En ook nog snelweg gereden, was wel even spannend weer en geparkeerd. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En ook nog snelweg gereden, was wel even spannend weer en geparkeerd. 

Moet voor 't eerst in het donker rijden, van 5 tot half 7, én op de snelweg én in Zwolle op het drukst van de dag

Een vriendin van mij heeft ook pas afgereden met 40 lessen, maar wel in een geer geslaagd! En een andere vriendin reed met iets meer dan 20 lessen af, en ja hoor gezakt, en daarbij heeft zij niet eens geleerd hoe je in de spiegels kijkt als je gaat afslaan

schakelen ging hartstikke soepel, ook nog even stukje snelweg mee gepakt ging allemaal erg netjes.. op naar volgende week woensdag haha
)

), 1x geslaagd met 3 fout en 2x het proefexamen van 10 vragen met 0 fout.. 

Mn broer heeft iig daar ook gelest en dat bevoel goed.
Maar ik ben altijd ontzettend zenuachtig dus misschien dat dit topic me iets kan helpen.
Is een faalangstexamen niet iets voor jouw? Ik denk namelijk niet dat er een middeltje is wat je zenuwen weg kan nemen...
Loesje88 schreef:@paula: Rijden bij BNOR mag pas na 4x zakken geloof ik. (ik neem aan dat je met faalangstexamen de BNOR bedoeld? dat je examen dus wat langzameraan gaat?)
Maar pfff dat rijden viel nog niet mee, auto rijdt echt héél anders ik vond het doodeng haha.