Toen ik nog kranten liep vond ik het ook leuk om wat extra's te krijgen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
superwoman schreef:Nargini schreef:Kan ook een klein stickertje zijn hoor, dat heeft iemand in mijn wijk ook, gewoon een klein briefje boven de brievenbus. Oké, de eerste keer zag ik het over t hoofd, maar toen ben ik erop gewezen en sindsdien wist ik het wel. En van dat vakkenvuller.. dat ga ik ook zeker doen! Alleen wacht ik even tot ik 16 ben (maart) - 15 jarigen hoeven ze hier niet.
Dan nog ga ik geen lelijke stickers plakken![]()
Het is niet zo gek dat ze geen 15 jarige willen. De wet is nogal streng en zorgt ervoor dat de werkgever het erg lastig vind om een 15 jarige te laten werken.

Nargini schreef:Tja, die folderbezorgers kunnen toch ook niet ruiken dat jij geen folders wilt? Zeg het ze anders als ze aan de deur komen, dat ze niet elke week (of nooit) bij jouw adres de folders erin te hoeven gooien. En ik vind het ook niet gek hoor, daarom wacht ik ook even
Yvettee_4 schreef:ik heb gister avond ook kaartjes gelopen,
ttoch nog gewoon bijna 60 euro opgehaald. ik loop een gratis krantje
ik vond het wel best, ben een deel niet langsgeweest en van 1 vrouw kreeg ik 10 euro.
sommige zijden ook oke dankjewel ja jij ook, doei. en die deden de deur zo dicht

MarvanTom schreef:Wij geven niets meer voortaan.
...
Heeft dat rotjong die mans wijk afgelopen met gestolen of nagemaakte kaartjes!![]()
...
Bah, wat een achterlijk gedoe zo!
miep1979 schreef:ik ben bedonderd
Gisteren stond er een meisje aan de deur, pak een euro kinkt kijkt beteuterd en ik knal de deur dicht.
Leg hem bij de kaartjes.........
Was dezelfde krant al geweest bij mijn vriend
Heel asociaal

)
Ze zouden wellicht ook niets krijgen omdat we deBabsiej schreef:Heb de zondagskrant al binnen ....![]()
Kan je die in dit geval niet gewoon op zondag lopenEn straks nog komen bietsen ook he, kaartje zat er niet bij
Samen met een vriendin loop ik ook nog de westervoortpost en met zijn tweeen hebben we 387 euro opgehaald
Veel mensen konden er wel om lachen, wij met kerstmuts op, en dan begon zij: 'de westervoorpost' ik: 'en de zondagskrant' samen: 'en wij! wensen u prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
'
_nicolle_ schreef:Veel mensen konden er wel om lachen, wij met kerstmuts op, en dan begon zij: 'de westervoorpost' ik: 'en de zondagskrant' samen: 'en wij! wensen u prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!'
Tja en dat je ook salaris krijgt, dat klopt. Ik weet eigenlijk ook niet wie het heeft verzonnen..
Maar ik neem niet alleen de kaartjes mee maar ook gelijk de folders en huis aan huis bladen, dan zien ze tenminste dat je de 'echte' bent. Er was ook een vrouw die zei: 'Maar jullie zijn toch al langs geweest?' Ik was echt heel verbaasd en zei netjes van nee dat is niet zo.
Toch leuk om ze gewoon een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar te wensen. Er was ook nog een jongen die aan het oppassen was en die gaf gewoon 5 euro! Wow, toen was ik ook happy