Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Oh my gosh, 150 euro per week?! En dan alleen aan avondeten, drinken en tussendoortjes.. wow![]()
Je kan het blijkbaar missen![]()
Heb ik één vraag he, alleen als je die wil beantwoorden, maar ben gewoon nieuwsgierig. Zit je zo ruim bij kas dat je dingen die je graag wil hebben eigenlijk altijd gewoon kan kopen? Even geen giga dingen als een auto ofzo, maar gewone dingen. Zo ja, dan snap ik jeZo nee, besef je dan eigenlijk hoeveel geld je 'onnodig' uitgeeft aan boodschappen enzo?
Ffortuna schreef:voor een maand hooi en voer voor de cavia's.
annastasia schreef:is het voor jou dan ook geen mogelijkheid een vuilniszak te vullen met mooi hooi?
Dat neemt net zo veel ruimte in beslag als zo'n gekochte zak.
Moet je natuurlijk wel iemand vinden die je een klein beetje wil verkopen..........
Ffortuna schreef:40-50 euro per MAAND? Ik hoop dat je per week bedoelt.
Ik heb deze week voor 55 euro boodschappen gedaan. Let wel, we eten elke dag vers fruit (minstens 2 stuks, vaak meer), groente waar we zin in hebben (maar ik let wel op aanbiedingen en pak gerust de euroshop-producten). Ook zorg ik dat er altijd melk en magere yoghurt in huis is, omdat mijn vriend daar nogal gek op is
Als ik hier hoor 40 euro voor 2 personen en een huisdier, sta ik echt versteld. Want ik heb eind september nog grote boodschappen voor de huisdieren gedaan, en dat was ook 30 euro. Dat is dan voor een maand kattegrit, voor een maand hooi en voer voor de cavia's. Nou koop ik wel duur voer (Royal Canin voor de katten, Beaphar voor de cavia's) dus daar zit veel geld in maar daarmee bespaar ik op den duur op de DA
Maar goed, van 40 euro zou ik het echt nooit redden denk ik
Marieke_K schreef:Diervoeding is inderdaad prijzig, zeker als je meerdere beesten hebt (ik heb 1 kat, dat is nog wel te overzien)
Maar badkamerspullen (om het zo maar even te noemen) vind ik ook prijzig, zoals mijn zus laatst zei: het is duur om vrouw te zijn