Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 20:07

DenK4ever schreef:
_O- _O- ben ik de enige die even moest denken over de titel :P
Ik dacht echt dat het ging over topless uitgaan _O-

Ik was nooooit van het topless, maar dit jaar in Kroatie lag ik toch topless op het strand.. ben ik nu effe blij met me bruine tieten :D

_O-

Thankgod is mijn kerel een billenman :+

Mij boeit het ook echt niet als mijn vent naar andere tieten zit te kijken, hij mag best buiten honger krijgen, als ie thuis maar komt eten :D

Overigens hoef je na het krijgen van een kind echt geen theezakjes te hebben hoor, ik heb E en na een kind kijken ze echt niet helemaal naar de grond!
En nu ik overigens een kind heb, kan het me weinig schelen dat ze wel iets slapper zijn, ik vind het bijzonderder dat mijn lichaam zo'n klein mensje heeft kunnen maken, als ik dan moet kiezen tussen dat of strakke tieten, nou dan maar ietsje slapper hoor, mag evengoed echt niet klagen!

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 21:15

Chiqa schreef:
unicorn_kiss schreef:
Sorry maar ik vind hangtieten ook niet erg smakelijk :+

Mss moet je je mond dan ook niet zo open laten hangen hoef je ze ook niet te proeven.
Hoe zie jij dr uit ben je een beetje de moeite waard om naar te kijken?

Haha ja hoor :D maak je geen zorgen

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 21:52

DenK4ever schreef:
_O- _O- ben ik de enige die even moest denken over de titel :P
Ik dacht echt dat het ging over topless uitgaan _O-

Hihi, hier nog 1.. vond het echt een heeeel raar topic toen ik de titel las.. Ik dacht al.. ' is dat een nieuwe trend of zo' .. :P

Maar ik vind het erg stoer als vrouwen topless liggen te zonnen!! Je wordt er alleen maar mooier bruin van.. Ik doe het niet vaak, omdat ik gewoonweg bang ben dat ik iemand tegenkom die ik ken, en ik vind het niet noodzakelijk dat bijv de vrienden van mijn vriend mijn (dan nog) witte koplampen zien.... :\
Maar ik verbrand heel snel, dus ik zit eigenlijk nooit in de zon. Op het strand lig ik vrijwel altijd onder een parasol!! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 22:53

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 22:59

Ik dacht ook aan topless uitgaan :+ aan die lapjes stof die op je rug vastgebonden worden en in je nek, zodat je netjes bedekt maar halfnaakt rondstiert :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:05

Chiqa schreef:
Sees schreef:
Eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat als er heel veel mooie borsten op het strand liggen en mijn vriendlief is mee, IK me wat ongemakkelijk voel. Gewoon onzekerheid, tja ik mag ook een manco hebben.

Kijk jij bent tenminste eerlijk (Zoals sommigen voor jou ook eerlijk opbiechtten) is niets mis mee, komt een stuk vriendelijker over als vrouwen die lopen te bleren dat het geen gezicht is en ze het zelfs...walgelijk vinden.

Vraag me af waarom bekennen van onzekerheid wél eerlijk is, en het gewoon ordinair vinden niet.

Dat het een vriendelijker overkomt als het ander, kan ik ook niet helpen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-08-09 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:06

Arabesk schreef:
Ik lag van de week op het strand en het viel me op dat werkelijk niemand meer topless lag :?

Tien jaar geleden was je preuts als je mét een bovenstukje rondliep en nu is het 180 omgedraaid.

Heb ik wat gemist in die tussentijd, of lag ik gewoon toevallig op een strand met preutse mensen? :D

hahahahaha schat......... topless is al een dikke 15 jaar uit!!! :D :D :D

Needje

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:09

Ben gewoon al 15 jaar "uit". *snik*

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:12

Needje schreef:

hahahahaha :D :D Topless is uit........... Needje is in!!! :) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:13

Needje schreef:

Arme jij :(:)

Ik leef met je mee :(:)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:16

*gaat demonstratief zonder bovenkleding op werkplek zitten*

TIETEN TERUG TIETEN TERUG TIETEN TERUG TIETEN TERUG TIETEN TERUG

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:17

19LindA83 schreef:
Ik lag vroeger (17-18) wel topless, nu (26) niet meer. Maar toen paste ik ook nog in een xxs!! dus dan oogt het voor de mede mens ook wat prettiger!

En wit vlees is inderdaad lekker, en gezond :Y) klinkt alsof het een erg interresant gesprek was!

Sorry hoor, maar ik vind het persoonlijk ook niet prettig ogen als ik naar iemand maat xxs moet kijken die topless is...dik of dun maakt mij dan echt niet zoveel uit!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:24

En een bierbuik dan? Of zo'n hele harige vent? Of iemand die heul er dik is? Of juist een enorm gratenpakhuis?
Leven en laten leven, mensen zouden zich eens wat minder moeten ergeren aan elkaar. Wordt het vast allemaal een stuk leuker.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:26

ik heb nul problemen met topless........ of bierbuiken of wat dan ook......

kijk gewoon de andere kant op :)

maar qua modeverschijnsel is topless echt uit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:31

Yamcha schreef:
Vraag me af waarom bekennen van onzekerheid wél eerlijk is, en het gewoon ordinair vinden niet.

O dus het kan ook nog ordinair zijn hoe komen jullie dr op we zijn toch allemaal naakt geboren en hebben die dingen (Als het goed is) toch ook aan ons lijf bungelen?
Judith ja dat zou ik ook zeggen :P

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:34

Nu ik met vriendlief veel aan het zwemmen ben ga ik ook weleens topless zonnen. Zwemmen niet, dan doe ik mijn bovenstukje wel even weer aan. Moet zeggen dat ik het ook alleen doe als het rustig is en er niet mee te koop loop, ik doe het heel bescheiden ;)
Ik heb er geen problemen mee, doe het zelf wanneer ik er zin in heb en wanneer ik het gepast vind.

Liep laatst een oudere dikkere vrouw rond in een string die zich uitgebreid ging bukken om dr handdoek goed neer te leggen enz. dat vond ik dan wel een minder mooi uitzicht (en tja de andere kant op kijken lukt je dan niet zo snel als ze plots voor je komen te liggen :+ )

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:44

M'n collega lag eens op een naaktstrand. Toen ging een vrouw naast m aerobic oefeningen doen... Kon zo recht r doos inkijken. Kijk, dat gaat zelfs mij te ver. :D

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:45

Wat nou topless ordinair? Ordinair betekend volgens het woordenboek: gewoon. Dus is topless gewoon!!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:45

Ik heb het nooit gedaan en zal het ook nooit doen ook :n
Nu ook niet wijs met mijn melkinstallatie _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:50

Chiqa schreef:
Yamcha schreef:

O dus het kan ook nog ordinair zijn hoe komen jullie dr op we zijn toch allemaal naakt geboren en hebben die dingen (Als het goed is) toch ook aan ons lijf bungelen?
Judith ja dat zou ik ook zeggen :P

Daarom hoef je het nog niet altijd ten toon te stellen. Dat je naakt geboren bent, wil niet zeggen dat je ook maar naakt rond moet gaan lopen.

Maar goed, het is geen antwoord op mijn vraag. Dus ik stel de vraag nog maar weer eens, waarom zou de ene bewering wel van eerlijkheid getuigen en de andere niet?

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:50

@ Cyntje: Wel makkelijk kan je zonder iets uit te hoeven trekken, overal voeding geven! _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:53

rainbow8 schreef:
Wat nou topless ordinair? Ordinair betekend volgens het woordenboek: gewoon. Dus is topless gewoon!!

Volgens het woordenboek:

or·di·nair bn, bw; -der, -st als minderwaardig beschouwd; platvloers, laag-bij-de-gronds: ze zijn een beetje ~

En ja, ik vind het nogal platvloers.

Als ordinair gewoon is, hoop ik dat NL snel verandert trouwens :=

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:56

Yamcha schreef:
rainbow8 schreef:

Volgens het woordenboek:

or·di·nair bn, bw; -der, -st als minderwaardig beschouwd; platvloers, laag-bij-de-gronds: ze zijn een beetje ~

En ja, ik vind het nogal platvloers.

Als ordinair gewoon is, hoop ik dat NL snel verandert trouwens :=

Bij mij in het woordenboek staat er achter ordinair: alledaags dus heb ik dat vertaald naar gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:58

Oh, dan ik heb ik een ander woordenboek.....

Ik heb het opgezocht in de Van Dale ;)

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:00

Ik niet. In één of ander oud geval dat toevallig nog in de buurt lag :D Kramers uit 1984 :+