Heb zelf nou een 5 cm hak, dat loopt niet zo heel moeilijk! Ik heb een gebroken enkel gehad, dus dan zal het jou toch al helemaal moeten lukken? En anders zwarte ballerina's ofzo?
astriidj
Geplaatst: 11-04-10 18:00
M'n galajurk is binnen Van de week ff kijken of ik tijd heb om 'm op te halen.
wouw wat een leuke jurkjes! Dat word een moeilijke keuze!
__PrinCes
Geplaatst: 15-04-10 22:05
Ja Vind het jammer dat het bij ons geen gala gala is zegmaar. Niet met lange jurken en uitgebreid en alles.. Dus gewoon zo'n cocktail jurkje is prima.. Wil ook niet overdressed komen ofzo dus hij hoeft niet te opvallend zijn.
Jeanneee_
Geplaatst: 15-04-10 22:06
Die jurkjes zijn leuk zeg! Mijn vriend heeft een pak geregeld, wij zijn er klaar voor haha.
Maar het staat ook allemaal leuk, je kiest toch allemaal een jurk die bij je past en die je goed staat!
wonderworst_
Geplaatst: 17-04-10 14:43
ik heb volgende week gala!!
eerst had ik deze bij de mango gezien, in het echt stond ie veel leuker, ander soort stofje dan op de foto lijkt, dus was al bijna zeker dat ik die zou kopen, maar,,, toen kwam ik deze tegen: en nu heb ik deze besteld! ik vind hem zoooo leuk!!
laat ook me haartjes nog doen, dus volgende week zal ik wel een foto plaatsen als ik hem binnen heb en aanheb!
Laatst bijgewerkt door wonderworst_ op 17-04-10 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt
dankje! ik heb hem aanstaande vrijdag! heb er wel erg zin in. heb twee jaar geleden ook een examen gala gehad ( eerst vmbo gedaan en dan nu dus havo ), en die was ook echt super, toen had ik alleen een lange jurk, dus ik wilde nu echt een korte!! zal ff kijken of ik een foto kan vinden van mij jurk van vorige keer!
wonderworst_
Geplaatst: 17-04-10 14:54
vorig jaar had ik voor mijn eindexamen gala deze twee jurken gepast:
ik had uiteindelijk de rode gekozen, maar vond achteraf toch super jammer dat ik niet voor de bruine was gegaan, want die was me echt op het lijf geschreven, maarja niks aan te doen
StillAngel
Geplaatst: 17-04-10 15:05
Als ik eerlijk moet zijn vind ik inderdaad de bruine bij jou wel leuker staan.