Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Kinderen worden niet sneller volwassen.. Maar worden sneller brutaal. Ik merk dat ook wel hoor.. zelf ben ik 16 maar ik merk aan de brug klassers dat ze een stuk brutaler zijn dan ik was toen ik zo oud was... Zelf had ik echt ontzag voor de 4e en 5e klassers... Deze generatie blaft je af alsof je een hond bent..
xhaflinger schreef:nog een voorbeeld, gaan ze op hyves bij elkaar 'inbreken' en een verhaal schrijven: ik wil je nooit meer kwijt, wij voor altijd, bffl , nooit te breken, wie ons breekt breken wij.
en het aller extreemste:
(ik noem even 2 willekeurige namen)
zonder truusje geen loesje. hallo, als die truusje die loesje nooit gekend had had ze ook wel geleefd hoor![]()
sorry hoor,O MY GOD dat is echt de domste uitpraak die ik ooit heb gehoord
xhaflinger schreef:nog een voorbeeld, gaan ze op hyves bij elkaar 'inbreken' en een verhaal schrijven: ik wil je nooit meer kwijt, wij voor altijd, bffl , nooit te breken, wie ons breekt breken wij.
en het aller extreemste:
zonder truusje geen loesje. hallo, als die truusje die loesje nooit gekend had had ze ook wel geleefd hoor![]()
Leentje_ schreef:xhaflinger schreef:nog een voorbeeld, gaan ze op hyves bij elkaar 'inbreken' en een verhaal schrijven: ik wil je nooit meer kwijt, wij voor altijd, bffl , nooit te breken, wie ons breekt breken wij.
en het aller extreemste:
heb jij daar last van dat ze dat op hun hyves zetten ... ?
had jij vroeger geen vrienden dat je dacht dat vrienden voor je leven zouden zijn ?
ik nl. wel .. en mijn ouders waren alleen maar blij voor mij hoor.. wanneer ik een nieuw vriendinnetje voor het leven had
en oh my god wat is daar mis mee ? Dat word hier in de VS door iedereen gebruikt en is imo maar hetzelfde als o jeetje ..
zucht .. sommige mensen hebben overal kritiek op .. sorry ..
als ik zulke dingen zie dan lach ik er alleen maar mee.. omdat ik het zo mooi vind dat 2 kindjes zo'n goede vriendjes kunnen zijnen ruzie tja.. dat heeft iedereen wel eens ..
ik begrijp dit topic wel.. en het brutaal zijn etc. vind ik ook niet kunnen maar sommige mensen ergeren zich overal aan .. gelukkig dat dat type of mensen een perfect leven heeft en noooit brutaal oid is geweest
Shanna schreef:Walgelijk vind ik het, ik snap het ook niet en vind het overdreven gedrag. Ondanks dat ik zelf nooit een modetutje op hoge hakje's was met de haren gestyled en lagen make-up, was ik toch altijd het mooiste meisje van de klas, en ik hoorde ook bij de mooiste meisjes van de school. Dat omdat ik van nature mooi was, ik was niet van dat overdreven gedoe en toch werd ik graag bekeken haha!
Bij mij kwam het make-uppen pas bij het examenjaar/ MBO. Maar nu nog ga ik zonder moeite ake-uploos de deur uit hoor! Als mn haar niet zit, jammer dan dan doe ik wel een muts op
suus_ schreef:Haha ja okee maar het is wel erg respectloos en onbeschoft om iemand persoonlijk te beledigen
En daarnaast heeft ze nog meer mensen op een rare manier duidelijk gemaakt dat ze dik en lelijk zijn, en zo iets doet ze nu ook. Lijkt me niet helemaal de bedoeling