Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
waikiki_6 schreef:Wanneer wordt dit waar gebracht? Want als ik het morgen op de post doe, wil ik graag weten of ik nog op tijd ben.... Of wordt het vandaag al gebracht. Ik kan vandaag echt nergens heen. IK heb geen rijbewijs ( ben 17) en de bussen rijden niet:(. Dus ik wil het best via TNT verzenden, geen probleem van mij uit, maar ik wil niet dat iemand zijn leven risceerd om mijn spullen op te halen ( want het is echt glad bij ons in t dorp)....
Citaat:ZUID-HOLLAND EN ZEELAND
Liesj : http://stichtingaloha.hyves.nl/ gehandicapten manege in Barendrecht, contact via Mereltje, krijg via PB wat ze nodig hebben
Girl In The Mirror : http://www.madurodammanege.nl/ (gehandicaptenmanege in Den Haag, contact via GITM, Krijg door wat ze nodig hebben
Ammie2009 : particuliere paardenopvang in Zeeland, is nagetrokken en akkoord,
Krijg door wat ze nodig hebben
***************************************************************************************
Zooist : dekens, peeskappen, tuigonderdelen alles in full, jas, blouse, bodywarmer en heel veel dekjes via hyves
SuperSonny : dekjes en andere spullen, worden bij zooist gebracht
Poehee : teveel om op te noemen, maakt inventarisatie, dumpt het dan bij zooist![]()
![]()
Don_Zhivago : oude dekjes, halsters, brengt het naar Wendy1979 en wordt opgehaald door zooist
Wendy1978 ; dekjes en zweetdeken wol 185 met klein gaatje, wordt opgehaald door zooist
Cobiie ; deken maat 195 (volgens mij zitten er wat scheuren in de voering) maar 1 seizoe gebruikt
2x dekens 205
veelz. dekje
3x dressuurdekje
(leren ??) laarzen met rits maat 40
3x set peesbeschermers (voor en achter)
peesbeschermers achter
hoofdstel full
hoefolie
beugelblokken met reflexie
groene bandages
grijze bandages
wedstrijdstrik voor amazone nieuw
ledervet
hoefsmeer
halster full
zomerdeken 185(??)
zooist haalt op
Waikiki_6 : Dekjes, 2 dekens ( ik gok maat 175 of 185, moet nog even kijken) , Bandages, * moet ook nog eventjes kijken wat ik nog meer op zolder heb liggen)
Mechelfan : Hoofdstel, fleecezweetdeken, halsters, dekjes en nog wat los restspul.
Maten weet ik niet precies, maar is van een Fries geweest, ouderwets type, 165 hoog. Redelijk groot dus.
Nog een paar lederen rijlaarzen maat 42 vergeten, bijna nieuw.
MarvanTom : transportbeschermers full
Jordy_Ik heb: 3 dekjes (cob/full) , rijbroek (wel rits kapot.), 2 witte bandages, teugels (sluiting kapot, moet even gemaakt worden), winterjas HH youngstars (maat 164).GITM haalt op.
Citaat:GRONINGEN/FRIESLAND/DRENTE
LeanneXXnona : stichting in dorp http://www.dirks-horses.nl het gaat hier het meest om dekens, grote maten (oude pony en paarden opvang, alleen dekens,contact viqa LeanneXXnona als het naar mij word toegestuurt kan ik dat die zelfde dag nog brengen. leuk kerstcadeautje
Wildgirl : cap en regendeken 175 (in de buurt van Groningen)
Citaat:NOORD-HOLLAND/UTRECHT
Eydis : http://www.deblijderuiters.nl (gehandicapten/kinderen met autisme ed, werken ook gehandicapten. Ze hebben bij de Blijde Ruiters met name halsters (maat cob/full) nodig, dekens zijn altijd welkom (ze hebben o.a. winterdekens/fleece nodig in verschillende maten), dan caps is altijd handi en body protectors.
Ik zag op hun website dat ze een zadel zoeken voor een groot paard (maargoed dat is wel teveel gevraagd ).Ze zitten ook op hyves trouwens, je zou het kunnen vragen. Moet contact opgenomen worden. Eydis is op vakantieAKTIE DOOR ZOOIST
xxjudithxx ; http://www.paardenkamp.nl/ Zij verkopen de spullen en creeeren zo hun financien
TrustHim
2x vier stuks bandages
1x dekje dressuur full groen
1x dekje dressuur wit met naam thinka
1x veelzijdigheidssingel 110 cm
1x singel 1 m?
1 paar springschoenen mt L
1x peeskappen cob
1x peeskappen full
1 paar stijgbeugels
1 sperriem
1 neusriem
1 dressuursingel
5 halsters maat cob
1 onderdeken maat 175
1 zomerdeken maat 175
een paar rijbroeken maat 36/38
Fitch : zomer- en winterdeken (maat klein paard / E pony) een heleboel hoofdstelgedoe, halsters, borstels
Yamcha : heel nieuw hoofdstel, cob, bustrens 12,5 en 21 mm dik, borstels
Citaat:LIMBURG/NOORD-BRABANT
Claud31 : http://www.manege-dehuif.com (doen aan huifbedrijden. Claud31 neemt contact op, waarschijnlijk caps)
BrittKitt : 3 dekjes full vzh, hoofdstel full, hoofdstel cob, bustrens 12,5 cm, regendeken 175 met scheur, zomerdeken 175. *gaat nog even verder kijken*
Juliette86 : blauw sjabrak dr full, zwart hoofdstel + teugels cob (nieuw), stijgbeugelblokjes 11cm, mechanische hackamore verstelbaar van pony tot full, 2 hooinetten, zomerdeken ruglengte 95cm, fleecedeken ruglengte 105cm
Haflingertje : - bandages blauw/rood, wit en helemaal rood. 3 setjes van 4.
-Bitjes verschillende maten, enkel gebroken en rubberen stangen.
-peeskappen zowel voor achter als voor voor 1 set (1 keer gebruikt maat full)
-2 setjes peeskappen alleen voor de voorbenen (full)
-1 dekje VZH Full
-1 staldeken (niet waterdicht) 175 (valt ruim) deken is amper gebruik, zitten 2 gaatjes in door muizen. Verder nog een super deken! Deken is zo'n 200/250 grams.
-2 zweetdekens maat 165 en 175 geloof ik,
-borsttuig,
-hulpteugel
-Een op maat verstelbare cap.
Citaat:GELDERLAND/OVERIJSSEL
Gohya : Wij hebben helaas nog geen eigen site van ponyopvang "Second Chance".We staan uiteraard wel ingeschreven bij de K.v.K.
Ook kan je via Google een stukje uit de week krant vinden over Second Chance.
Wat we vooral kunnen gebruiken zijn warme waterdichte winterdekens in verschillende maten,maar vooral in 175 [D-pony].De pony's staan hier n.l. 24/7 buiten en hebben nu gevoerde regendekens op.Ook zouden we heel erg blij zijn met biks of muesly voor de pony's.
Inney : http://www.manegedeboerskotten.nl contact via Inney, kunnen fleecedekens gebruiken
Inney: Fleecedekens/uitrijdekens, evt. halster maat Cob, Dekensingel. Zwarte teugels, met van die tussenstukjes
Sammie18 ; Ik zal overigens nog even kijken, denk dat ik nog wel wat oude dekjes heb, maar wel cob vhz. En zoiezo een cap, wel maat 60 volgens mij. Maar ik kom er nog even op terug
_Susan_ ; Aantal fleece gevoerde zomerdekens niet waterdicht. (205)
Hoofdstelletje vermoed full
stijgbeugels
aantal dekjes
borstels
2 pony bitjes
aangebroken potje zadelzeep en ledervet.
Vanmiddag ga ik nog verder zoeken dus zal het lijstje langer worden.
Citaat:WIE HEEFT ER (VOOR PARTICULIEREN DIE HET ECHT NODIG HEBBEN, DEZE ZIJN GOED NAGECHECKT)
Stalgenoot van Sammie1 : De maat van het paard is 205DEKEN (ZUID-HOLLAND)
Anonieme bokker : regendeken voor C pony (ZUID-HOLLAND)
Anonieme bokker : VLIEGENDEKEN, ZWEETDEKEN, BORSTEL ALLES IN 215 (FRIESLAND)
Anonieme bokker : deken, maat 195 (UTRECHT)
DAN GRAAG EVEN LATEN WETEN WANT DAN KAN IK GEVER EN ONTVANGER AAN ELKAAR KOPPELEN
Citaat:Graag hieronder alles nog aanvullen WAT JE HEBT EN WAAR JE WOONT
Kitty : dekjes (welke maten)
Sifra01 : heel veel (graag even klein beetje uitwerken wat je hebt)
Majo : spullen (graag even klein beetje uitwerken wat je hebt)
Tallie1979 : gaat nog zoeken (graag vermelden als je iets hebt gevonden)
Anne_0 : dekens (welke maat?)
MLEENES : divers (graag even inventariseren wat)
Ethelate : berg dekjes, hoofdstellen, beschermers (maten)
Balou_k : gaat uitzoeken
Babsie_Flash : deksjes, halsters, hoofdstellen etc
Hanny_Jelke : gaat uitzoeken en overleggen
Jordy_ : gaat kijken
miss_nadine : gaat kijken
Jinte : gaat kijken
WinBinChes : laat weten
Blijheid schreef:Als er mensen zijn die naast paardenspullen ook nog kleding hebben liggen die ze niet gebruiken, ik heb hier Blijheid @ [LZP] Maak iemand blij met kleding! een aantal links op een rijtje gezet naar stichtingen die er heel veel mensen mee kunnen helpen
Citaat:YAMCHA KAN SPULLEN NAAR PAARDENKAMP BRENGEN
_SUSAN_ KAN SPULLEN AFLEVEREN IN OOSTEN VAN HET LAND BIJ PARTICULIER
ZOOIST KART HET HELE LAND DOOR
BOKKERS UIT ROTTERDAM ZUID EN OMGEVING KUNNEN CONTACT OPENEMEN MET WENDY1979 EN SPULLEN BRENGEN
HALFLINGERTJE IN ZUIDEN VAN LAND
ZOOIST schreef:Kitty : dekjes (welke maten)
Sifra01 : heel veel (graag even klein beetje uitwerken wat je hebt)
Majo : spullen (graag even klein beetje uitwerken wat je hebt)
Tallie1979 : gaat nog zoeken (graag vermelden als je iets hebt gevonden)
Anne_0 : dekens (welke maat?)
MLEENES : divers (graag even inventariseren wat)
Ethelate : berg dekjes, hoofdstellen, beschermers (maten)
Balou_k : gaat uitzoeken
Babsie_Flash : deksjes, halsters, hoofdstellen etc
Hanny_Jelke : gaat uitzoeken en overleggen
Jordy_ : gaat kijken
miss_nadine : gaat kijken
Jinte : gaat kijken
WinBinChes : laat weten
Jordy_ schreef:Hoi ik heb net de PB gehad!
Ik heb: 3 dekjes (cob/full) , rijbroek (wel rits kapot.), 2 witte bandages, teugels (sluiting kapot, moet even gemaakt worden), winterjas HH youngstars (maat 164).
Dat is het, het kan alleen als het opgehaald word. Ik woon in Dronten, Flevoland. Evt. kan het ook in Kampen overijssel opgehaald worden
Girl In The Mirror schreef:Jordy_ schreef:Hoi ik heb net de PB gehad!
Ik heb: 3 dekjes (cob/full) , rijbroek (wel rits kapot.), 2 witte bandages, teugels (sluiting kapot, moet even gemaakt worden), winterjas HH youngstars (maat 164).
Dat is het, het kan alleen als het opgehaald word. Ik woon in Dronten, Flevoland. Evt. kan het ook in Kampen overijssel opgehaald worden
Ik zou dit wel bij jou kunnen ophalen, maar dan wel pas zaterdag, want dan kom ik in Dronten. Eventjes onder voorbehoud, want ik ga het alleen ophalen als ik het ook voor 'mijn' stichting kan gebruiken.
Citaat:WIE HEEFT ER (VOOR PARTICULIEREN DIE HET ECHT NODIG HEBBEN, DEZE ZIJN GOED NAGECHECKT)
Stalgenoot van Sammie1 : De maat van het paard is 205DEKEN (ZUID-HOLLAND)
Anonieme bokker : regendeken voor C pony (ZUID-HOLLAND)
Anonieme bokker : VLIEGENDEKEN, ZWEETDEKEN, BORSTEL ALLES IN 215 (FRIESLAND)
Anonieme bokker : deken, maat 195 (UTRECHT)
DAN GRAAG EVEN LATEN WETEN WANT DAN KAN IK GEVER EN ONTVANGER AAN ELKAAR KOPPELEN