'Jonge' Tienertjes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ietjelover

Re: 'Jonge' Tienertjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:55

bij mij in de klas ook veel mensen ben er zelf ni=og net aan begonnen :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:56

Ik epileer mijn wenkbrauwen, omdat ik er anders uit zie als een man van de Italiaanse maffia. Dat doe ik dus voor mezelf, niet voor anderen :')

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 20:29

nog een voorbeeld, gaan ze op hyves bij elkaar 'inbreken' en een verhaal schrijven: ik wil je nooit meer kwijt, wij voor altijd, bffl , nooit te breken, wie ons breekt breken wij.
en het aller extreemste:

(ik noem even 2 willekeurige namen)
zonder truusje geen loesje. hallo, als die truusje die loesje nooit gekend had had ze ook wel geleefd hoor :Y)

sorry hoor,O MY GOD dat is echt de domste uitpraak die ik ooit heb gehoord :7
Laatst bijgewerkt door Merel___ op 11-12-09 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 20:31

Anoniem schreef:
Kinderen worden niet sneller volwassen.. Maar worden sneller brutaal. Ik merk dat ook wel hoor.. zelf ben ik 16 maar ik merk aan de brug klassers dat ze een stuk brutaler zijn dan ik was toen ik zo oud was... Zelf had ik echt ontzag voor de 4e en 5e klassers... Deze generatie blaft je af alsof je een hond bent..

jah dit heb ik dus ook bij mij op school .
ben zelf 16 maar ik gedroeg me echt niet zo als ze nu doen tegen 4e jaars

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 20:35

ook allemaal mensen van 11 die allemaal al ontgroent zijn enzo.. halloooooo je hebt nog tijd zat :')

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 20:45

xhaflinger schreef:
nog een voorbeeld, gaan ze op hyves bij elkaar 'inbreken' en een verhaal schrijven: ik wil je nooit meer kwijt, wij voor altijd, bffl , nooit te breken, wie ons breekt breken wij.
en het aller extreemste:

zonder truusje geen loesje. hallo, als die truusje die loesje nooit gekend had had ze ook wel geleefd hoor :Y)

Ik lees dat ook vaak op Hyves, moet er altijd wel erg om lachen :') Of dat ze nooit te breken zijn, en een week later hebben ze vaak ruzie :Y)

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 20:53

xhaflinger schreef:
en het aller extreemste:

heb jij daar last van dat ze dat op hun hyves zetten ... ?
had jij vroeger geen vrienden dat je dacht dat vrienden voor je leven zouden zijn ?
ik nl. wel .. en mijn ouders waren alleen maar blij voor mij hoor.. wanneer ik een nieuw vriendinnetje voor het leven had :j

en oh my god wat is daar mis mee ? Dat word hier in de VS door iedereen gebruikt en is imo maar hetzelfde als o jeetje ..

zucht .. sommige mensen hebben overal kritiek op .. sorry ..
als ik zulke dingen zie dan lach ik er alleen maar mee.. omdat ik het zo mooi vind dat 2 kindjes zo'n goede vriendjes kunnen zijn :j en ruzie tja.. dat heeft iedereen wel eens ..

ik begrijp dit topic wel.. en het brutaal zijn etc. vind ik ook niet kunnen maar sommige mensen ergeren zich overal aan .. gelukkig dat dat type of mensen een perfect leven heeft en noooit brutaal oid is geweest :j

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 20:57

Haha doet me denken aan mn CU2 profiel van 5 jaar terug

Als ik nu erop terug kijk haha dan kan ik alleen maar lachen, ik schreef ook zo raar

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:02

Ik ben zelf 15 maar ik mocht nog geen eens make-up op hoor toen ik twaalf was.
Toen ik tegen de 13-14 aan liep mocht ik af en toe eens.
Nu mag ik het zelf bepalen maar draag het alleen naar school.
En inderderdaad ze worden behoorlijk brutaal...
Ik merk het ook.
Ze denken dat ze heel wat zijn.
Ze moeten hun plaats even vinden geloof ik :P

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:07

|(
Die arrogantie op pagina 1.

Maar even terug naar het onderwerp. Ik herinner me, dat ik in groep 8 voor het eerst mascara en oogschaduw probeerde (volgens mij liep ik echt voor gek). In de eerste en 2e droeg ik alleen een beetje mascara, maar nu doe ik wel '' full face ''. Ik zit in de 5e trouwens. Maargoed, ze worden niet sneller volwassen, of hoe je het ook wilt noemen, maar het lijkt alsof ze jaren voorlopen ofzo. Toen ik jonger was, deed ik niets liever dan de hele woensdag, zaterdag en als het kon zondag, bij de paarden lopen, poetsen, verzorgen etc. 'Werken'! Nu roken ze allemaal - deden ze eerst ook wel veel hoor... - en lopen ze met een paar spinnenpoten waar je u tegen zegt. Gadver, vallen die wimpers er nooit af? En dan van die 'hippe' kleren als een leren legging en dan die spillepootjes.... :P
Maar ze moeten wel normaal tegen me doen en niet denken dat ze stoer zijn, ookal zitten ze in de eerste. Ik deed ook altijd netjes tegen de oudere leerlingen toen ik in de lagere klassen zat.

En met uitgaan zie ik nooit 13-jarigen, maar je twijfelt wel vaak of ze nou wel 16 zijn... Jeetje ik dacht daar niet eens aan tot mijn 15e levensjaar. :P

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:28

Leentje_ schreef:
xhaflinger schreef:
en het aller extreemste:

heb jij daar last van dat ze dat op hun hyves zetten ... ?
had jij vroeger geen vrienden dat je dacht dat vrienden voor je leven zouden zijn ?
ik nl. wel .. en mijn ouders waren alleen maar blij voor mij hoor.. wanneer ik een nieuw vriendinnetje voor het leven had :j

en oh my god wat is daar mis mee ? Dat word hier in de VS door iedereen gebruikt en is imo maar hetzelfde als o jeetje ..

zucht .. sommige mensen hebben overal kritiek op .. sorry ..
als ik zulke dingen zie dan lach ik er alleen maar mee.. omdat ik het zo mooi vind dat 2 kindjes zo'n goede vriendjes kunnen zijn :j en ruzie tja.. dat heeft iedereen wel eens ..

ik begrijp dit topic wel.. en het brutaal zijn etc. vind ik ook niet kunnen maar sommige mensen ergeren zich overal aan .. gelukkig dat dat type of mensen een perfect leven heeft en noooit brutaal oid is geweest :j

ooh sorry ik bedoel oh my god niet als domste uitspraak hoor. maar dat van zonder ... geen ... :P
ja tuurlijk heb ik zo'n vriendin gehad, maar ik zeg die uitspraken niet, ik vind die uitspraken als 'bffl''ntb'enz enz enz. echt vreselijk. maargoed, je hebt gelijk ik heb op veel dingen kritiek :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 13:59

Ik krijg ook heel vaak krabbels met 'Ik hou van je, ik kan niet zonder je, voor altijd' Maar dan denk ik dat is toch mijn probleem? Vooral toen mijn moeder net overleden was kreeg ik veel krabbels waar zoiets onder stond. :j

Ik vind dat sommige zich overal druk ommaken, maak je lekker druk om iets anders dan om dat 2 meisjes tegen elkaar zeggen 'ntb'.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 18:27

'ik kan niet zonder je' vind ik de meest kansloze uitspraak ooit. Natuurlijk kun je wel zonder die andere. Maar goed, misschien ben ik te nuchter voor dat soort uitingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 18:27

Qimm schreef:
'ik kan niet zonder je' vind ik de meest kansloze uitspraak ooit. Natuurlijk kun je wel zonder die andere. Maar goed, misschien ben ik te nuchter voor dat soort uitingen.

haha vind ik ook :')

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 18:41

Ik merk het ook wel, vooral aan de manier waarop die kinderen praten. Mijn broertje is 9, bijna 10. die kent ook het hele scheldwoordenboek al uit zijn hoofd. :+
En gisteren kwam hij uit school; mama, onze juf heeft vast nog nooit gehoord van anticonseptie. Ze heeft wel 5 kinderen!
Mijn moeder schrok wel even, dat hij daar al zo mee bezig is..

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 18:50

Shanna schreef:
Walgelijk vind ik het, ik snap het ook niet en vind het overdreven gedrag. Ondanks dat ik zelf nooit een modetutje op hoge hakje's was met de haren gestyled en lagen make-up, was ik toch altijd het mooiste meisje van de klas, en ik hoorde ook bij de mooiste meisjes van de school. Dat omdat ik van nature mooi was, ik was niet van dat overdreven gedoe en toch werd ik graag bekeken haha!
Bij mij kwam het make-uppen pas bij het examenjaar/ MBO. Maar nu nog ga ik zonder moeite ake-uploos de deur uit hoor! Als mn haar niet zit, jammer dan dan doe ik wel een muts op :+

jij bent arogant! :r en zo mooi ben je ook weer niet..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 18:51

Jeeetje Aladinnetje kun jij dan nergens normaal reageren? :x

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:02

De een denkt het, de ander zegt het ;)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:03

Nies_ schreef:

Precies wat ik dacht :=

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:03

Nies_ schreef:

Inderdaad :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:05

Haha ja okee maar het is wel erg respectloos en onbeschoft om iemand persoonlijk te beledigen
En daarnaast heeft ze nog meer mensen op een rare manier duidelijk gemaakt dat ze dik en lelijk zijn, en zo iets doet ze nu ook. Lijkt me niet helemaal de bedoeling :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:07

suus_ schreef:
Haha ja okee maar het is wel erg respectloos en onbeschoft om iemand persoonlijk te beledigen
En daarnaast heeft ze nog meer mensen op een rare manier duidelijk gemaakt dat ze dik en lelijk zijn, en zo iets doet ze nu ook. Lijkt me niet helemaal de bedoeling :+

Oké, daar heb je gelijk in...

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:08

Ik ken haar verder niet, maar wat dit betreft ben ik het met haar eens hoor O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:08

Dank u allen zeer.
Dit is mij ook al via PB medegedeeld, dus laten we het hier in het topic gewoon on-topic houden alstublieft?

Je hebt arrogantie en je hebt arrogantie, je hebt mooi en je hebt mooi.
Mijn woordgebruik mag dan misschien arrogant overkomen, mijn houding is niet arrogant, die van Aladinnetje des te meer.
Ik ben mooi. Misschien niet like la barbie-make up pop, maar van ik ben zekers niet lelijk. Dus ja, IK ben mooi.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:14

Mooi kun je niet zijn, wat mooi is is per persoon verschillend, zeggen dat je mooi bent is dus vrij arrogant, dat je jezelf mooi vind is heel wat anders, dat is alleen maar goed.