Oww oww Vanavond op 538 Relatie test

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:06

Ariebombarie schreef:
dan moet je zeggen dat je het er niet mee eens bent, niet dat het flauw is. dat is gewoon mijn mening, geen flauwe niet onderbouwde relreactie ;)

En mijn mening is dat ik het flauw vind ;)
En dat het niet klopt wat je zegt. :) Maar zoals ik al zei, weer on-topic.

Ariebombarie

Re: Oww oww Vanavond op 538 Relatie test

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:07

onderbouw je antwoord alsjeblieft :) wat klopt er niet aan?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:11

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:22

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:36

Ik ben het met Miracle eens, hoor. Je kunt het een stomme actie vinden om je voor zoiets op te geven, maar moet er dan meteen weer zo'n negatieve draai een het topic worden gegeven door over het IQ of EQ van de TS te gaan speculeren? Dat staat er volgens mij volledig los van en het is totaal niet nodig om daar zo'n denigrerende opmerking over te maken :) .

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:16

Denise schreef:
Ik ben het met Miracle eens, hoor. Je kunt het een stomme actie vinden om je voor zoiets op te geven, maar moet er dan meteen weer zo'n negatieve draai een het topic worden gegeven door over het IQ of EQ van de TS te gaan speculeren? Dat staat er volgens mij volledig los van en het is totaal niet nodig om daar zo'n denigrerende opmerking over te maken :) .

Amen. _/-\o_

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:23

Dacht je echt dat je er nooit in zou komen? Serieus :+ ??
Volgens mij zijn ze altijd weer blij dat er mensen zo dom zijn om hun relatie op het spel te zetten live op de radio...
Als mijn vriend dit mij zou flikken zou ik er echt klaar mee zijn, wat een teken van wantrouwen en ik vind het ook niet van respect getuigen dat je je vriend zo te kakken zet op de radio. Want zelfs als hij het meisje netjes afwijst is dat landelijk op de radio te horen geweest dat jij je vriend niet vertrouwt...

Desalniettemin hoop ik natuurlijk voor jou dat hij er niet op in gaat ;). Zal morgen de update eens checken.

Succes!
Laatst bijgewerkt door Rinoa op 23-02-10 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:26

zal mij benieuwen. Dit loopt namelijk vaak niet goed af.

ladynaomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:33

Rinoa schreef:
Dacht je echt dat je er nooit in zou komen? Serieus :+ ??
Volgens mij zijn ze altijd weer blij dat er mensen zo dom zijn om hun relatie op het spel te zetten live op de radio...
Als mijn vriend dit mij zou flikken zou ik er echt klaar mee zijn, wat een teken van wantrouwen en ik vind het ook niet van respect getuigen dat je je vriend zo te kakken zet op de radio. Want zelfs als hij het meisje netjes afwijst is dat landelijk op de radio te horen geweest dat jij je vriend niet vertrouwt...

Desalniettemin hoop ik natuurlijk voor jou dat hij er niet op in gaat ;). Zal morgen de update eens checken.

Succes!

Waarom nou meteen weer iemand dom noemen? Zij heeft er voor gekozen om zich op te geven en was verrast dat ze gebeld werd. Het is toch aan haar of ze dit wilt ja of nee? Iemand dan meteen dom, dat is pas dom...

Groetjes Naomi

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:36

Oh oh wat spannend, ben erg benieuwd!
Ik hoop voor je dat hij er niet op ingaat. Maar wel raar dat hij niets verteld heeft..

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:46

ladynaomi schreef:
Waarom nou meteen weer iemand dom noemen? Zij heeft er voor gekozen om zich op te geven en was verrast dat ze gebeld werd. Het is toch aan haar of ze dit wilt ja of nee? Iemand dan meteen dom, dat is pas dom...

Groetjes Naomi

Nou mag ik het dom vinden dat je zo je relatie op het spel zet? Ik zeg nergens dat TS dom is, ik ken haar verder niet dus kan daar niet over oordelen. Er is een verschil tussen iets (= een actie) dom vinden en iemand (= een persoon) dom vinden, dus niet meteen conclusies trekken.
Ik geef gewoon mijn mening en ik hoop oprecht voor TS dat het allemaal meevalt vanavond.

*Edit* Oh lees net je laatste zinnetje.. Lachwekkend dat je nu zelf doet waar je mij op aanspreekt :+

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:48

Kunnen jullie niet dit topic laten waarvoor het bedoeld was, in plaats van een oneindige discussie te volgen..?

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:51

Waarom mogen mensen niet gewoon zeggen wat ze ergens van vinden? Je mag alleen iets positiefs of leuks zeggen en anders ga je maar op je vingers zitten. Wat een onzin, het is toch zeker een forum;
Wikipedia schreef:
Een internetforum of discussieforum (meestal gewoon: forum; meervoud: fora of forums) bestaat uit digitale publieke discussie-pagina's op het Wereldwijde web.

Een discussie is toch niet alleen veer-in-je-reet-steek-geklets, dat is zeggen wat je ergens van vind. Word echt weleens een beetje moe van al die overdreven overgevoeligheden van Boktbezoekers. De meeste mensen vinden het niet zo gek en reageren leuk, een aantal mensen vind het een beetje dom, dat is toch prima? Als we allemaal overal hetzelfde over zouden denken en het overal over eens zouden zijn zou er weinig te kletsen zijn op een forum...

Devaney2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:51

Maar heeft jouw vriend je nog niet verteld dat hij door een vreemd meisje is gebeld omdat ze met hem uitwil? Dat lijkt mij namelijk vrij normaal om te vertellen als zoiets gebeurd.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:53

blauw00gje schreef:
Kunnen jullie niet dit topic laten waarvoor het bedoeld was, in plaats van een oneindige discussie te volgen..?

Nee dit is een nuttige bijdrage :+
Topic is toch ook bedoeld om meningen van anderen te krijgen of zie ik dat nu verkeerd? Of mag je alleen maar reageren als je het allemaal leuk vindt? Die boktregel kende ik nog niet nl.

Ik ben erg benieuwd hoe het loopt vannacht en morgen ga ik zsm kijken voor de update. Nogmaals succes TS.

Ah zie net dat Luxx hetzelfde zegt...

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 22:54

succes

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:31

bijnaaa :D :D ;) }>

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:39

Iemand een link waar k kan mee luisteren en hoe lat komt het er precies op?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:40

hoe is het nou afgelopen?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:40

Tkomt nog ;)

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:41

Dus ik heb alvast Radio 538 opgezet, voor het geval ik het vergeet, kan ik het niet missen haha :Y).
geweldig dit moet ik egt horen xd, ik heb even doorgezocht, om 0:00 is het dus.. ik wou wat vroeger naar bed
maarjah belangrijke dingen komen ertussen door _/-\o_

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:42

WinSel schreef:
Iemand een link waar k kan mee luisteren en hoe lat komt het er precies op?

Nederland.fm

en dan op zo'n banner klikken van Radio 538, eerst komt er reclame (bij mij altijd) en dan gewoon wachten tot 0:00 . XD

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:43

zo laat ? :')
ik lees het morgen wel :o

Muluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:48

Och jeetje, ik dacht altijd dat dat hele programma onderdeel in scene was gezet joh.. :') om te huilen dat het niet zo is eigenlijk.

Maar als ik het goed begrijp is hij enige tijd (2 weken) terug al gebeld door een zogenaamd hitsige ding ;) Jij wist toen nog niet dat jij 'uitgekozen' was voor dit 'spel'. Heeft hij niets gezegd van goh moet je eens horen wat me nu is overkomen?? of wat ik nu toch mee heb genmaakt? o.i.d?

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 00:01