smoes verzinnen voor koninginnenacht..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:47

Stitchy schreef:
Nee hoor alle disco's zijn 16+ dit is omdat er alcohol word geschonken, je hebt ook nog van die teenage party's voor mensen onder de 16 jaar, daar word geen alcohol geschonken.

Wij hebben een 14+ disco, waar ze werken met polsbandjes die de beveiliging bij je aandoet als je 16 bent. Geen polsbandje = geen drank.

iirrssjjee

Re: smoes verzinnen voor koninginnenacht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:48

Ik vraag me ook wel af hoe Danieke dan binnen komt...

biesbas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:48

KiWiKo schreef:
WOW, we hebben een winnaar :D :D :D

Zo bijzonder is het niet om op je veertiende uit te gaan, veel mensen die ik ken doen het ook en drinken ook alcohol. ;)
Ik keur het natuurlijk niet goed. Zelf drink ik ook geen alcohol. (Ik ben 14)

Stitchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:49

melsh schreef:
Stitchy schreef:
Nee hoor alle disco's zijn 16+ dit is omdat er alcohol word geschonken, je hebt ook nog van die teenage party's voor mensen onder de 16 jaar, daar word geen alcohol geschonken.

Wij hebben een 14+ disco, waar ze werken met polsbandjes die de beveiliging bij je aandoet als je 16 bent. Geen polsbandje = geen drank.

Ah kijk dat vind ik ook super geregeld!

Stitchy

iirrssjjee schreef:

Zware make-up doet helaas wonderen...

iirrssjjee

Citaat:
ik moet alles zelf betalen en ik ben 15.

Dat is nogal logisch, aangezien je ouders niet weten dat je uit gaat...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:50

Stitchy schreef:
iirrssjjee schreef:

Helaas wel ja...
Ze zouden eens naar een id-bewijs moeten vragen, dan komen ze er mooi niet in...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:51

melsh schreef:
Stitchy schreef:

Vaak zijn die pols bandjes heeel makkelijk mee te kloten. Je zorgt dat ze dat ding niet te strak doen. En zo wissel je je bandje met iemand van 16 en weer terug ;) Zelf doe ik dit trouwens niet(drink niet eens vaak alcohol) .. maar ken veel mensen die het wel doen.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:51

Stitchy schreef:

Klopt, Je MOET 16 zijn om ergens binnen te komen waar ze drank verkopen.
Of een bandje om..
Jammer dat ze niet streng genoeg controleren...

Verder ga ik helemaal mee met kiwiko..

Vind het altijd zo jammer dat die kinders van 15 niet bij mij de kroeg in stappen, Breng ze zelf naar buiten.. Of van die grappemakers die een agecoin willen voor peuke maar net dr legitimatie vergeten zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:52

iirrssjjee schreef:
Stitchy schreef:

Helaas wel ja...
Ze zouden eens naar een id-bewijs moeten vragen, dan komen ze er mooi niet in...

Ook daar is wat op te bedenken ;) valse ID (gewoon uitgeprint papiertje die in je portomonee in dat doorzichtige stukje) en dan laten zien.. in het donker merkt niemand het verschil.. Of de ID van een oudere zus die veel op je lijkt..

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:53

melsh schreef:
Stitchy schreef:

Vaak zijn die pols bandjes heeel makkelijk mee te kloten. Je zorgt dat ze dat ding niet te strak doen. En zo wissel je je bandje met iemand van 16 en weer terug ;) Zelf doe ik dit trouwens niet(drink niet eens vaak alcohol) .. maar ken veel mensen die het wel doen.[/quote]

Maar toch is dit wel beter geregeld dan in de meeste disco''s ;)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:53

zal ik het effe stug vertellen :) :)

ik was 15 en werkte in een discotheek :) heb ik slechts tot mijn 28ste volgehouden..........

en je wil niet weten hoeveel ellende ik heb gezien in die 13 jaar met jonge meiden....... die dachten dat ze het allemaal wel wisten!!

Ik was veilig, ik was personeel........... maar hemellief zeg!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:54

iirrssjjee schreef:
Maar toch is dit wel beter geregeld dan in de meeste disco''s ;)

Dat wel, maar toch. Het is allemaal zo makkelijk te omzeilen..

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:54

Anoniem schreef:
Ook daar is wat op te bedenken ;) valse ID (gewoon uitgeprint papiertje die in je portomonee in dat doorzichtige stukje) en dan laten zien.. in het donker merkt niemand het verschil.. Of de ID van een oudere zus die veel op je lijkt..

Bij ons hebben ze daar ok wat op, Je moet hem dr uit halen en ze gaan ineens vragen wat je sterrenbeeld is of je geboortedatum dat soort dingen..
Zouden ze in meer kroegen moeten doen..

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:55

Anoniem schreef:
iirrssjjee schreef:

Helaas wel ja...

Ik ken zo'n man die beviliging is, die vraagt er vaak niet eens naar....
En inddd, zo kunnen ze dat ook doen.
Toch jammer dat je zulke zielige personen ertussen heb zitten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:55

iirrssjjee schreef:
Anoniem schreef:

Ik ken zo'n man die beviliging is, die vraagt er vaak niet eens naar....
En inddd, zo kunnen ze dat ook doen.
Toch jammer dat je zulke zielige personen ertussen heb zitten...

Dat ben ik helemaal met je eens.. Er lopen veel slechte beveiligers rond...

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:57

KiWiKo schreef:
zal ik het effe stug vertellen :) :)

ik was 15 en werkte in een discotheek :) heb ik slechts tot mijn 28ste volgehouden..........

en je wil niet weten hoeveel ellende ik heb gezien in die 13 jaar met jonge meiden....... die dachten dat ze het allemaal wel wisten!!

Ik was veilig, ik was personeel........... maar hemellief zeg!!!

Hier nog 1 hoor...
Ben nu 20 werk vanaf me 13de in de horeca en sinds 2 jaar in de kroeg..
In die 2 jaar dat ik in deze kroeg werk heb ik dingen gezien..
Mijn hemel..

Jonge meiden die half dood liggen te gaan van teveel drank op (liggen dan op de stoep bij ons omdat ze bij de buren wel kunnen zuipen) , Vecht partije waar van die meiden zich mee gaan bemoeien en ok een paar klappe krijgen en ga zo maar door..
Zelfs een keer zo erg dat ik van mn baas naar achter moest omdat het zo uit de klauwe liep, Moet dr niet aan denken dat mijn 15jarige dochter dr dan tussen zou lopen.. :n

Stitchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:57

Ik kan me absoluut niet indenken dat ik vroeger ooit dat lef heb gehad. Toen ik 15 was wou ik ook wel eens uit kijken hoe het was. Ik mocht niet van mijn ouders omdat ze mij toch nog wat te jong vond. Uiteindelijk netjes gewacht tot 16 jaar en toen kreeg ik toestemming van mijn ouders. Ik mocht tot half 3 uit dan kwam mijn vader mij persoonlijk weer ophalen. Ze hadden liever niet dat ik met al die bezopen lui op straat kwam. Naja misschien is dat wel heel overdreven. Maar ik snap ook niet dat er nog ouders zijn die hun kinderen van 15 jaar gewoon maar uit laten gaan om het gezeur maar zat te zijn. Ouders zijn vaak helemaal niet de baas mee over hun bloed eigen kinderen.

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:58

iirrssjjee schreef:

Vals ID kaart? Doen hier zoooveel.. of van iemand anders die wel 16 is.
En in de discotheek word je raar aangekeken wanneer je op een lacherige manier zegt 'stomme 15 jarige sletjes hier weer'
Dat zijn ze vaak namelijk wel, heus niet iedereen hoor.. ;)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:59

michellee73 schreef:
iirrssjjee schreef:

En in de discotheek word je raar aangekeken wanneer je op een lacherige manier zegt 'stomme 15 jarige sletjes hier weer'

Ik vind het wel zielig hoor, als je een valse ID maakt, alleen maar om uit te kunnen gaan...
Je verziekt wel je leven...

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 18:00

Nou ik woon in Amsterdam en echt niet iedereen wort gecontroleerd ;). Het is wel streng maar al gauw kom je met een groep leuke meiden (ik heb oudere vriendinnen van 17ongeveer) binnen. Overigens ga ik ook naar feestjes enzo waar ik wel een drankje drink. Mijn ouders weten altijd waar ik ben, en ik fors gewoon met vriendinnen naar huis.

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 18:01

iirrssjjee schreef:
michellee73 schreef:

Ik vind het wel zielig hoor, als je een valse ID maakt, alleen maar om uit te kunnen gaan...
Je verziekt wel je leven...

Ja klopt.. ik heb het zelf ook nooit gedaan hoor :)

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 18:03

Je leven verziek je er niet mee hoor ;). Het is geen doodzonde ofzo.. En oh, mijn ouders zijn best wel vrij en daarom doe ik ook geen gekke dingen. Als iets je verboden wordt doe je het juist sneller denk ik omdat het dan spannend is ;). Vaak is mijn zus ook wel op de huisfeestjes waar ik heenga, en anders ga ik altijd met vriendinnen die mijn ouders ook kennen/de ouders daarvan dus dat vertrouwen ze wel.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 18:03

Haha snap ik ;)
Ik ook niet

@IsabelvS: dat is inderdaad waar.

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 18:05

IsabelvS schreef:
Je leven verziek je er niet mee hoor ;). Het is geen doodzonde ofzo.. En oh, mijn ouders zijn best wel vrij en daarom doe ik ook geen gekke dingen. Als iets je verboden wordt doe je het juist sneller denk ik omdat het dan spannend is ;). Vaak is mijn zus ook wel op de huisfeestjes waar ik heenga, en anders ga ik altijd met vriendinnen die mijn ouders ook kennen/de ouders daarvan dus dat vertrouwen ze wel.

Inderdaad.. omdat ik veel mag, mijn ouders mij de ruimte geven.. vertel je ze ook ongeveer alles :j