Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De curatoren onderzoeken hoe zo veel mogelijk activiteiten met bijbehorende medewerkers van STN Zorg kunnen worden overgenomen of voortgezet. Inmiddels is al bekend dat Thuiszorg Service Nederland (TSN) in Almelo in ieder geval de thuiszorg- en kraamzorgactiviteiten van STN Zorg overneemt.
Citaat:Geachte Spot leden,
De surseance van betaling bij STN heeft ook direct gevolgen voor First Line/Zorgservice Haaglanden. Dit zal resulteren in enorm veel vrije tijd voor o.a. mij. In mijn vrije tijd wil ik een boek schrijven over de praktische gang van zaken in de zorg en hoe dit niet strookt met de politieke theoretische beleidsvisie van de BV Nederland. Een bevriend gerenomeerde onderzoeksjournalist zal dit boek gaan schrijven met de door mij aangebrachte input.
Wij gaan onder andere antwoorden op de vragen of de zorg nou vandaag de dag echt zoveel beter is dan 10 jaar geleden, hoe het komt dat de zorg zo duur is geworden. Ook gaan we in op wat praktisch misbaar en onmisbaar is op de werkvloer en hoe dat niet strookt met de administratieve afhandelingen die de politiek van ons eist.
Het grote voordeel dat ik dit boek ga schrijven is omdat ik straks tegen niemand meer u hoef te zeggen, ik ben niet meer afhankelijk van een zorgkantoor of andere bobo’s in zorgland die het voor het zeggen hebben. Bedrijfsmatig kan niemand mij meer aanpakken, en persoonlijk gaat niet omdat dit nou eenmaal in de grondwet staat.
Uiteraard kan ik hierbij input van mijn collega ondernemers in de zorg goed gebruiken. Welke deuren lopen jullie tegenop, welke theoretische zaken zijn praktisch niet uit te voeren (denk hierbij aan ARBO, politiek, financieel). De input moet wel “bewijsbaar” zijn en uit eerste hand komen. Uiteraard word alle input integer behandeld en zal er op geen enkele manier een connectie gelegd kunnen worden naar de casus en het bedrijf waar het om gaat.
Mochten jullie een bijdrage willen leveren aan het boek, dan kan je het beste emailen naar mijn privé emailaccount: kimwittopkoning@live.nl, daar het voor mij nu niet zeker is hoe lang First Line/ Zorgservice Haaglanden nog bestaat.
Fijne dagen, en een prettige jaarwisseling
Met vriendelijke groet,
[***]