Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zooist schreef:Beste bokker,
In de afgelopen maanden heb je je aangemeld voor de actie "Wie kan ik blij maken deel II". Inmiddels zijn de goede doelen bekend en willen we gaan beginnen met inzamelen van de spullen.
Het is de bedoeling dat je in het topic kijkt (zie de laatste update) en zelf contact opneemt met een contactpersoon in jouw omgeving. Ik verzoek je om dit per PB te doen zodat we het topic overzichtelijk kunnen houden.
Je kan zelf afspreken of je jouw donatie opstuurt, langsbrengt, ergens halverwege afspreekt of dat het opgehaald moet worden. Niet alle contactpersonen kunnen spullen op komen halen.
Je wordt verzocht om de spullen zoveel mogelijk schoon in te leveren. Dekens graag verpakken in een afgesloten vuilniszak met daarop een papier met de maat, het aantal gram, het soort deken en of er eventueel schade aan de deken is. Dekjes schoongeborsteld en liefst gewassen. Wanneer het niet gewassen is ook graag verpakken in plastic met daarop een duidelijke omschrijving wat er in zit.
Probeer zoveel mogelijk te voorkomen dat er stro of vuiligheid tussen de spullen zit. De regiocontactpersonen bewaren de spullen tot december namelijk in een ruimte thuis. Vorig jaar was mijn zolder zo vervuild dat ik het professioneel heb moeten reinigen. Dat was niet leuk......![]()
In het topic kan je vragen stellen of leuke verhalen over de overdracht. De regiocontactpersonen zullen gevraagd worden om ook zo nu en dan een update te geven in het topic.
Alvast heel erg bedankt voor je medewerking mede namens de goede doelen!
Met vriendelijke groet,
Malene
vevina schreef:Iedereen in omgeving Kaatsheuvel [Efteling] mag de spullen ook naar mij brengen, dan doe ik het naar een goed doel.
Ik zelf heb nog een hoofdstel en een aantal halsters + touwen over die ik naar het goede doel breng.
Goede doel is Paardenopvang Amsterdag
Zooist schreef:enniee schreef:zag dat er geen contactpersoon is voor Fr.? Moet ik mijn winterdeken nou eerst nog laten wassen of kan hij zo mee? (zit modder e.d op)
er is NOG geen contactpersoon voor Friesland, Groningen en Drenthe.
Ik neem alleen gewassen dekens in OF verpakt, zoals in de peebee beschreven is.