Dat heb ik gelukkig nog niet, ben wel wat zenuwachtig..
Marrke
Geplaatst: 24-09-09 10:39
Janine1990 schreef:
Mag ik mij melden? Ik moet om 1 uur vanmiddag afrijden!
Spannend! Jij ook alvast veel succes!
lnda_
Geplaatst: 24-09-09 10:42
ik ga me ook even melden hier, ik moet morgen bellen voor alles nog. ben al bijna 1,5 maand achttien, foei toch dat ik zo laat moet beginnen haha. hoop toch echt dat alles een beetje snel gaat en dat ik het snel onder de knie heb. ik laat het morgen weten wanneer ik beginnen kan, succes vandaag met de mensen die moeten afrijden. ik ga voor jullie duimen
Valt heel erg mee hoor! Heb je al eens autogereden?
Ik zou ook laat beginnen, maar toen bleek dat m'n ouders een dealtje hadden gesloten met de rijschool en ik als verrassing rijlessen kreeg op m'n verjaardag.
Ja ik heb wel vaker gedaan. ook stiekem de auto van mn moeder gepakt hihi, dus koppeling enzo laten opkomen dat ken ik allemaal wel, alleen schakelen daar zie ik zo tegenop. maargoed missschien valt het reuze mee. moet sowieso tot volgende week woensdag wachten, dan kom me nieuwe bril pas binnen, anders mag het niet he ben ik een gevaar op de weg haha
Schakelen valt echt reuze mee! In het begin zal je instructeur het terugschakelen waarschijnlijk wel doen. Maar dat voel je snel genoeg aan hoor En bij mij slaat de auto ook nog regelmatig af
wendyelst
Geplaatst: 24-09-09 11:04
mijn zenuwen zijn echt erg! Als ik door mij domme zenuwen zak ga ik zo hard balen! Hierna is toch mijn spaargeld onderhand wel op..
je gaat het gewoon halen. je kunt het gewoon, lekker rustig blijven denk maar aan iets heel ontspannends, en gewoon goed opletten rustig blijven en handelen zoals je geleerd hebt, ik weet zeker dat het je lukt
Janine1990
Geplaatst: 24-09-09 11:08
Hoeveelste keer is het dan?
Als ik nu zou slagen (waar ik niet van uit ga) heb ik echt veeeeeel geld Anders ebn ik het bokje
wendy. ik denk dat jij de snelweg naar arnhem krijgt, en wat ook heel goed zou kunnen is het indrustireterrein richting bemmel. hier is mijn ex toen wel gezakt omdat hij geen voorrang gaf. als je de snelweg krijg en je moet er bij rijkerswoerd ''de overmaat'' eraf, probeer dan mooi in je vak te blijven en de baan netjes volgen, heel veel succes
haha het ligt er ook maar net aan wie je naast je hebt zitten en hoeveel er voor je al gezakt of geslaagd zijn, ze moeten een aantal laten zakken dus als ze een paar kleine puntjes vinden en de rest is geslaagd kun je er wel van uitgaan dat je zakt, hoe banketstaaf dat ook is
wendyelst
Geplaatst: 24-09-09 11:15
als ik via overmaat moet rijden lekker makkelijk inderdaad!Rijkerswoerd naar elst helemaal simpel! haha!bemmel moet je inderdaad maar goed kijken! Want daar zitten een paar sneaky stukken!