hoe een persbericht versturen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: hoe een persbericht versturen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-09 21:47

ja, ik krijg nog 2 ton van STN, en het betekend ook mijn einde als ik dat niet krijg..........

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 21:48

Jezus, bij een faillissement geef ik je weinig kans....

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 21:48

KiWiKo schreef:
TYFUS!!!!
Pardon Y;( _O- :D

Wat betekend dit nu voor jou dan?
Einde oefening, of toch nog iets te redden via een of andere weg?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-09 21:49

dit betekend ook mijn faillissement............

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 21:50

Jezus Kim :(:)

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 21:53

Nee echt niet Kim, dat ga je niet laten gebeuren hoor :oo

Nu wil ik niet heeeel vervelend zijn hoor, maar ik zou als ik jou was toch vanavond en morgen de gehele dag in de telefoon kruipen, bezoekjes brengen en evil Kim naar buiten laten hoor, want overmorgen is het kerst en dan is niemand meer bereikbaar (met een beetje ongeluk tot na nieuwjaar)
Even er achter aan gaan hoor, hoe of wat.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-09 22:03

advocaat weet het al, die heb ik net gesmst....... die moet achter de curator aan en gelijk het zorgkantoor aanklagen.

verder heb ik net contact gehad met Directzorg die de boel gaat regelen als ik over de kop ga, dus personeel en clienten zijn veilig gesteld.

Nu is het alleen een kwestie van kijken wie er verantwoordelijkheid neemt over het niet goed besteede AWBZ geld, en of deze de gedupeerde onderaannemers van STN gaat compenseren.

morgen ga ik achter de andere onderaannemers aan die nog geld tegoed hebben, wellicht kunnen we samen sterk staan,

maar de zorg die ik geleverd heb, die moet ergens uit betaald gaan worden...... en daar blijf ik voor vechten...... ook al ben ik failliet, dan ga ik pas echt aan de knok....... nu word ik gezien als lastig door de bobo's in zorgland........

maar als ik straks niks meer te verliezen heb, dan is lastig niet meer van toepassing.........

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 22:57

Geweldig dat er nog mensen aan de bel durven trekken. Nu maar hopen dat je toch je hoofd boven water zult kunnen houden. Verschrikkelijk voor de mensen die zorg nodig hebben en dan niet meer weten waar ze het zoeken moeten.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 23:04

You go for it Kim!

Maar damn, is dan wel schrikken zo'n berichtje...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-09 23:04

mijn hoofd boven water houden gaat niet meer lukken.......... maar die bel, die word in Madrid gehoord kan ik je verzekeren

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 00:55

Citaat:
De curatoren onderzoeken hoe zo veel mogelijk activiteiten met bijbehorende medewerkers van STN Zorg kunnen worden overgenomen of voortgezet. Inmiddels is al bekend dat Thuiszorg Service Nederland (TSN) in Almelo in ieder geval de thuiszorg- en kraamzorgactiviteiten van STN Zorg overneemt.

Maar dit geldt niet voor jou? Overname door TSN

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 01:20

En een doorstart? In principe is jouw bedrijf toch levensvatbaar?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-09 08:24

ik denk dat TSN dan ook mijn rekeningen moet betalen.... straks overleg met de advocaat :)

mijn bedrijf is wel levensvatbaar, zolang er gewoon in een redelijke termijn betaald word :D

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 09:10

Pffff Kim hier blijf ik enorm duimendraaien voor je!
Als er iets is wat ik kan doen.. zeggen he!
(of al wil je ff met iets heel anders bezig zijn, je weet Daims en Kebab te vinden he)

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 09:14

Pff..wat een ellende Kim, hopelijk kom je eruit met je advocaat :(:) Belachelijk hoe het er in de zorg aan toe gaat, ik wens je nog heel veel sterkte en succes met alle toestanden, hopelijk is er toch een mogelijkheid om dit op te lossen. Kop op Kim, houd moed! :*

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 09:46

Ik hoop dat je er bovenop komt. Het zal wel dubbel zo zwaar zijn voor je. Enerzijds een mogelijk faillissement en dan is het ook nog een bedrijf wat onlosmakelijk met je moeder verbonden is.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 09:54

Succes Kim!

Ik lees al vanaf het begin af aan mee, maar ik wil je nu toch echt een hart onder de riem steken! Als hier iemand een 'positieve' draai aan kan geven, ben jij het wel.

bassistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 10:01

Heel veel succes Kim,
Ik lees nu net pas wat er gebeurt is, maar die zorgkantoren zijn echt een smerig spelletje aan het doen momenteel..
Ik heb er al een tijdje mee te maken omdat mijn 2 jongens een pgb hebben. Iedere keer klopt het geld weer niet, of het is weer eens te laat. Declaraties die worden afgekeurd, en vervolgens weer goedgekeurd :( :(
Ieder jaar de intensieve controles( en heb altijd alles op orde en al jaaaaaren dezelfde zorgverleners in dienst)
Ze veranderen iedere keer zoveel dat je zelf gewoon niet meer weet hoe of wat.
Ook de indicatiestellers kunnen er een zooitje van maken en intern word er ook iedere keer iets veranderd.
Laat ze hun ogen maar eens opendoen, en die Bel, die mogen ze in de hele wereld weten meid!!!!!!
Heel veel succes

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 19:54

Ik ben een stille meelezer en wil je ook heel veel succes en sterkte wensen! Hoop dat je toch beetje kunt genieten van de feestdagen, maar kan me voorstellen dat jou hoofd daar niet na staat. :(:)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-09 19:59

Dit heb ik gisterenochtend naar de Brancheverenigingsleden gestuurd. (directeur STN is voorzitter van de branchevereniging :D )

en je wil niet weten hoeveel ondernemers er al barre verhalen hebben geschreven..........

Citaat:
Geachte Spot leden,

De surseance van betaling bij STN heeft ook direct gevolgen voor First Line/Zorgservice Haaglanden. Dit zal resulteren in enorm veel vrije tijd voor o.a. mij. In mijn vrije tijd wil ik een boek schrijven over de praktische gang van zaken in de zorg en hoe dit niet strookt met de politieke theoretische beleidsvisie van de BV Nederland. Een bevriend gerenomeerde onderzoeksjournalist zal dit boek gaan schrijven met de door mij aangebrachte input.

Wij gaan onder andere antwoorden op de vragen of de zorg nou vandaag de dag echt zoveel beter is dan 10 jaar geleden, hoe het komt dat de zorg zo duur is geworden. Ook gaan we in op wat praktisch misbaar en onmisbaar is op de werkvloer en hoe dat niet strookt met de administratieve afhandelingen die de politiek van ons eist.

Het grote voordeel dat ik dit boek ga schrijven is omdat ik straks tegen niemand meer u hoef te zeggen, ik ben niet meer afhankelijk van een zorgkantoor of andere bobo’s in zorgland die het voor het zeggen hebben. Bedrijfsmatig kan niemand mij meer aanpakken, en persoonlijk gaat niet omdat dit nou eenmaal in de grondwet staat.

Uiteraard kan ik hierbij input van mijn collega ondernemers in de zorg goed gebruiken. Welke deuren lopen jullie tegenop, welke theoretische zaken zijn praktisch niet uit te voeren (denk hierbij aan ARBO, politiek, financieel). De input moet wel “bewijsbaar” zijn en uit eerste hand komen. Uiteraard word alle input integer behandeld en zal er op geen enkele manier een connectie gelegd kunnen worden naar de casus en het bedrijf waar het om gaat.

Mochten jullie een bijdrage willen leveren aan het boek, dan kan je het beste emailen naar mijn privé emailaccount: kimwittopkoning@live.nl, daar het voor mij nu niet zeker is hoe lang First Line/ Zorgservice Haaglanden nog bestaat.

Fijne dagen, en een prettige jaarwisseling

Met vriendelijke groet,

[***]

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 20:49

Ach jeetje Kim!
Verdomme!
Van een kale kip valt niet te plukken..

Als mijn ouders die 27.5 miljoen winnen met oud en nieuw dan ga ik héél erg mijn best voor je doen.
oliebol, je doet zo je best en dan heb je dit.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 22:29

Damned!! Jeetje Kim...

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 22:32

Jeetje Kim.. dat dit allemaal zo loopt zeg.... Pffffffft. Heel veel sterkte.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 01:24

Vergeet je niet te reageren op het andere forum Kim, want ook daar zag ik dat je wat vragen en adviezen hebt gekregen.

Je hebt het er maar druk mee.
Zijn er nog veel andere gedupeerde?

Ik wens je toch nog een fijne kerst

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 18:03

Ik zag vanmiddag op RTL 7 een banner onder in beeld voorbij komen met de tekst: "Zorgbureau verdacht van fraude met PGB-gelden".
Verder werd er (nog) niet inhoudelijk op ingegaan door de presentators

Is dit n.a.v jouw "persbericht" ? Zo ja, dan is het je gelukt !

Wel een fijne kerst gehad ondanks alle nariheid ?