Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Utopiaatje

Re: Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 13:27

Hoe gaat het nu met je? En is er nog wat veranderd in de situatie? Heb je nog wat van hem gehoord?

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 15:04

Wat vals van hem, die SMS-poging. Het interesseert hem geen biet... alleen het huis en het feit dat hij zijn ''speeltje'' kwijt is, boeien hem. Anderhalf woord en hij verwacht dat je kruipend terugkomt...

Goed dat je er niet intrapt; laat hem maar smoren!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 20:46

Even een schopje.

Hoe gaat het?

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 20:58

Ja ik ben ook wel heeeeel benieuwd nu naar een update. Je bent toch niet teruggegaan he?!

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 13:30

Nou hier een update Moet zeggen dat ik een poss niks durfde neer te zetten aangezien sommige mensen nogal heftig kunnen reageren.
Dus Aub Spaar me

Hij is op een gegeven moment gaan bellen en sms en en mooie praatjes en ineens konden we heel goed praten.
en dat ging een paar dagen echt perfect en we zouden er samen aan werken.
Ik ben toen op zondag terug gegaan en mijn oom en tante zijn ook in zijn mooie praatjes getuind want die zeiden ook van hij mist je echt

ben inderdaad terug gegaan .. En wat ben ik dom geweest |(
Ben nog steeds bij hem maar we hebben onder hand nog meer ruzie als voorheen.
Vandaag is het alweer feest net als gister.
En als we opstaan is er niks aan de hand en dan ineens heb ik het weer gedaan en nou dan begint zijn geriedel.
Nu zijn we weer uit elkaar en heb ik het weer allemaal gedaan heb nu wel hier een baan waar ik het reuze naar mijn zin heb.
Want als hij boos is dan wil hij niet meer en heeft hij spijt dat hij heeft gevraagd gesmeekt of ik terug wou komen.
En wil hij uit elkaar.

Het is begonnen toen ik die baan kreeg lekker dicht bnij huis beter salaris dus zover was hij helemaal blij tot dat hij hoorde dat ik met twee mannen op de afdeling zat.
toen begon het feest weer.
ik heb nu onderhand zoiets van wil niet naar emmen maar vindt het onderhand ook wel best hou van hem maar als er een iemand niet wil werken hodut het iop

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 13:35

Tja...
Zo blijf je maar in je vicieuze cirkel ronddraaien...
Jij hebt de kans gehad om het te doorbreken, maar hebt de cirkel toch weer rond gemaakt. Waarom?
Wacht je nu af totdat het weer finaal mis gaat? Totdat hij gaat slaan? Totdat de pleuris écht uitbreekt? En hoe moet dit zijn voor zijn kind? (die had hij toch?) Vind je je eigen geluk zo onderschikt? vind jij jezelf niet meer waard dan dit leven?
Ik snap het niet meer... :n Jij hebt de kans gehad om eruit te komen en het lukte je. En dan toch weer vervallen in de negatieve relatie :n Zo zonde.
Het maakt je zo vreselijk afhankelijk... Dat wil je toch niet :?

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 13:39

nee maar aangezien ik wel van die man hou dacht ik dat hij ook wou veranderen en mijn tante en oom hebben gezeg dga terug hij mist je en houdt van je. Dus daar durf ik niet meer aan te kloppen .

ben zo verdrietig en boos te gelijk

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 13:43

meid je moet je denk ik maar een ding goed in je oren knopen: een vos verliest wel zn haren maar niet zn streken!
oftwel iedere keer als je gaat zal hij proberen je terug te krijgen omdat hij geen gezichtsverlies wil tegenover de buiten wereld.
Ik snap best dat je veel om hem zal geven maar doe je zelf en je familie een groot plezier: GA DAAR WEG!!
Waarschijnlijk zal je dan een k*tperiode krijgen, maar als je familieband sterk is en je een iemand hebt om mee te praten weet ik zeker dat je een beter leven tegemoet gaat ZONDER hem!
Waarom weet ik dit zo zeker? Heb zelf een soortgelijke "relatie' gehad maar ik ben er sterker uitgekomen!
Mijn pb box staat open als je 'praten' wilt

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 13:44

denk dat je oom en tante je wel begrijpen bel gewoon en leg het ze uit en daarbij zorg dat je zelf ene woning krijgt ! (huur)

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 13:46

Gewoon weer bij je oom en tante aankloppen en nooit, nooit, maar dan ook werkelijk NOOIT meer teruggaan naar die klootzak. ik heb je niet voor niets 2 jaar geleden daar al eens weggehaald.
Weet je, t is zo destructief zo'n relatie, dat je eigen waarnemingen niet meer met de realiteit stroken, been there, done it.....

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 13:50

Hij heeft mij helemaal met de rug tegen de muur gezet financieel gezien met het huis heb ik totaal geen rechten en alleen maar dat ik ook moet betalen aan alles maar als ik nu ga ga ik anders en neem ik werkelijk alles mee wat van mij is

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 13:54

meid het klinkt niet goed.
bel je oom en tante gewoon op en leg eht uit zo kan het niet meer.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:00

Oh oh :n Dus het is die agressieve ijkel (bb) toch gelukt met z'n mooie praatjes... Ik was er al een beetje bang voor. Ik heb het misschien al eerder gezegd, ik denk dat dit geen 'houden van' is maar meer het niet durven/willen loslaten van hetgeen voor jou vertrouwd en vanzelfsprekend is. En dat weet hij maar al te goed en maakt er handig gebruik van. Triest...

Het is nu voor de tweede keer gigantisch misgelopen, eigenlijk heeft het nooit echt góéd gelopen, wat DOE je daar überhaupt nog... Lieve TS kies nou toch voor jezelf!!! Je oom en tante begrijpen het vast wel, zij zijn ook jong geweest en hebben zelf toen ook wel (inschattings)fouten gemaakt. Ik hoefde niet lang na te denken, zo ver mogelijk bij die *** vandaan! Blokkeren en verwijderen op alle mogelijke chat- en sociaal netwerksites, ander telefoonnr nemen... Lekker rustig nadenken, desnoods zittend op dat hunebed ;) , nadenken over hoe je iets van je leven kunt gaan maken zónder hem. En dat kun je, op vele manieren, maar alleen als je onvoorwaardelijk voor jezelf kiest! Sterkte met alles :(:)

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:01

oh meid wat zonde dat je toch weer terug bent gegaan..
binnen een paar dagen veranderd iemand niet hoor..
vind trouwens dat het allemaal aardig snel is terug gedraaid binnen een maand..
wees nu voor eens en voor altijd de wijste en bel je oom en tante opnieuw..leg het uit..en pak je spullen en ga!
als er zoveel veranderd is in de financiele situatie vind ik dat niet erg slim van je want dan heeft hij met zijn mooie praatjes jou weer om zijn vinger heen gewikkeld..

nogmaals zoals er in deze 10 pagina's allemaal geschreven is..ga weg en ga nooit meer terug!
dit werkte toen niet..nu niet..dus nooit niet!

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 14:14

nee dat was al zo
Huis staat po zijn naam bij het kadaster en ik heb geen testament en geen samenlevingscontract dus geen poot om op te staan.

Heb momenteel nummer van vrouwenopvang van husielijkgeweld

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:20

Het is voor jou zo jammer dat het zo moet lopen...
Hij houdt echt niet van je, want daden zeggen veeeeeel meer dan woorden. En in echte liefde behandel je partner nooit en te nimmer op deze manier! Besef dat wel heel goed, dat dit geen liefde of houden van meer is. Jij verdient een mooi leven en ook een goede relatie en dat lukt niet met deze man.

Financieel gezien, sja... ik zou liever kiezen voor geluk zonder geld dan ongelukkig zijn met geld. Bel je tante en oom maar eens op, want die geven wel enorm veel om je. Dus misschien kunnen zij je weer helpen.

En anders toch maar eens bellen met die opvang. Het is niet ideaal, maar wel veilig.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:21

Ga daar weg meiske! Doe dit jezelf niet aan! Ik vond het zo top van je dat je weg was gegaan, dacht echt dat ik nu een happy update zou lezen over hoe lekker het met je gaat in emmen. Geld is maar geld, maar geslagen en gekleineerd worden is iets heel anders. Ga, vandaag nog. Niemand verdient zoiets.

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:23

Ik zeg kap er mee.
Hoe voelt dat als hij bij elk iets wat jij al zegt er voor weg loopt kom op zeg hoe oud is hij ?

Als hij weg loopt als je iets tegen hem zegt hoe wil hij dan dat het beter wordt ?
Sorry maar ik zie hier geen goede toekomst in hoor :o

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:30

Wat vervelend dat hij je zo heeft weten in te palmen. Gehaaide vent is het hoor! Maar het is je al eens gelukt om weg te komen, dus je kan het echt nog een keer! :j

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:34

Precies.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:39

nou sorry hoor maar ik heb het eerste stuk gelezen en ik snap er werkelijk de ballen niet van met meneer en and die woorden en geen ; als er wat gezegd word ofzo.. heel moeilijk..
niet dat je hier wat aan hebt maar mischien kan dat nog veranderd worden zodat andere mensen (die er wel verstand van hebben) het wel zullen begrijpen..

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 14:42

Ik heb geleerd in emmen om mijn geduld te bewaren en rustig te praten maar gister zat hij fout en ik zij vindt je het nou niet meer als normaal dat je je excuses aan biedt.

BNou dat hoefd ehij niet en hij had geen behoefte aan een goed gesprek hij denkt dat hij het ene moment alles kan zeggen en daarna doet hij weer normaal en dan is het weer koek en ei

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:43

lekker laten zitten die vent :) hij is je niet waard ;)

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:44

Klinkt alsof het hem weinig boeid :-( Ik denk echt dat je voor jezelf moet kiezen meid je verdient beter !!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:45

Die man houdt echt niet van je en ik hoop dat je dat nu ondertussen wel in ziet. Zo ziet een gelijkwaardige en liefdevolle relatie er echt niet uit :n
Dit is allang een zinkend schip en het is tijd dat je met reddingsboot eruit gaat :)