Wat een verschil.. Woon op kamers in Groningen, en ben gister met heel veel moeite op school gekomen. Daar lag echt een gigantisch pak ja, niet normaal! Aangezien alle colleges en tentamens afgelast waren, ben ik gistermiddag lekker naar huis (Twente) gegaan. En hier ligt dus echt bijna niks!
Wat een leuke foto´s! zeker dat zonnetje erbij. Woon zelf in omgeving eindhoven, paar cm. OVeral ligt wel een mooi laagje, maar mag best nog wat meer bijkomen
Hier ligt zo goed als niks! Zal straks is een foto maken en plaatsen.
aerdenhout1
Geplaatst: 18-12-09 18:59
Dana01 schreef:
zoveel:
AAAAH GOSSieeee...de stumper!! Weet hoe het voelt, heb een aantal jaren geleden ongeveer net zo vast gezeten..was alleen met de auto! Ze kunnen er nu nog om lachen hier op stal! Nu ligt er denk een cm of 5 dus niet zo heel veel. Paarden hebben de hele dag buiten gestaan, en de bak is nog steeds redelijk te gaan. Ben dus wel in mijn nopjes met die 5 cm!!!
In ieder geval te veel om mn paard naar huis te kunnen halen In Dronten ligt zo'n 15 a 20 cm. Waar ik zelf woon nog geen 2 cm. Maar paard moet dus van dronten naar huis..maar weet niet of dat gaat lukken helaas
Hier in Gelderland zo goed als niets! Balen jonge, als ik die foto's zie denk ik echt van: waarom wij niet!
Coby
Moderator Over Paarden
The one and only
Geplaatst: 18-12-09 19:35
Bij ons omg. Heerenveen ligt ook heel erg veel. Nadeel is dat wij een lange oprijlaan hebben met grind, dus auto moet goed zijn best doen Van mij mag het per direct weer dooien. Gisteren in de slip gezeten, dus wil niet meer op de weg!