SamSter schreef:K zit hier weer met open mond, Dacht ik even dat jullie het zouden uitpraten en nu ineens weer niet...
Dat mevrouw naar een ander gaat is idd niet goed van dr, Dat jij niet aan een touw gezet wil worden kan ik begrijpen, Maar potverdorrie je bent 21 jaar , je kan sex hebben, en je kan het dus blijkbaar ook onveilig doen...
Toon je ballen gast!
Als jij echt je kind wilt blijven zien bel dan naar instansies die je kunnen helpen.
Blijf niet zielig aan de zijlijn hangen , In de tijd dat je hier medelijde probeer te kweken had je allang actie kunnen ondernemen.
Dat ik in je post leest " ik heb dr geblokkerd en verwijderd" ga ik dr van uit dat het via de chat is besproken, Sinds wanneer bespreek je dingen over een kind via chat?
Het is geen pakje boter!
We praten hier over iets dat leeft en ademt en graag liefde wilt hebben.
Mooie start van je leven zeg 2 ouders die zich gedragen als kinders van 11 jaar!
Kan iedereen die vind dat de TS niets verweten kan worden zich asjeblieft een half uur in dit kleine
hummeltje verplaatsen wat hier midden in zit?
Ookal is het nog zo jong geloof me het krijgt alles mee!
Gedrag jullie! Jij en die meid!
Ook zei is net zo fout bezig!
Mijn hemel op dit moment ben ik zo blij met de man die naast me zit,Als je mijn vent was had ik je aan de ballen opgehangen en als die vriendin mijn vriendin was had ik persoonlijk der baarmoeder dr uit getrokken, Als jullie beide niet in staat zijn fastoenlijk te doen verdienen jullie in mijn ogen geen kinderen.
Excuus voor dit bericht , ik word hier echt heel verdrietig en boos van.
Ik kan niet anders zeggen dan helemaal mee eens