Maar ik schaam me echt altijd dood als ik als eerste wegmoet, nota bene wordt opgehaald door pappie.. nee.. vind het echt niks.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polivy schreef:Even vraagje algemeen: hoe laat gaan/gingen jullie dan allemaal je bed weer uit de volgende dag?
dan zet ik de wekker gewoon 

)
.
Daarna weer naar buiten, (meerdere) sigaretjes roken totdat iedereen klaar is met vechten/zoenen/ruziemaken etc. Dan rond half 6 half lallend en half fietsend naar huis. (De aankomsttijd is dan meestal zo`n kwart over 6. traject van 10 minuutjes fietsen in nuchtere toestand.
)
) En daarna je geld uitgeven op de kermis! Tussen de middag even naar huis omdat je de bodem van je portomonnee hebt gezien en weer naar de kermis! Dan kom je s'avonds rond 8 uur thuis en val je in slaap op de deurmat.
Geweldig.

en ik ben 17.
Wel gingen we bijna altijd naar een plaatselijke discotheek die om half 3 dicht ging 
Maar goed mijn moeder liet mij aardig vrij. Had 2 zussen en een broer die mij voor waren gegaan op het gebied van uitgaan en daarbij was het een plaatselijke discotheek waar eigenlijk nooit wat gebeurde...tinkert_tje schreef:ik ben niet van plan om haar uitgaan te gaan betalen
denk ik nou krom of niet ?