ze heeft zoiezo niet hiervan geleerd, ze heeft volgends mij niet eens haar excuus aangeboden en reageerde enkel op de dingen die volgends haar NIET zo waren en niet op de dingen die ze WEL fout heeft gedaan
Mies
Geplaatst: 16-05-10 17:35
Wat voor mailtje ik nu toch heb gehad van haar!!! Hier klopt geen ** van.. Je hebt pb Kitty..
ik hoop dat dat kind snel spijt krijgt! wat triest om zoiets te doen!!! ik heb nu via bokt ook iets gekocht en heb er wel vertrouwen in dat het aankomt! zou het erger vinden dat ik die singel niet heb dan dat geld! wil nu eindelijks welleens echt kunnen doorrijden met mijn 3jarige pony!
kitty_gomez
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-10 18:11
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Mies
Geplaatst: 16-05-10 18:13
kitty_gomez schreef:
Mies schreef:
Wat voor mailtje ik nu toch heb gehad van haar!!! Hier klopt geen ** van.. Je hebt pb Kitty..
je hebt pb terug..
maar van haar hyves daar weet ik niks van hoor...
Nee, dat geloof ik ook niet. Ik snap er niets meer van..
Ik volg dit topic al een tijdje, maar ik schrok toch wel hoor, zo'n grote groep gedupeerden Ik heb éenmaal iets met haar geruild, maar dat is ze toen komen brengen, dus zoveel fouts kon daar niet gebeuren
Ik vind het maar raarhoor, kreeg ook een heelraar berichtje van haar op hyves, klopt niks van, denk ik..
elmiran
Geplaatst: 17-05-10 00:56
Ik heb het een keer via bokt gehad dat ik betaald had, maar na 3 maanden nog steeds mijn dekje niet had. Heb toen de ING gebeld, en duidelijk uitgelegd wat er gebeurd was. Na een maand ontving ik een brief, en werd mijn geld terug gestort.
Ik zat al na 1 week bij de Rabo om te vragen of ze het konden storneren. Omdat ik zelf toestemming heb gegeven voor de betaling, kunnen ze dat niet doen.
kitty_gomez
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-10 10:23
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Zoiets is altijd zwaar kl*te, ik heb dit zelf een keer meegemaakt via bokt, gelukkig maar 1 keer. Voor 60 euro aan kleding/spullen en vervolgens niet meer reageren. Helaas konden de modjes hier ook weinig aandoen, aangezien bokken op die momenten best anoniem kan zijn, zonder info in iemands profiel.
Elamor
Geplaatst: 17-05-10 10:46
jeetje.. lees al tijdje mee, wat triest van het meisje.. mag ik weten waar ze woont? als het in de buurt wil ik er best heen gaan!
is er geen bokkende politieagente die in de buurt woont, die effe in uniform langs kan gaan, en een gesprek met haar en haar ouders kan hebben. dat schrikt misschien wel af.
TS en andere gedupeerden, ik hoop echt dat jullie je geld terug krijgen!!
@Sandra Helaas (?) mag dat niet zomaar. Een politieagent mag daar nooit misbruik van maken.
Cahill
Geplaatst: 17-05-10 12:32
Je hebt toch ook die 'chippendales' die verkleed gaan als agent? Die maken geen misbruik van hun dienstplicht... alz ze daarna maar een showtje weg geven.....!!!!!
Als ik het niet zou krijgen dan ben ik wel bereid om er heen te gaan. Maar het lijkt erop dat het 'hopelijk' goed gaat komen. Maar nogmaals laat ze ons wachten.....