Een Peugeot 106 Etoile. Ik vind hem zelf heel fijn, ben erg lang (1.84) en ik pas er perfect in, dat is nogal anders bij andere kleine auto's.
Alleen er moet niet iemand achter mij gaan zitten, die wordt geplet hihi Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen er moet niet iemand achter mij gaan zitten, die wordt geplet hihi
.
. Alleen wil ik niet zo'n afgeragd oud golfje
.
. Destino schreef:Ik vind volkswagen wel een mooi merk ook. Alleen wil ik niet zo'n afgeragd oud golfje
.
Dan vind ik een lupo of polo veel mooier.
Maar ik vind een Ford Ka, Peugeot 106/306, Seat Arosa/Ibiza, Citroen Saxo e.d. ook allemaal leuk.
. Qua model
annastasia schreef:Als auto's een NAP hebben dan kun je er wel ongeveer vanuit gaan dat het klopt.
Verder goed naar het stuurwiel en de versnellingspook kijken. Dit geeft ook een indicatie van het aantal km'n (slijtage).
Verder moet je op de eerlijkheid van de verkoper geloven, maar of dat altijd verstandig is.....
annastasia schreef:Als auto's een NAP hebben dan kun je er wel ongeveer vanuit gaan dat het klopt.
Verder goed naar het stuurwiel en de versnellingspook kijken. Dit geeft ook een indicatie van het aantal km'n (slijtage).
Verder moet je op de eerlijkheid van de verkoper geloven, maar of dat altijd verstandig is.....
. Hij is overigens te koop, maar de vraag prijs is wel iets boven de 2000 euro.
lovelance schreef:Nee klopt.. 3000 euro
Nu rij ik een 1 op 3 euro 98 slurper uit 1975..
Mijn moeder heeft een ford ka, maar ik kan nu niet zeggen dat deze erg zuinig zijn. Sterk is ie wel, nog nooit problemen mee gehad in de 6 jaar dat we hem nu hebben.
Verder heb ik geen ervaring in sterke, goedkope eerste auto's, ik ben gelijk voor de Amerikanen gegaan..

.