Door ziekte uiteindelijk ook nog eens in de wat is het WW of uitkering terecht komen is niets waar je om vraagt en als "ongezond" persoon is het veel moeilijker om een baan te vinden die bij je past

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miep1979 schreef:De situatie van Lotus vind ik hier id passend
Door ziekte uiteindelijk ook nog eens in de wat is het WW of uitkering terecht komen is niets waar je om vraagt en als "ongezond" persoon is het veel moeilijker om een baan te vinden die bij je past
breezy302 schreef:Wil het ook even kwijt dat dit topic gaat over WERKLOZEN niet mensen die ziek thuis zitten of op zwangerschapsverlof zijn. Dan krijg je namelijk ook nog gewoon doorbetaald en kun je weer beginnen zodra je daar klaar voor bent. Die zitten niet met het UWV of andere instanties.
miep1979 schreef:ID Lotus
Ik kan mijn beperking nog verdoezelen, maar in jou geval is het een stuk moeilijker
Ik wens je iig heel veel succes met solliciteren en ergens is er wel een baan voor je
breezy302 schreef:Ik ook maak dan een : Ik verveel me en klaag erover topic aan.
Antheman schreef:breezy302 schreef:Wil het ook even kwijt dat dit topic gaat over WERKLOZEN niet mensen die ziek thuis zitten of op zwangerschapsverlof zijn.
En bedankt maar weer.
Kom nog een keer met ervaringstips langs, zeg.
breezy302 schreef:Ja in de zorg zijn ook veel vrijwilligers nodig maar ik wil geen vrijwiliger zijn! Ik wil een normale baan en geld verdienen.
Ga van de week eens bij de Greenery kijken. Die hebben altijd mensen nodig en dan solliciteer ik ondertussen naar banen die ik wel graag wil hebben.
miep1979 schreef:Lotus83 schreef:Wat ik me afvraag:
Wat nou als je en een beperking hebt (zoals ik) en zwanger bent, en geen baan hebt?
In welk topic hoor je dan thuis?
Het voorgestelde te openen klaag topic![]()
IMO ben je hier op je plek in zo'n situatie
Maar ja.............. wie ben ik
nowornever schreef:Ik heb het topic nu al een aantal keer voorbij zien komen en elke keer weer wat gelezen. Maar ik dacht altijd dat als mensen wilden werken ze wel werk zouden vinden. Maar ik zie toch steeds meer om me heen dat dat toch niet helemaal zo is en al helemaal niet op het moment. En ik heb me nooit beseft dat het juist voor die mensen heel zwaar is. Ik wens in ieder geval de mensen die werk zoeken heel veel succes en ik wil alleen maar zeggen probeer de moed erin te houden.
Marilla schreef:Wat ik me afvraag, wat is er anders aan de dag doorkomen als je ziek bent en daardoor niet kan werken of gewoon werkeloos zijn?
Ik heb ook een ziekte waardoor ik geen passend werk kan vinden. Maar dat wilt nog niet zeggen dat ik de dagen gewoon goed door kan komen.
Lotus, heb je er al eens over nagedacht om samen met het UWV naar schikkend werk te gaan zoeken?
nowornever schreef:Ik heb het topic nu al een aantal keer voorbij zien komen en elke keer weer wat gelezen. Maar ik dacht altijd dat als mensen wilden werken ze wel werk zouden vinden. Maar ik zie toch steeds meer om me heen dat dat toch niet helemaal zo is en al helemaal niet op het moment. En ik heb me nooit beseft dat het juist voor die mensen heel zwaar is. Ik wens in ieder geval de mensen die werk zoeken heel veel succes en ik wil alleen maar zeggen probeer de moed erin te houden.