Ariebombarie schreef:dan moet je zeggen dat je het er niet mee eens bent, niet dat het flauw is. dat is gewoon mijn mening, geen flauwe niet onderbouwde relreactie
En mijn mening is dat ik het flauw vind

En dat het niet klopt wat je zegt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Denise schreef:Ik ben het met Miracle eens, hoor. Je kunt het een stomme actie vinden om je voor zoiets op te geven, maar moet er dan meteen weer zo'n negatieve draai een het topic worden gegeven door over het IQ of EQ van de TS te gaan speculeren? Dat staat er volgens mij volledig los van en het is totaal niet nodig om daar zo'n denigrerende opmerking over te maken.
Rinoa schreef:Dacht je echt dat je er nooit in zou komen? Serieus??
Volgens mij zijn ze altijd weer blij dat er mensen zo dom zijn om hun relatie op het spel te zetten live op de radio...
Als mijn vriend dit mij zou flikken zou ik er echt klaar mee zijn, wat een teken van wantrouwen en ik vind het ook niet van respect getuigen dat je je vriend zo te kakken zet op de radio. Want zelfs als hij het meisje netjes afwijst is dat landelijk op de radio te horen geweest dat jij je vriend niet vertrouwt...
Desalniettemin hoop ik natuurlijk voor jou dat hij er niet op in gaat. Zal morgen de update eens checken.
Succes!
ladynaomi schreef:Waarom nou meteen weer iemand dom noemen? Zij heeft er voor gekozen om zich op te geven en was verrast dat ze gebeld werd. Het is toch aan haar of ze dit wilt ja of nee? Iemand dan meteen dom, dat is pas dom...
Groetjes Naomi
Wikipedia schreef:Een internetforum of discussieforum (meestal gewoon: forum; meervoud: fora of forums) bestaat uit digitale publieke discussie-pagina's op het Wereldwijde web.
blauw00gje schreef:Kunnen jullie niet dit topic laten waarvoor het bedoeld was, in plaats van een oneindige discussie te volgen..?