Nou hier een update Moet zeggen dat ik een poss niks durfde neer te zetten aangezien sommige mensen nogal heftig kunnen reageren.
Dus Aub Spaar me
Hij is op een gegeven moment gaan bellen en sms en en mooie praatjes en ineens konden we heel goed praten.
en dat ging een paar dagen echt perfect en we zouden er samen aan werken.
Ik ben toen op zondag terug gegaan en mijn oom en tante zijn ook in zijn mooie praatjes getuind want die zeiden ook van hij mist je echt
ben inderdaad terug gegaan .. En wat ben ik dom geweest
Ben nog steeds bij hem maar we hebben onder hand nog meer ruzie als voorheen.
Vandaag is het alweer feest net als gister.
En als we opstaan is er niks aan de hand en dan ineens heb ik het weer gedaan en nou dan begint zijn geriedel.
Nu zijn we weer uit elkaar en heb ik het weer allemaal gedaan heb nu wel hier een baan waar ik het reuze naar mijn zin heb.
Want als hij boos is dan wil hij niet meer en heeft hij spijt dat hij heeft gevraagd gesmeekt of ik terug wou komen.
En wil hij uit elkaar.
Het is begonnen toen ik die baan kreeg lekker dicht bnij huis beter salaris dus zover was hij helemaal blij tot dat hij hoorde dat ik met twee mannen op de afdeling zat.
toen begon het feest weer.
ik heb nu onderhand zoiets van wil niet naar emmen maar vindt het onderhand ook wel best hou van hem maar als er een iemand niet wil werken hodut het iop