En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:07

Nou dat is dan hier allemaal niet goed door gekomen :D
Maar goed ik ben er nog en doe het iid allemaal selluf en heb niemand nodig dus ik denk dat ik wel sterker ben geworden maar begrijpen :n maar dat is een vak apart

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:07

Meid open je ogen en denk aan jezelf!
Waarschijnlijk als die vrouw niet langs was gekomen dan had hij nog vaak bij haar geweest.
Ik snap niet dat je hem ooit nog zou kunnen vertrouwen.
Denk alsjeblieft aan jezelf en ga iets voor jezelf zoeken.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:08

jeetje wat ik hier lees slaat alles ik heb het hele topic doorgeworsteld, maar dat je uberhaubt nog in overweging neemt om te blijven. Een hele goede psycholoog zou heel geen kwaad kunnen, meid toch ik heb medelijden met je sterkte....

Ik had hem omgelegd.... serieus...

Kwanyin

Meid, kies voor jezelf. Je hebt nu geen makkelijke weg meer, daar heb jij helemaal geen schuld aan maar die keuze heeft jouw zogenaamde vriendje voor jou al gegeven.
Of je blijft bij hem, omdat je bang bent voor het onbekende en je blijft je levenlang in een relatie die zo kapotgaat van het wantrouwen en de achterdocht, of tot het punt waar je het echt niet meer aankan (zoals alle andere posters hier in dit topic die in jouw schoenen hebben gestaan) en alsnog uit elkaar gaat. Waarna je je nog lang gaat bespijten waarom je uberhaupt nog zoveel jaren van je leven weggegooid hebt voor niets.
Of je gaat de op eerste zicht veel hardere weg in, je gaat weg en je springt in het lege gat. Die klap gaat je in het begin veel meer pijn doen, maar de opluchting achteraf, zeker als je nog niet getrouwd en geen kinderen hebt, gaat des te groter zijn.

Tenzij jij iemand bent die zoiets voor 100% kan vergeven en dan ook nog eens 100% gelooft dat je vriend écht spijt heeft en het écht nooit meer zou doen (Hij zegt dat hij voor jou wil kiezen, ik vraag me af hoeveel keren hij hetzelfde tegen die andere vrouw heeft gezegd, en als dat niet de reden is geweest dat zij je heeft opgezocht zodat hij nu wel eens moet gaan kiezen). Als jij denkt dat op korte tijd jouw vertrouwen volledig zal herstellen en dat jij je nog echt gelukkig bij hem gaat voelen, dan moet je maar blijven. Maar ik ben nog niemand tegengekomen die dat kon, ik zou het je alleszinds niet nadoen.

En bij iemand blijven zodat de andere vrouw niet met hem samen kan zijn is voor mij wel een ontzettend slechte reden om maar angstvallig aan je vriend vast te blijven klampen. So what als die vrouw een manipulatief monster is die haar zinnen gezet heeft op je vriend. Het is de vriend die 4 jaar lang heeft toegestemd en geen enkele moeite heeft gedaan het te stoppen. Als de TS weggaat en de vriend trekt bij de andere vrouw in dan is dat enorm pijnlijk en kan het best aanvoelen alsof de vrouw 'gewonnen' heeft, maar de TS kan wel de deur achter zich dichtrekken en een nieuw leven beginnen met iemand die haar wat meer respecteert dan dit.
Laatst bijgewerkt door Kwanyin op 26-08-09 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Ariebombarie

Mer1980 schreef:
Ik had hem omgelegd.... serieus...

kunnen we alsnog doen :+

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:09

meid waar is je eigenwaarde??
hou je dan helemaal niet van jezelf dat je bij hem blijft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:09

Chubby schreef:
Lovely schreef:
Wraak zou ik niet aan gaan beginnen, wraakzuchtigheid is geen goede eigenschap en uiteindelijk ben je straks alleen nog maar borrelpraat. Niet doen.

Het zou ook niet mijn keuze zijn hoor! Richt mijn energie liever op iemand die dat wel waard is (ikke zelluf)..

Een beetje fantaseren is best geinig, bijvoorbeeld over hoe dat joch erbij staat te kijken als je een vrachtwagen mest af laat leveren in de carport/voortuin. Maar het heeft inderdaad meer zin om voor jezelf aan de slag te gaan. Onderdak regelen voor straks, en zorgen dat je eruit haalt wat erin zit voor je opstapt. Kies voor jezelf en bouw je eigen leven op.

Jes

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:11

Wat wel leuk is, mocht het zover komen dat TS weggaat, een paar Garnalen in huis goed verstoppen :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:12

nadat je alles voor jezelf geregeld hebt wraak nemen, is best leuk hoor :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:12

Ik zou nl wel voor mijn relatie vechten en niet zomaar voor die andere vrouw weggaan. Als zij onder mijn duiven schiet en mijn vent probeert in te pikken. Dan idd ben ik heel boos ook op hem, maar als hij mij niet kwijt wil, moet hij KEI hard werken aan de relatie, krijgt hij nog 1 kans, maar wel die ene kans.

Ik ga mij nl niet laten afvoeren door een grijpgrage vrouw die haar tengels niet kan thuis laten en telkens weer mij probeert te overtroeven door zich beter voor te doen.....mijn vent krijgt wel de blaren, want kwaad kan ik worden :( , maar als ik ook hele goede tijden heb gehad, dan vecht ik daar ook voor.

Wij vrouwen zijn met zijn allen nl niet altijd even makkelijk en die Andere Vrouw ook NIet, dat weet ze wel, maar dat kan ze verbergen en mannen zijn dan weer op zoek naar het perfecte en laten zich verleiden omdat mannen nl van naturen niet monogaam zijn.
Ik zou nl wel degelijk ook mij zelf kritisch gaan bekijken. Misschien zeurt TS wel veel over onnozele dingen, is ze pietlut thuis, vaak sjaggie of juist heel ongezellig rommelig en vies thuis. Mannen zoeken niet voor niets. Altijd naar de ROTVENT wijzen is jezelf beter maken dan je bent. We hebben nl allemaal wat man en vrouw.

Ja, ik adviseer om het minstens 1 keer te proberen en iig ook zelf voor die spiegel te gaan staan, kan best zijn dat je dan een sterke goede relatie krijgt. Hij weet nu ook wat hij kwijt kan zijn als het over is, dus hij kiest nu ook. Hij kan nl bij die andere in trekken, de weg van de minste weerstand, maar dan er nooit meer in bij TS....

Dus ik denk er idd anders over.

Heb vroeger nl ook zo basaal gereageerd. Heb goede banen door die grijpgrage jaloerse vingers verloren door tangen van bitches van collega's. Nu ga ik de strijd aan en ga niet meer opzij ervoor. En dat voelt goed, zelf kiezen!

Mocht TS nu van hem walgen, is het ook haar keuze hem te laten staan. Geeft ze nog om hem dan vechtpak aan en maak van te voren afspraken met je zelf hoe ver je gaat, waar de keuze valt. Hij weet donders goed hoe hij nu alles eerlijk aan moet pakken,hij is niet gek en TS weet ook dat dat zo is.

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:14

De emotie van het bedrog moet nog vallen laat staan dat de TS klaar is voor verwerking, boosheid of wat dan ook.

Ik hoop echt dat 'echte' mensen je ondersteunen in persoon. Tuurlijk staan wij hier op de barricade, het is werkelijkwaar te bizar voor woorden. Dit red je niet alleen.

Overigens zie ik het maar bij enkele meiden in de reactie; ik vind het echt vreselijk voor je en wens je veel wijsheid in deze!

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:15

Jeetje zeg, dat is echt zwaar kl*te..
Sterkte ermee :(:)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:16

Ik denk dat je eens echt goed moet nadenken over wat je zelf wilt nu.
Hij heeft je 4 jaar lang bedrogen met een andere vrouw.Hij kan je nu wel vertellen dat hij het niet meer doet.....maar ondertussen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:17

Wraak is echt nutteloos en trouwens, de ergste straf voor die jongen is hij zelf, hij moet dagelijks met zichzelf leven en dat lijkt mij al erg genoeg. Dit soort mensen maakt hun fouten zelf wel, daar hoef je ze vaak niet eens bij te helpen.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:17

het heeft mij wel geholpen bij de verwerking :j was voor mij het startschot voor de verwerking eigenlijk...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:19

Och de strijd ga je verliezen mijn ex (10jr) en ik 2 handen op een buik hij wilde met mij trouwen en 5 weken voordat het uit ging vroeg ie het nog.

maar ja op zijn werk zat een h.o.e.r en die zat er al 3 jaar achter aan ik zei nog
Daar ga ik van verliezen maar eee echt niet en JA hoor ik heb van haar verloren

Nu op dit moment zit de EX van mijn huidige vriend weer achter hem aan...kan me er niet druk om maken echt niet hij gaat maar ik ga er niet voor vechten ookal zijn we 6 jaar samen.

Russel ik denk anders dan jij ja
Ik ben een sterke knappe vrouw met super inkomen eigen stekkie een vent moet blij zijn met mij en mij lief hebben zodat we samen een goede relatie hebben als dat niet zo is ROT IE MAAR OP NAAR DAT ANDERE WIJF
Laatst bijgewerkt door tita op 26-08-09 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:19

@russel: dat is het nu juist. Ze heeft geen goede tijden met hem gekend. TS denkt van wel, maar blijkbaar dacht haar vriend daar anders over, anders had hij haar niet gedurende de hele relatie besodemietert! En hoe je het ook wendt of keert: hij heeft het gedaan!
Wat dat betreft het ik denk ik andere dingen geleerd in het leven dan jij. Één van mijn belangrijkste lessen is namelijk geweest: vecht alleen voor de dingen die écht de moeite waard zijn. Het leven is te kort om je met onbelangrijke dingen bezig te houden.Of om ongelukkig te zijn. Of om je te verlagen tot het niveau van die andere vrouw...

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:20

Nou vol verbazing lees ik je opening...

Ik weet niet goed wat zeggen want langst één kant had ik die vent al lang kapot gemaakt omdat ik een jaloers type ben en ik zo iets niet kan verdragen...

Maar aan de andere kant kan ik me wel inleven in jouw keuze, een 2de kans is zeldzaam en ik vind het toch wel moedig van je dat je daar nog wat voor wilt investeren.
Misschien best even met een psycholoog gaan praten hoe je dit het beste kan aanpakken zonder hem te verstikken in al zijn doen en laten.
Ik denk nu wel dat zijn vicieuze cirkel verbroken is en je misschien opnieuw kan beginnen.
Maak je nu ook niet altijd ideeën want een man die zijn vriendin bedriegd blijft voor mij een gevaarlijke bedrieger...

Ik wens je héél veel succes en ik hoop dat het toch nog goed komt niet nu maar misschien binnen enkele jaren.

en zeggen dat de mijne elke avond nu gaat fitnessen... ik wil zo iets niet meemaken...
Laatst bijgewerkt door Eponastable op 26-08-09 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:21

Ik ben het volledig met russel eens.
Jij hebt de touwtjes in handen omdat je vriend je niet kwijt wil.
Ze hebben ook maanden geen contact gehad, dus probeerde hij waarschijnlijk van haar af te komen.
Vrouwen zijn hele gemene wezens, onderschat ze niet.
En mannen hebben nu eenmaal erg weinig ruggengraat en gaan daardoor snel de fout in (onvergetelijk weliswaar) Maar als je voorheen gelukkig was kan dat met heel veel moeite van zijn kant en ook een positieve inzet van jou kant best nog wel goed komen.
Weggaan kan altijd nog.Tegwoordig geven mensen zo ontzettend snel op in een relatie.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:21

russel schreef:
Ik zou nl wel voor mijn relatie vechten en niet zomaar voor die andere vrouw weggaan. Als zij onder mijn duiven schiet en mijn vent probeert in te pikken. Dan idd ben ik heel boos ook op hem, maar als hij mij niet kwijt wil, moet hij KEI hard werken aan de relatie, krijgt hij nog 1 kans, maar wel die ene kans.

Ik ga mij nl niet laten afvoeren door een grijpgrage vrouw die haar tengels niet kan thuis laten en telkens weer mij probeert te overtroeven door zich beter voor te doen.....mijn vent krijgt wel de blaren, want kwaad kan ik worden :( , maar als ik ook hele goede tijden heb gehad, dan vecht ik daar ook voor.

Wij vrouwen zijn met zijn allen nl niet altijd even makkelijk en die Andere Vrouw ook NIet, dat weet ze wel, maar dat kan ze verbergen en mannen zijn dan weer op zoek naar het perfecte en laten zich verleiden omdat mannen nl van naturen niet monogaam zijn.
Ik zou nl wel degelijk ook mij zelf kritisch gaan bekijken. Misschien zeurt TS wel veel over onnozele dingen, is ze pietlut thuis, vaak sjaggie of juist heel ongezellig rommelig en vies thuis. Mannen zoeken niet voor niets. Altijd naar de ROTVENT wijzen is jezelf beter maken dan je bent. We hebben nl allemaal wat man en vrouw.

Ja, ik adviseer om het minstens 1 keer te proberen en iig ook zelf voor die spiegel te gaan staan, kan best zijn dat je dan een sterke goede relatie krijgt. Hij weet nu ook wat hij kwijt kan zijn als het over is, dus hij kiest nu ook. Hij kan nl bij die andere in trekken, de weg van de minste weerstand, maar dan er nooit meer in bij TS....

Dus ik denk er idd anders over.

Heb vroeger nl ook zo basaal gereageerd. Heb goede banen door die grijpgrage jaloerse vingers verloren door tangen van bitches van collega's. Nu ga ik de strijd aan en ga niet meer opzij ervoor. En dat voelt goed, zelf kiezen!

Mocht TS nu van hem walgen, is het ook haar keuze hem te laten staan. Geeft ze nog om hem dan vechtpak aan en maak van te voren afspraken met je zelf hoe ver je gaat, waar de keuze valt. Hij weet donders goed hoe hij nu alles eerlijk aan moet pakken,hij is niet gek en TS weet ook dat dat zo is.

Hey russel, sorry hoor maar als je vanaf het begin van je relatie, bezeikt besodemieterd en begrogen word, daar ga je toch niet voor vechten? Hij kan de :r krijgen en helemaal doodvallen. Ts doe je ogen open. Waar nooit eerlijkheid geweest is, daar komt het ook niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:23

Tita, idd we zijn allemaal anders.

Ik heb zoveel eigenwaarde dat ik het wel op neem tegen zo een tru*t, maar ik dwing dat ook dat hij na denkt waarom en hoe hij hier zo op in is gegaan. Buiten dat vind ik dat je eerlijk genoeg moet zijn om in te zien dat jezelf ook fout kan zitten in een relatie.

Maar Tita, als zo een Hoerig type blijft proberen op het werk en je hebt een vent die alleen maar daar mee bezig kan zijn, dan mag ze ook. Maar mijn relatie is op veel diepgang gebaseerd, we hebben zoveel al meegemaakt en opgebouwd. Als hij gaat dwalen en zweven, dan pak ik hem uit de lucht. Wil hij niet luisteren, dan laat ik hem stuiteren. Maar zomaar weg?? Never.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:24

heel veel sterkte met de keuzes die je moet gaan maken :(:) Ben zelf nogal geneigd het met Tita eens te zijn, maar ja, iedereen moet z'n eigen gevoel volgen, en 's avonds in de spiegel kunnen kijken en tevreden zijn met wat íe ziet. En moeilijk blijft een kwestie als deze altijd.

KiWiKo

ik vecht persoonlijk alleen voor de dingen die het waard zijn om voor te vechten.............

Achterom

czarina schreef:
Ik ben het volledig met russel eens.
Jij hebt de touwtjes in handen omdat je vriend je niet kwijt wil.
Ze hebben ook maanden geen contact gehad, dus probeerde hij waarschijnlijk van haar af te komen.
Vrouwen zijn hele gemene wezens, onderschat ze niet.
En mannen hebben nu eenmaal erg weinig ruggengraat en gaan daardoor snel de fout in (onvergetelijk weliswaar) Maar als je voorheen gelukkig was kan dat met heel veel moeite van zijn kant en ook een positieve inzet van jou kant best nog wel goed komen.
Weggaan kan altijd nog.Tegwoordig geven mensen zo ontzettend snel op in een relatie.

Wat een ongeloofelijk goedpraten van de zogenaamde zwakheid van mannen zeg... kom op zeg, die mannen zijn gewoon volwassen mensen die hun eigen beslissingen maken.
Ik vind dit soort reacties werkelijk ongelooflijk naar.
Een beetje de 'gemene' vrouwen de schuld geven van het feit dat die kerels op hun bek gaan? Ze zijn niet zwakzinnig ofzo. Die komen er makkelijk vanaf bij jou zeg...

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:25

russel.. waarom vechten voor een man die niet van je houdt?