Maar goed ik ben er nog en doe het iid allemaal selluf en heb niemand nodig dus ik denk dat ik wel sterker ben geworden maar begrijpen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Lovely schreef:Wraak zou ik niet aan gaan beginnen, wraakzuchtigheid is geen goede eigenschap en uiteindelijk ben je straks alleen nog maar borrelpraat. Niet doen.
Het zou ook niet mijn keuze zijn hoor! Richt mijn energie liever op iemand die dat wel waard is (ikke zelluf)..
russel schreef:Ik zou nl wel voor mijn relatie vechten en niet zomaar voor die andere vrouw weggaan. Als zij onder mijn duiven schiet en mijn vent probeert in te pikken. Dan idd ben ik heel boos ook op hem, maar als hij mij niet kwijt wil, moet hij KEI hard werken aan de relatie, krijgt hij nog 1 kans, maar wel die ene kans.
Ik ga mij nl niet laten afvoeren door een grijpgrage vrouw die haar tengels niet kan thuis laten en telkens weer mij probeert te overtroeven door zich beter voor te doen.....mijn vent krijgt wel de blaren, want kwaad kan ik worden, maar als ik ook hele goede tijden heb gehad, dan vecht ik daar ook voor.
Wij vrouwen zijn met zijn allen nl niet altijd even makkelijk en die Andere Vrouw ook NIet, dat weet ze wel, maar dat kan ze verbergen en mannen zijn dan weer op zoek naar het perfecte en laten zich verleiden omdat mannen nl van naturen niet monogaam zijn.
Ik zou nl wel degelijk ook mij zelf kritisch gaan bekijken. Misschien zeurt TS wel veel over onnozele dingen, is ze pietlut thuis, vaak sjaggie of juist heel ongezellig rommelig en vies thuis. Mannen zoeken niet voor niets. Altijd naar de ROTVENT wijzen is jezelf beter maken dan je bent. We hebben nl allemaal wat man en vrouw.
Ja, ik adviseer om het minstens 1 keer te proberen en iig ook zelf voor die spiegel te gaan staan, kan best zijn dat je dan een sterke goede relatie krijgt. Hij weet nu ook wat hij kwijt kan zijn als het over is, dus hij kiest nu ook. Hij kan nl bij die andere in trekken, de weg van de minste weerstand, maar dan er nooit meer in bij TS....
Dus ik denk er idd anders over.
Heb vroeger nl ook zo basaal gereageerd. Heb goede banen door die grijpgrage jaloerse vingers verloren door tangen van bitches van collega's. Nu ga ik de strijd aan en ga niet meer opzij ervoor. En dat voelt goed, zelf kiezen!
Mocht TS nu van hem walgen, is het ook haar keuze hem te laten staan. Geeft ze nog om hem dan vechtpak aan en maak van te voren afspraken met je zelf hoe ver je gaat, waar de keuze valt. Hij weet donders goed hoe hij nu alles eerlijk aan moet pakken,hij is niet gek en TS weet ook dat dat zo is.
czarina schreef:Ik ben het volledig met russel eens.
Jij hebt de touwtjes in handen omdat je vriend je niet kwijt wil.
Ze hebben ook maanden geen contact gehad, dus probeerde hij waarschijnlijk van haar af te komen.
Vrouwen zijn hele gemene wezens, onderschat ze niet.
En mannen hebben nu eenmaal erg weinig ruggengraat en gaan daardoor snel de fout in (onvergetelijk weliswaar) Maar als je voorheen gelukkig was kan dat met heel veel moeite van zijn kant en ook een positieve inzet van jou kant best nog wel goed komen.
Weggaan kan altijd nog.Tegwoordig geven mensen zo ontzettend snel op in een relatie.