jameyskatje schreef:hm... d66, christenunie of pvda. maar ben er echt nog niet uit.
maar las gisteren in de krant dat een twijfelende kiezer een dekende kiezer is. dat de partijen zelf nog twijfelend zijn.
dit kwam uit mijn stemwijzer:
ChristenUnie U bent het op 12 punten oneens
Partij voor de Dieren
D66
PvdA
VVD
GroenLinks
CDA
Trots op Nederland
SP
SGP
PVV
klopt dus aardig met mijn overweging, want pvdd zal ik sowieso niet stemmen, dus blijven inderdaad d66, pvda en cu over. wat een toeval!
denk dat ik als moslim zijnde de christenen ga steunen! alhoewel pechtold en cohen me ook zeer aanstaan!
over 30 jaar naar 30%. En daarbij komt wel dat ze de overdrachtsbelasting af willen schaffen, wat het weer makkelijker maakt voor starters om een huis te kopen. Iedereen heeft het over dalende woningprijzen, ''kijk wat er in zweden is gebeurd!'', maar het grote verschil met zwede is dat ze daar 15 jaar geleden in één keer de hypotheekrenteaftrek naar 30% hebben gebracht en dus NIET geleidelijk over 30 jaar
)
Dan maar hier omscholen of zo
Doordat de kosten in de zorg hoger worden laat hij de mensen die wél het geld hebben om hogere ziektekosten te betalen, meer betalen. En dat is in mijn ogen eerlijk.