Mijn 'vriend' komt binnenkort voor 't eerst langs..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:03

listiglistje schreef:
Citaat:

Yeah right.... seks en bij hem/haar thuis misschien (nog) niet, maar er zal toch zeker gezoend zijn en toespelingen zijn er sinds 5 dagen ook volop aan de gang!
Maar goed idd haar/zijn keuze.....

Hoe weet je dit nou..:P Volgens mij heeft ze dit helemaal niet gezegd..

de rest van je post ben ik mee eens :)

Jawel heeft ze wel gezegd!
In een ander topic en ergens in dit topic stond een link naar dat topic.
zoek ze

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:04

Moontje... denk niet dat dat nodig is hoor... moet zo de boel niet oplaaien.
Ze doet tenslotte wat ze wilt nietwaar?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:06

Moontje1991 schreef:
Niet leterlijk maar ze pushed hem wel in de richting.
Zo van toe nou maak het nou uit ik zit te wachte schiet nou op dan kunnen we het lekker romantisch maken enz enz enz

Juist niet, Ragna zegt juist steeds dat hij niet hoeft te komen of iets hoeft te doen voor het uit is! Ze pushed juist niet, dat is door deze 10 bladzijden heen er bij bedacht..

Ik vind het behoorlijk triest dat je zelfs haar berichten naleest om maar iets te vinden.. Bah!

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:09

pardon?
Ze zegt het al in haar openingspost.
Afspreken en het romantisch maken!
Dat is al pushe en lekker maken.
Of denk jij soms dat hij er niks van weet dat ze wil afspreken?
Dat ze met een honkbal knuppel achter hem gaat lopen om hem KO te slaan en mee te nemen?
Nou dat denk ik niet.
Alles wat erop wijst dat zij met hem wil afspreken of met hem verder wil is lekker maken en in de richting van uitmaken pushe!
Zij geeft hem een extra reden om het uit te maken!

Ik vindt jou wel heel triest met je het uit gaan van het goede want zoiets doen mensen niet die zijn zo goed.
:r :r :r :r
:( :( :( :(
Laatst bijgewerkt door Moontje1991 op 30-10-09 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-09 17:10

@ Moontje: Jouw laatste post hier vind ik nogal onbeschoft.

Ik heb nérgens gezegd dat ik wil dat hij het zo snel uitmaakt, zodat we het romantisch kunnen maken, en weet ik wat nog meer.

Ik heb júist gezegd dat ik wil dat hij alle tijd neemt die hij nodig heeft, om er op een fatsoenlijke, rustige manier een punt achter te zetten.

Dus ik vind dat jouw reactie kant noch wal slaat.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:12

Ik denk toch dat een vent van 28 jaar oud verstand genoeg heeft om NEE te roepen é?
Maak je daar toch niet zo druk in Moontje... het verpest enkel jou plezier hoor.
Ik heb ook iemand nieuw leren kennen, wel beiden vrijgezel en als hij komt eten dan maak ik er ook iets gezelligs van maar daarvoor hoef je niet te staan kussen of verder gaan hoor.
Misschien is dat bij jou het geval wel?

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:18

Lees je wel mee?

Je moet niet altijd terug op die beginpost komen, lees eens de 10pgs door, je zal het misschien beter begrijpen.

Edit: Zo postje gewist... jammer :o

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-09 17:20

@ Moontje: Van een meisje van 17, 18 jaar had ik wel wat meer verwacht, dan slechts loos gescheld. :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:20

Gelukkig, die posts zijn verwijdert, dit ging me echt veel te ver.. Wat mij betreft mag Moontje per direct een flinke ban krijgen.. Ik had vanmorgen al getemd, en was net alweer driftig op de temknop aan het drukken.. Blij dat die posts verwijdert zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:32

Anoniem schreef:
jemig,ik vind hier nu toch wel erg grove reacties tussenstaan.
Kan nog steeds niet achter de man staan,maar ik moet zeggen dat ik Ragnaaa weloverwogen posts zie typen.
Die man was anders misschien ook wel verliefd geworden op een ander...dat is pijnlijk,dat is poedersuiker,dat is stom,maar daar kan niemand iets aan doen toch>? :7

Hoeveel stelletjes gaan er wel niet uit elkaar,hoeveel mensen scheiden er wel niet?
Mogen al diegenen dan niet meer opnieuw een andere relatie aangaan?
En soms gebeurt het ook,dat iemand erachter komt dat zijn of haar huidige relatie niet lekker loopt,ómdat je iemand anders tegen komt. :j

Been there,done that.
Dat is pijnlijk en kwetsend,maar het is nog erger om bij iemand te blijven "want anders is het zo gemeen". :n

Hier ben ik het helemaal mee eens!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:43

Toch is hier niet echt iets mis mee.
Het zit al een tijd niet goed tussen die 2, alleen doordat hij een stiefdochter heeft waar hij stapelgek mee is zijn ze nog niet uit elkaar.

Ze houd zich netjes op de achtergrond, laat hem er rustig over nadenken en zijn eigen beslissingen nemen.
En dit topic: Voorpret is ook leuk, al gaat het zelfs nooit gebeuren.
Ze houd/hield er goed rekening mee dat hij toch eventueel voor haar zou kiezen, prima toch?

Nu ben ik geen expert, maar wel nuchter. Dit vind ik echt van die typische wijvendiscussies zoals dat hier gaat. :D
(Niet negatief bedoeld overigens, iedereen mag zijn mening hebben, en ts neemt het allemaal erg netjes op.)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:59

moonfish13 schreef:
Toch is hier niet echt iets mis mee.
Het zit al een tijd niet goed tussen die 2, alleen doordat hij een stiefdochter heeft waar hij stapelgek mee is zijn ze nog niet uit elkaar.

Ze houd zich netjes op de achtergrond, laat hem er rustig over nadenken en zijn eigen beslissingen nemen.
En dit topic: Voorpret is ook leuk, al gaat het zelfs nooit gebeuren.
Ze houd/hield er goed rekening mee dat hij toch eventueel voor haar zou kiezen, prima toch?

Nu ben ik geen expert, maar wel nuchter. Dit vind ik echt van die typische wijvendiscussies zoals dat hier gaat. :D
(Niet negatief bedoeld overigens, iedereen mag zijn mening hebben, en ts neemt het allemaal erg netjes op.)

Amen, dit is precies zoals ik het ook zie..

Maartje1990

Re: Mijn 'vriend' komt binnenkort voor 't eerst langs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 18:09

Ik zie inderdaad ook niet in wat de TS verkeerd doet. Is het nu ook al een taboe om verliefd te worden? :+ Dat vreemdgaan niet door de beugel kan dat snap ik, maar daar is hier ook helemaal geen sprake van! Dus, what's the problem? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 18:10

Tja, en al was het vreemd gaan, wat dan nog? Ik durf te wedden dat hier niet alleen maar moraalridders en braverikken zitten.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 18:18

Ja, inderdaad al was hij vreemdgegaan, dan is dat nog steeds niet het 'pakkie-an' van de TS, ZIJ gaat namelijk niet vreemd ;) maargoed persoonlijk zou ik uit eigen ervaring iedereen afraden een relatie te nemen met iemand die ooooiitt is vreemdgegaan :+ maargoed, daar is dus geen sprake van ;)

Het enige waar sprake van is, is dat er gevoelens naar elkaar zijn, gevoelens die menselijk zijn, waar niemand wat aan kan doen en dat zijn gewoon dingen die gebeuren. Je kunt er niks aan doen als je bepaalde gevoelens hebt voor iemand anders. De TS niet en die man ook niet.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 20:30

Ragnaa: Al gehoord hoe de stiefdochter gereageerd heeft?

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-09 22:43

Joyckuh schreef:
Ragnaa: Al gehoord hoe de stiefdochter gereageerd heeft?

Nee, ik heb nog niets gehoord.

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 23:07

Ik zou uberhoud niet eens met zo iemand wat willen.
Wat hij nu doet bij zijn ( nu vriendin ) doet hij straks gegarandeert bij jou, en aangezien je vorige topic lijkt het me om er goed over na te denken, je haalt je hier heel wat in je mars mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 00:11

miepmiep91 schreef:
Ik zou uberhoud niet eens met zo iemand wat willen.
Wat hij nu doet bij zijn ( nu vriendin ) doet hij straks gegarandeert bij jou, en aangezien je vorige topic lijkt het me om er goed over na te denken, je haalt je hier heel wat in je mars mee.

Hoezo zou hij dat ook bij haar doen?

Mijn vriend is ook ooit vreemd geweest bij zijn ex, zou dat betekenen dat hij dat ook mij zou flikken? Ik ben ook vreemdgegaan bij mijn vorige vriend, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om dat bij hem te doen.
Waarom niet? Omdat ik zielsveel van die man hou, en onze relatie gewoon goed is.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 00:21

jullie vergeten even dat hij en zij beiden niet vreemd zijn gegaan en de tijd nemen ;) dus hij belazert zijn vriendin niet. niemand zelfs....

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 12:35

Ik zie hem maandag weer, dus ik ben erg benieuwd naar hoe en wat precies, als ik hem weer zie..

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 13:05

Ragna wat een moeilijke situatie zeg!
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat...
Wat er ook gebeurd , blijf wel altijd aan jezelf denken en zorg dat je gelukkig wordt van je eigen besluiten.

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 13:57

Mer1980 schreef:
jullie vergeten even dat hij en zij beiden niet vreemd zijn gegaan en de tijd nemen ;) dus hij belazert zijn vriendin niet. niemand zelfs....

Hij belazert wel degelijk zijn vriendin door haar dicht bij hem te houden en verliefd te zijn op een ander.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 14:33

Poenarie schreef:
Hij belazert wel degelijk zijn vriendin door haar dicht bij hem te houden en verliefd te zijn op een ander.

Ik heb toch echt een andere definitie van belazeren.
Verliefd worden op een ander kan altijd. Het gaat erom wat je ermee doet.

Mijn vriend had nog een relatie toen hij mij leerde kennen. Er was spanning, die later omsloeg in verliefdheid, maar in die weken hebben we elkaar met geen vinger aangeraakt :n

Toen voor m'n vriend duidelijk was dat z'n relatie doodgebloed was, heeft hij het uitgemaakt. En ja, hij heeft die beslissing waarschijnlijk genomen omdat hij mij had leren kennen en toen inzag dat zijn relatie eigenlijk niks meer inhield.

Maar hij heeft haar niet belazerd, want ondanks zijn verliefde gevoelens naar mij toe, heeft hij daar niks mee gedaan en ik ook niet, hebben elkaar de ruimte gelaten en hij heeft het keurig uitgemaakt :)

En dat is wat er nu ook is gebeurd tussen Ragnaa en deze man. En hoewel ik 5 dagen erg kort vindt om zo'n beslissing te maken, heeft hij z'n vriendin verder niet belazerd, want er is verder niks lichamelijks voorgevallen en is het ook niet zo dat hij al maanden contact heeft met haar, maar z'n vriendin aan het lijntje houdt.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 17:49

Poenarie schreef:
Mer1980 schreef:

Ben het hier eigenlijk wel mee eens..
intenties zeggen imo toch ook wel het e.e.a. :=