manier van omgaan. Recht voor de raap maar het hart op de juiste plaats, zoals ik ze graag heb
Ik ga een potje meehuilen geloof ik...
Als er ook maar iets is wat ik voor je kan doen, laat maar horen.
Mandarijn
Geplaatst: 05-06-10 21:15
Jeetje wat verschrikkelijk. Echt heel veel sterkte toegewenst...
sunshine
Geplaatst: 05-06-10 21:17
Wat verschrikkelijk.... zo onwerkelijk..
Ik wens jou en je gezin enorm veel sterkte toe..
zigranta
Geplaatst: 05-06-10 21:19
Ik hoop en gun het je dat je de tijd krijgt om alles te doen wat je nog belangerijk vind om te doen en wil jou en je familie heel veel sterkte wensen!
Voltige96
Geplaatst: 05-06-10 21:21
wat erg! zijn gewoon geen woorden voor! heel veel sterkte!
bobbymp
Geplaatst: 05-06-10 21:23
Jeetje.....
Ben er even helemaal stil van.. Iemand die ik alleen van ''aan de telefoon'' ken.Meteen leuke gesprekken mee heb gevoerd....
Ik wens je heeeeeeeeeeel veel sterkte en geniet van alle mooie momenten die je meemaakt. dikke knuffel van terschelling
MamboBeach
Geplaatst: 05-06-10 21:24
Wat een ontzettend klotenieuws... Ik wil je heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd!
kally
Geplaatst: 05-06-10 21:27
Wat valt er te zeggen, ik hoop dat je nog heel veel tijd gegund wordt, voor jou en je gezin...... Mag ik jullie ontzettend veel sterkte wensen de komende tijd, en ik hoop dat die heel lang duurt.....
Debbie
Geplaatst: 05-06-10 21:28
Pff.. erg onder de indruk van alle kracht en vechtlust die je uitstraalt. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ook voor al je familie.