Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elma_ schreef:Shanna: weet ik niet.. dat durf ik niet uit te proberen, strax is dat helemaal niet goed krijgt ie vette paniekaanvallen ofzo.. ik hoor ook weleens over mensen die kinderen vastbinden aan het bed.. Ik snap dat niet...
KiWiKo schreef:Elma_ schreef:ja die is zich duidelijk aan t afzetten tegen de wereldDat word nog een leuke puber haha
en ........... dus moet je dit maar gedrag maar goedvinden?????? sorrie
Elma_ schreef:Shanna: ik heb de box nu staan voor mila, dus die staat op half hoog.. Als ik hem daar in zet dan Kukelt ie er uit dat weet ik nu al.. dan moet ik de hele dag door dat ding verstellen en alle speelgoed eruit halen.. dat word ook nie wat...
Nakisha: ja hij helpt me ook al de schone vaat op te ruimen, hij mag dan een pan in het kastje doen vind ie helemaal het einde! en als hij het wel goed doet beloon ik hem altijd uitbundig, maar lijkt hem wel niks te doen..
Het is moeilijk uit te leggen maar als hij een woedeaanval krijgt (noem ik t maar even) dan heb ik geen contact meer met hem.. Dan wil hij me niet aankijken, rent ie weg en negeert ie me straal.. dan sta je daar dus machteloos te staan met je 2 jarige.....
Elma_ schreef:hahah kelly, ook geweldig!
Trouwens over dat afspraakjes maken.. dat wil hij niet snappen of snapt hij niet, want als ik zeg we gaan nu eten en dan in bad, staat hij al met zn broekje op zn knieen bij de deur BAD??! BAD??!